|
Ja det gav mening, men gælder det så hele den tid man er kunde, eller kun en måned eller hvordan ? og hvilken af de modeller er det man får til de 38,- ?
Kunne godt være intra.
|
Ja det gav mening, men gælder det så hele den tid man er kunde, eller kun en måned eller hvordan ? og hvilken af de modeller er det man får til de 38,- ? Kunne godt være intra.
|
Det er kun første køb det gælder på. Tilgengæld kan du så købe op til 24 måneder, hvis du har lyst til det. Den der står beskrevet i min signatur er VPS 256 på vores side. Men du kan selvfølgelig få 51% på alle de produkter vi har at byde på. :-) |
@ Patrick - Tak for svar, venter dog lige og ser hvad trådstarter svarer mht. moms osv. Men har bookmarket din side :) |
Her er svaret på det med moms. Jeg er ikke registeret som virksomhed endnu, det bliver jeg en gang senere på året da jeg er 17. Momsen bliver betalt da min onkel er revisor og står for regnskab osv. samt at indberette moms. Her er min adresse: Jonas Hansen, Njalsvej 61, 5210 Odense NV, Danmark.
Update: Der er nu kun 11 servere tilbage i Danmark, så hvis man stadig er interesseret skal der nok bestilles indenfor de næste par dage. |
Jamen, hør nu... Det er jo ulovligt. Det burde din onkel da også virkelig vide!!!! Du bliver nød til at fjerne momsen fra dine produkter. Udover det, så må du maksimalt OMSÆTTE for 50.000 kr. om året, uden at være momsregistreret, det må du da snart ha' nået? |
Så længe man selv indberetter momsen er det da lovligt. Jeg har ikke nået 50.000 kr endnu, ligger under de 30.000 kr stadig væk, og tror ikke på jeg når over de 50 inden jeg bliver registeret. Jeg får lige snakket med min onkel omkring det, og fjerner momsen fra siden indtil det er 100% på plads, hvilke jeg mener det er, men hvis jeg kan komme i klemme med noget er jeg nød til at få det undersøgt. Er ny i erhvervs branchen så har ikke helt styr på det forskellige endnu, men det skulle gerne komme med tiden, har satset stort og investeret rigtig mange penge i Starhost, så den skulle nødig lukke på grund af noget moms noget der ikke er ordnet rigtigt :) |
Jamen, hvordan vil du indberette momsen, når du ikke har et selskab? Du kan ikke få andre til at indberette/betale din moms. |
Læs hvad han skriver? han vil fjerne momsen. :)
Bolden, ikke manden.
|
Nu svarede jeg primært på første linje :-)
Hehe. God kommentar ellers. :-D - Men jeg synes da ikke jeg er ude efter ham? Jeg prøver bare at hjælpe ham jo (uden at være alt for farvet). :-) |