Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man mange besøgende? - Og hvordan får man gode links

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas De Oliveira:
jeg er også sikker på Frederik kan blive en god ''skriver'' hvis han kan lide at skrive og øver sig. Jeg var i starten af min Amino tid, heller ikke den bedste ''skriver'' (og det er jeg sikkert heller ikke nu) men jeg har lært det bedre og bedre igennem mine projekter, som f.eks. PolitikNyt.dk

@Thomas, Du har om nogen udviklet dig på Amino i det sidste år. Det gælder på alle områder. Din stikken snuden frem har delt vandene. Jeg fornemmer kraftigt, at du har "lyttet" til både rosen og risen -  og selvom det ikke altid har været lige sjovt, har det været med til at bringe dig hvor du er i dag.

Du vil netop derfor i forhold til personer, som Frederik kunne fremstå som en "rollemodel" på, at det kan lade sig gøre. Opmuntring og eksemplets magt har stor betydning.

/Henrik

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 22:01

Er det nogen der gider fortælle mig, hvad det vil sige at "brande" en side?

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Herning
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 22:01

Fuck det mand, det at du er 14 år er ingen undskyldning. Skriv noget som er vedkommende, stavefejl som Thorborgs er velkomne. Men for fanden skriv noget som betyder noget for dig, så skal det nok vise sig at det også betyder noget for andre.

Var inde på din blog. Det er sgu ikke rigtig relevant (:for dig) heller ikke for min søn som er 15. So do it better! Så skal du nok få nogen besøg.

Keep going

Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 22:03
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

Jep og fra dit indlæg fra forleden manglede der et "at" 

Så skal vi ikke se at komme videre?

Dbh Martin

Det var egentlig ment sarkastisk. Jeg fandt det bare lidt komisk at personen der i første omgang forsøgte at rette på sætningen, ikke engang gjorde det rigtigt.

Og hvis du eventuelt vil lade være med ulovligt at offentliggøre min IP, så ville jeg være glad, Martin.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:05

Henrik Krogh:

Thomas De Oliveira:
jeg er også sikker på Frederik kan blive en god ''skriver'' hvis han kan lide at skrive og øver sig. Jeg var i starten af min Amino tid, heller ikke den bedste ''skriver'' (og det er jeg sikkert heller ikke nu) men jeg har lært det bedre og bedre igennem mine projekter, som f.eks. PolitikNyt.dk

@Thomas, Du har om nogen udviklet dig på Amino i det sidste år. Det gælder på alle områder. Din stikken snuden frem har delt vandene. Jeg fornemmer kraftigt, at du har "lyttet" til både rosen og risen -  og selvom det ikke altid har været lige sjovt, har det været med til at bringe dig hvor du er i dag.

Du vil netop derfor i forhold til personer, som Frederik kunne fremstå som en "rollemodel" på, at det kan lade sig gøre. Opmuntring og eksemplets magt har stor betydning.

/Henrik

Jamen jeg er helt enig! 

I nedenstående indlæg prøver jeg også at være en ''rollemodel'' og giver mine bedste råd. 

Thomas De Oliveira:

Som andre også er inde på er jeg et godt eksempel, fra at være en pisse irriterende dum dreng, til at have en viden som ikke mange andre 14 årige har, til at have et netværk af dygtige og dybt respekterede folk, til at snakke med store politikkere som f.eks. vores statsminister Lars Løkke Rasmussen og SF's Kamal, til at blive chefredaktør (som jeg kalder mig :-)), til at have folk som faktisk synes jeg er utrolig spændende at følge, til at kunne hjælpe andre unge iværksættere.

En stor del af mine erfaringer er kommet igennem kæmpe debatter her på Amino, hvor jeg både er blevet svindet til, og rost til himlen. Men det kræver tid, at nå dertil hvor jeg er, det kræver arbejde, og det kræver folk som kan rådgive og stole på en, jeg har været så heldig at Martin altid har været der når jeg havde brug for rådgivning, alt lige fra mine ideer om at skrive bøger til tråde her på Amino. 

Mit bedste råd til dig, er at lave det du kan lide, også kør på, kør på, kør på! det kræver hårdt arbejde, men når du så er nået til dit mål, er du så så stolt! 

Alt held og lykke. 

Mvh. Thomas

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:10
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:15

Pholst:
Og hvis du eventuelt vil lade være med ulovligt at offentliggøre min IP, så ville jeg være glad, Martin.

Din IP er fjernet nu.

Dbh, John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 22:20

Det gjorde mig ikke meget klogere :-)

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:21

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:22

Frederik Storm:

Det gjorde mig ikke meget klogere :-)

Du bliver nød til at gøre sådan vi kan se hvem du skriver til, enten ''Vis citat i dit indlæg'' eller skrive et navn :-)

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)