Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et ekstremt godt tilbud på dansk VPS til iværksættere

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil lige annoncere med at vi har fået omkring 20 VPS Expert hjem i Danmark, og gerne vil tilbyde alle her på Amino en fantastisk server der sådan set kan alt hvad man kunne ønske.

Specifickationer:

• Disk Plads: 100 Gb
  • CPU: AMD Opteron 2354 - Quad Core
  • RAM: 1536 Mb
  • Burst RAM: 4096 Mb
  • Dedicated IP Adresser: 2
  • Premium Trafik: Ubegrænset (2 Tb).
  • Operativsystem: Centos, Debian, Ubuntu, Opensuse, Fedora, Slackware eller Arch
  • Fuld adgang (root): Ja, egen linux installation

Oprettelsesgebyr: 0 kr

Pris per måned: 159 kr (normalt 199 kr)

Brug koden aminostar når du bestiller din VPS Expert server, så fratrækker vi de 20%. OBS Gælder kun VPS Expert i Danmark.

Der er ubegrænset trafik, dette skal forståes sådan her. Vi lukker ikke din server eller sender en regning hvis du forbruger mere end 2 terabyte, vi beder dig i stedet om at købe en server mere og flytte en del af trafikken over på den, eller giver et godt tilbud på en af vores dedicated servers.

Du kan pinge serveren her: 82.103.132.181 eller 82.103.140.116

Har du spørgsmål, opret da venligst en support ticket på sitet www.starhost.dk, eller send en mail til support@starhost.dk, der bliver ikke besvaret tekniske spørgsmål her i tråden.

Håber det var det rigtige forum, ellers må admin lige flytte posten.

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 23:24

HVad koster det at få jer til at installere os og sætte php og mysql op ?

Fra Odense
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 23:53

Ikke en krone. Via dit VPS kontrolpanel kan du nemt og hurtigt med et klik geninstallerer hele serveren med andet os og som ny. Der er forskellige os pakker og nogle af dem er inklusiv php, mysql osv.

Vi tilbyder også en fuldstændig gratis licens samt installering af Directadmin som er det webhosting kontrolpanel i verden som bruger mindst ressourcer, og det mest stabile på markedet samt det er fyldt med funktioner. I dit Directadmin kontrolpanel kan du oprette webhoteller, der er også reseller features og meget andet så hvad enten du bare skal køre et webhotel med en hjemmeside, eller du ønsker at starte hosting op og sælge ud af det, så er begge muligheder åbne!

Du vælger bare Directadmin under købet/oprettelsen af din server, så opsætter vores tekniker det hurtigst muligt.

Læs mere om Directadmin her

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 13:01
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har så bare lige et spørgsmål og det er ikke fordi jeg skal være Jante eller nederen på nogen måde, men ærligt... Hvor er dit CVR-nummer? Det er ret ulovligt at opkræve 25% moms, hvis du ikke er momsregistreret i Danmark.

Jeg prøvede endda cvr.dk. Der kunne jeg heller ikke finde din virksomhed. Ikke en gang på en Google-søgning på dit navn kunne jeg finde et CVR-nummer.

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 13:10

Hvor mange kunder er der om at dele en fysisk server ? 

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 13:14

Patrick:

Jeg har så bare lige et spørgsmål og det er ikke fordi jeg skal være Jante eller nederen på nogen måde, men ærligt... Hvor er dit CVR-nummer? Det er ret ulovligt at opkræve 25% moms, hvis du ikke er momsregistreret i Danmark.

Jeg prøvede endda cvr.dk. Der kunne jeg heller ikke finde din virksomhed. Ikke en gang på en Google-søgning på dit navn kunne jeg finde et CVR-nummer.

Jeg fandt det her på cvr.dk - det er måske det firma som du ikke kunne finde ?

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 13:18

Patrick:

Der står i din signatur at du hoster en VPS for kun 38,- pr måned, men på hjemmesiden er den billigste VPS jeg kan finde 99,-

Er det mig der har misforstået noget ?

Fra Farum
Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 13:22

Det er egentlig et godt spørgsmål. Nu har jeg ledt en del på jeres hjemmeside men har ikke kunne finde noget der minder om et "Om Os" menupunkt, så man kan se hvem man snakker med (personer, adresser, CVR nummer, etc.).

Lidt synd, jeres produktudbud ser ellers meget tillokkende ud, men hvorfor så hemmelighedsfulde?

Mikkel Elmholdt - Freelance softwareudvikler
MEconsult - www.meconsult.dk

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 13:23

Peter:

Patrick:

Jeg fandt det her på cvr.dk - det er måske det firma som du ikke kunne finde ?

Jeg tvivler - Startdato: 01.05.2001

Ift. det han siger i et andet indlæg, med at firmaet er ret nyt, så synes jeg ikke helt det stemmer overens. Men det kan selvfølgelig være et gammelt selskab, han kører det under. Hvis det er tilfældet, så undre det mig bare meget at han på intet tidspunkt oplyser det på hans website.

Desuden sætter jeg også lidt spørgsmålstegn ved hvor gammel Jonas enlig er...

Fra Farum
Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 13:24

Peter:
Er det mig der har misforstået noget ?

Der står noget med kuponkode i hans signatur. Måske det forklarer forskellen.

Mikkel Elmholdt - Freelance softwareudvikler
MEconsult - www.meconsult.dk

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)