Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et ekstremt godt tilbud på dansk VPS til iværksættere

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de fine ord Peter

Hej Kasper,

Som sagt tidligere, så er det meget svært at sige hvor mange kunder/VPS der lægger pr. fysisk server, da vi har noget der ligner 16 forskellige servere, på grund af vores store udvalg i næsten hele verden. Jeg kan dog garantere dig at ingen af vores servere er overbelastet, og indenfor de 4 måneder Starhost nu har kørt, har der ikke været 1min nedetid eller fejl på dem, selvfølgelig kan man selv være skyld i at sin VPS går ned, men fra vores side af har der ingen fejl været.

Frederik, det står på min liste over ting der skal ske i Starhost, men listen er rigtig lang, så ved ikke lige hvornår det bliver, men tror jeg får kigget på det i nat en gang. Tak for tilbudet, har dog integreret en del WHMCS systemer i mit liv hehe, så det bliver ikke det store problem Big Smile

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 22:18

Lundsby:

Hej Patrick

Nu ved jeg ikke hvor længe du har været på Amino, men der er sådan en uskreven regel (selvom den faktisk står i nogle tidligere tråde) om, at man som konkurrent ikke stiller kritiske spørgsmål og prøver at så tvivl om andre virksomheder legitimitet, når de skriver tilbud i kategorien "Jeg har et godt tilbud til dig"!

Hvis man samtidigt har et lignede tilbud i sin signatur, så virker det som helt ekstrem dårlig stil. Bare lige så du er advaret!

PS: Det er måske heller ikke smart at sætte spørgsmålstegn, ved andres alder når man selv er 19.

Hej Lundsby,

Jeg har på intet tidspunkt ment noget ondt, tværtimod. Jeg har forsøgt at gøre ham opmærksom på nogle fejl og mangler, som han også har taget pænt i mod og rettet.

Når jeg læser mine indlæg, kan jeg måske godt følge dig (og andre) i at det har virket som om jeg har været efter ham, men det har slet ikke været min hensigt. Min hensigt har været at hjælpe ham.

Det er misforståelser, og det er jo hvad der sker med den form for kommunikation en gang i mellem. Og jeg kan jo kun beklage, hvis det har virket sådan.

Men tak for info. :-)

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 22:22

jonas1045:

Frederik, det står på min liste over ting der skal ske i Starhost, men listen er rigtig lang, så ved ikke lige hvornår det bliver, men tror jeg får kigget på det i nat en gang. Tak for tilbudet, har dog integreret en del WHMCS systemer i mit liv hehe, så det bliver ikke det store problem Big Smile

Det er så helt iorden Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:29

Ok -- forståeligt. Så lad os ta' én serverkonfiguration og én lokation -- den annoncerede VPS-løsning hér på Amino -- og hostet hos EasySpeedy. Hvor mange brugere ville der være om at dele cpu-ressourcerne dér? Forudsat, at alle køber den samme pakke, altså den tidligere annocerede.

Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 95
Fra  InnoCore ApS Skrevet kl. 22:34

Kasper,

Jeg tror du skal glemme fokuseringen af antal VPS på samme CPU hvis de bare er en smule fornuftige så ville de aldrig ligge så mange servere på et stykke fysisk hardware at host CPU vil blive brugt 100% eller mere og derfor kan du vel være ligeglad så længe der er CPU tid til din VPS.

Lars

Fra Odense
Tilmeldt 8. Oct 07
Skrevet kl. 14:24

Hej Kasper, der er ca. 10 kunder om at dele ressourcerne pr. fysisk server,med den annoncerede VPS fra EasySpeedy i København.

Fra Odense
Tilmeldt 8. Oct 07
Skrevet kl. 17:25

Så er WHMCS/kunde området integreret i designet, og om os siden kommer nok senere i dag.

Der nu kun 4 VPS tilbage i Danmark, og det er nu muligt at bestille en endnu større server hvis man er hurtig. VPS Gold i Danmark (København), med følgende specifikationer:

200 Gb Disk Plads
2560 Mb RAM
6144 Mb Burst RAM
2000 Gb Premium Trafik
3 IP Addresses

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:37

Patrick:

Lundsby:

Hej Patrick

Nu ved jeg ikke hvor længe du har været på Amino, men der er sådan en uskreven regel (selvom den faktisk står i nogle tidligere tråde) om, at man som konkurrent ikke stiller kritiske spørgsmål og prøver at så tvivl om andre virksomheder legitimitet, når de skriver tilbud i kategorien "Jeg har et godt tilbud til dig"!

Hvis man samtidigt har et lignede tilbud i sin signatur, så virker det som helt ekstrem dårlig stil. Bare lige så du er advaret!

PS: Det er måske heller ikke smart at sætte spørgsmålstegn, ved andres alder når man selv er 19.

Hej Lundsby,

Jeg har på intet tidspunkt ment noget ondt, tværtimod. Jeg har forsøgt at gøre ham opmærksom på nogle fejl og mangler, som han også har taget pænt i mod og rettet.

Når jeg læser mine indlæg, kan jeg måske godt følge dig (og andre) i at det har virket som om jeg har været efter ham, men det har slet ikke været min hensigt. Min hensigt har været at hjælpe ham.

Det er misforståelser, og det er jo hvad der sker med den form for kommunikation en gang i mellem. Og jeg kan jo kun beklage, hvis det har virket sådan.

Men tak for info. :-)

Yes

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)