Som andre også er inde på er jeg et godt eksempel, fra at være en pisse irriterende dum dreng, til at have en viden som ikke mange andre 14 årige har, til at have et netværk af dygtige og dybt respekterede folk, til at snakke med store politikkere som f.eks. vores statsminister Lars Løkke Rasmussen og SF's Kamal, til at blive chefredaktør (som jeg kalder mig :-)), til at have folk som faktisk synes jeg er utrolig spændende at følge, til at kunne hjælpe andre unge iværksættere.
En stor del af mine erfaringer er kommet igennem kæmpe debatter her på Amino, hvor jeg både er blevet svindet til, og rost til himlen. Men det kræver tid, at nå dertil hvor jeg er, det kræver arbejde, og det kræver folk som kan rådgive og stole på en, jeg har været så heldig at Martin altid har været der når jeg havde brug for rådgivning, alt lige fra mine ideer om at skrive bøger til tråde her på Amino.
Mit bedste råd til dig, er at lave det du kan lide, også kør på, kør på, kør på! det kræver hårdt arbejde, men når du så er nået til dit mål, er du så så stolt!
Alt held og lykke.
Mvh. Thomas