Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Mudderkastning" - debat

Side 1 ud af 7 (64 indlæg)
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Oplæg til debat.

Det er tilladt at rose folk i store toner herinde. Det er tilladt at klappe hinanden på skuldrene. Det er tilladt at give gode idéer og hjælpe folk på vej.

Altsammen gode ting. Men med til livet hører altså også modpolerne til ovenstående - de situationer hvor noget går galt. Hvor hjemmesiden ikke er professionel. Hvor varerne ikke bliver leveret som lovet. Hvor pakkerne bliver væk i posten.

Hvorfor er det ikke tilladt at debattere denne del af forretningslivet? Er det tilsigtet at Amino skal være et slags forum for rygklappere, uden skyggen af saglig kritik? Og hvis denne kritik opstår, så skal den blot slettes med det samme? Hvad får man ud af det? For hvis man ikke kan diskutere disse emner, så er der ingen forbedring ej heller. Uden kritik ingen udvikling.

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er skam enig med dig, men sådanne diskussioner kan godt gå hen og tage overhånd, og ende med at blive alt andet en konstruktive - især hvis de implicerede er med i tråden. Dette tror jeg godt Amino vil undgå.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Tilmeldt 18. Jun 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er altid svært at pinpointe præcis hvad dagsordenen bag et indlæg omkring dårlig service egentlig er.

Det er derimod langt lettere at gennemskue, men dybt bekymrende når Amino der gerne udlægger sig som et forum for iværksættere, istedet lader markedsmekanismen overtage.

Måske Amino skulle overveje en disclaimer......   

 

Tilmeldt 2. Nov 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael:

Jeg er skam enig med dig, men sådanne diskussioner kan godt gå hen og tage overhånd, og ende med at blive alt andet en konstruktive - især hvis de implicerede er med i tråden. Dette tror jeg godt Amino vil undgå.

Så må man jo tage fat i dem, som ikke kan finde ud af det.

Det er så useriøst og inkompetent at prøve at censurere et indlæg væk så snart det er kritik.

Håber at det virkelig er en fejl og at indlægget ikke er slettet, for ellers gider jeg i hvert fald ikke være herinde mere.

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Amino er et fint sted at hente inspiration og få svar på spørgsmål.

Jeg roser til tider mine medarbejdere foran deres kollegaer, men jeg "riser" aldrig en medarbejder foran de øvrige kollegaer. Det vil foregå under 4 øjne.

På samme måde er det vel med Amino. Men kan godt rose hinanden i offentligt forum, men kan naturligvis også være sagligt kritisk. Men hvis man har en konflikt med én bestemt virksomhed, så må de to parter klare sagen indbyrdes og ikke i et forum som Amino.

 

 

 

 

 

 

 

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Der er stor forskel på at tage et generelt problem op og debattere det og så skyde direkte på en anden person eller virksomhed.

Det ene er som regel konstruktivt og vi lærer alle sammen af det. Det andet ender i tilsvining, injurier og som regel breve fra advokater til Amino.

Sidste gang vi havde sådan en omgang, så brugte jeg vel anslået 20 timer på det og fik trusler om injuriesager fra 3 Amino'er.

Så nej, Amino er ikke stedet hvor vi hænger folk ud vi ikke kan lide, som har snydt os, er bedre end os eller noget der ligner.

Og for at være ærlig, så gider jeg ikke tage den debat en gang til.

Dbh Martin

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hold da op den diskussion har været oppe mange gange - specielt når der har været ballade på Amino.

Kan man ikke gøre Aminos synspunkt tydeligere så ingen er i tvivl og så ta' lige den der med stjernerne med i samme ombæring.

Nej jeg bliver helt ør tror bare jeg logger af igen tager mig en kop kaffe og tænker positivt :-D

De bedste agurketider hilsner
Søren

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

frespa:
Håber at det virkelig er en fejl og at indlægget ikke er slettet, for ellers gider jeg i hvert fald ikke være herinde mere.

Du kendte spillereglerne da du trådte ind....

http://www.amino.dk/wikis/faq/kom-godt-i-gang-p-229-amino.aspx

Jeg har nok brugt en god del af Martin's 20 timer. Men jeg må også respekterer at Amino hellere vil brugere deres ressourcer på at udvikle end at poste kronerne ud på advokater. Specielt i sager som i bund og grund  er forretningen Amino uvedkommende.....

/Henrik

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Uden at blande mig i debatten om at hænge folk ud på amino (IGEN.................), vil jeg da blot lige super diskret smide et link til en side, som måske er blevet omtalt tidligere i dag i en siden slettet debattråd her på amino.

Som bonusinfo kan nævnes, at der ikke har været nogen aktivitet på siden i snart en menneskealder, og at jeg personligt ikke kan se at der skulle være hold i nogen af de klager, der er blevet fremført hverken på Amino eller i sitets eget debatforum. Derfor har vi valgt at lægge Simons private telefonnummer på siden, så er jeg sikker på, at vi får sorteret de allerværste snydere fra Smile

Som kommentar til de derude, der gerne vil stille spørgsmålstegn ved vores fælles (og individuelle) forretning, tror jeg godt at jeg tør lægge hovedet på blokken hvis jeg siger, at eventuel indtægt langt fra udgør bare én procent af hverken Simon's eller min indtjening. Mig bekendt har der ikke været reklamer på hjemmesiden i hele 2010, og så tjener man ikke mange penge...

Simon og jeg har derfor besluttet at lukke siden - egentlig blot en fejl, at det ikke er blevet gjort for længst. Til de af jer, der måske er lidt mere inde i branchen, kan vi jo afsløre, at vi er blevet smidt ud af et par affiliate netværk, simpelthen fordi der stort set kun var to slags brugere på siden: Folk under 18, og folk der udfylder forkerte informationer på annoncørens sites. Og rigtigt gættet, de fleste annoncører vil ikke betale for nogen af delene. :-) Dermed ikke sagt, at folk ikke har fået deres slik - for vi ved først efter op til 75 dage, om vi får penge fra nogen annoncører eller ej. Og så længe venter vi ikke med at sende varer..

Har I lyst til at vide mere, kan I jo bare fange enten mig eller Simon Mørch på en personlig besked her på Amino. Lad os holde det ude af debatten - taget ud af konteksten bliver det hurtigt nogle alvorlige beskyldninger, som jeg egentlig helst vil være foruden. Smile

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,3 stjerner givet af 3 person

Ja, det er ikke rart at blive "afsløret"

Amino er tilsyneladende ikke tilfreds med at drengene får mulighed for at komme med deres bemærkninger.

 

xxx

Side 1 ud af 7 (64 indlæg)