Jeg tilslutter mig også dem, som er interesseret i at vide mere om kunderne, da det er dem, der interessere mig ;). Er de tilbagevendende - og har de foretaget løsninger, der kræver driftsupport og vedligeholdelse?
Hej alexander
Kunderne der har fået hjemmesider kan have spørgsmål eller ønske vedligeholdelse.
Tryksager og andre ydelser er selvfølgelig afsluttet.
Jeg har ikke tal på kunder men ikke mere end 10-20 stykker. Firmaet har kun været aktivt siden marts og jeg blev syg i juni da jeg også har 3 andre store projekter så som http://armatribes.com/ og http://krybdyrsejere.dk som ikke er blevet lancheret endnu.
Samarbejdspartnere har vi en trykker, SEO og en grafiker der kan stå for 2d tegninger, maskotter, opsætning af flyers, brochurer, kataloger og meget andet. Vi har også flere samarbejdspartnere i indien som vi aldrig har benyttet men jeg giver gerne navn og nummer på alle hvis det skal være interesseret.
Jeg er klar til at underskrive en NDA, hvis du er villig til at gå i dybden med præcis hvor mange faste klienter du har, som altid kommer til dig. Her taler vi minimum 3 gange tilbagevendende kunde, samt hvem de faste klienter er, ordrestørrelse, ordretype mm.
Det er lidt svært at vurdere om det er en god eller dårlig forretning ud fra det du skriver.
Jamen firmaet har jo ikke en gang kørt et halvt år. Det er jo umuligt for mig at fortælle dig om det er en god eller dårlig handel. De kunder vi har haft har alle sagt at de valgte os udelukkende pga vores maskot og flere har ønsket at få en maskot i samme tegne stil.
Ligger du penge i markedsføring og gør det rigtigt så er jeg sikker på du er den næste danaweb, har du ikke intention om at invistere så tror jeg at det vil gå sløvt. Jeg har med vilje ikke markedsført da jeg kunne mærke på min krop at det gik meget skævt ned ad bakke.
Men vi har 10-20 kunder 2 kunder der har kommet tilbage 3 gange fordi de har været tilfredse med os. Mere nåede jeg ikke før jeg blev ramt
Jeg har fået nogle henvendelser via pm og vil derfor gøre opmærksom på det KUN er i tråden at selve bud bliver accepteret. Bud der sendes via pm bliver ikke godtaget så førende bud er stadig 7000 kr