Jeg syntes det er godt du starter, og det er dejligt at du tager mod feedback også hvis det kommer i en grov indpakning. Mange i din alder vill have svaret aggressiv tilbage, at du ikke gør det men lover at undersøge ting er i min øjne rigtigt meget værd!!! Jeg er sikker på du kommer videre hvis du er lige så rolig og tålmodig i dit hosting gesjæft.
Desuden, velkommen til under hosting udbyderne og rigtig god vind
Til dem som har spurgt efter domæner i supporten og andre nysgerrige, så er der lavet en aftale med dk-hostmaster, og der bliver snart åbnet for salg af domæner samtidig med vi åbner op for webhoteller. Prisen på et dk domæne kommer til at ligge på 45 kr hvis man bestiller webhotel sammen med, ellers er prisen 98 kr. Det bliver selvfølgelig med direkte oprettelse, altså ingen vente tid. Der vil også komme en mulighed for direkte videresalg af domæner samt webhoteller gennem Starhost, til fordelagtige priser!
Dem som kigger på en VPS Expert i Storbritannien (London), så kan jeg sige at de sidste to lige er solgt, og at der kommer flere igen på mandag 12/7.
Der er stadig massere VPS Expert i Danmark tilbage, og som sagt så er rabat koden ændret, så de 20% man spare ved at bruge koden aminostar gælder for altid, og ikke kun første måned.
Ja det kommer helt an på hvad VPS og hvor i verden vi snakker om. Vores danske servere er hostet hos Easyspeedy i København.
Jeg har en god kammerat som står for at ordne det meste af det tekniske, og jeg er selv næsten færdig uddannet webintegrator, så jeg laver hjemmeside, samt opsætter kontrolpanel osv. for de forskellige ting.
Nu ved jeg ikke hvor længe du har været på Amino, men der er sådan en uskreven regel (selvom den faktisk står i nogle tidligere tråde) om, at man som konkurrent ikke stiller kritiske spørgsmål og prøver at så tvivl om andre virksomheder legitimitet, når de skriver tilbud i kategorien "Jeg har et godt tilbud til dig"!
Hvis man samtidigt har et lignede tilbud i sin signatur, så virker det som helt ekstrem dårlig stil. Bare lige så du er advaret!
PS: Det er måske heller ikke smart at sætte spørgsmålstegn, ved andres alder når man selv er 19.
Tak for hurtige og gode svar! Jeg synes ligesom andre i tråden, at du har håndteret de kritiske spørgsmål rigtigt godt. Det er helt klart vejen frem.
Jeg har fornyligt købt VPS hos en anden leverandør, hvis jeg ikke havde det, ville jeg klart overveje jeres tilbud.
Hvor mange brugere er der ca. per fysisk maskine?
Og hvor meget ville det koste at flytte fx 5 wordpressblogs over fra én Centos-installation til en anden hos jer? Hvis det overhovedet er noget, I leverer.