Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et ekstremt godt tilbud på dansk VPS til iværksættere

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Peter:

Patrick:

Jeg har så bare lige et spørgsmål og det er ikke fordi jeg skal være Jante eller nederen på nogen måde, men ærligt... Hvor er dit CVR-nummer? Det er ret ulovligt at opkræve 25% moms, hvis du ikke er momsregistreret i Danmark.

Jeg prøvede endda cvr.dk. Der kunne jeg heller ikke finde din virksomhed. Ikke en gang på en Google-søgning på dit navn kunne jeg finde et CVR-nummer.

Der står i din signatur at du hoster en VPS for kun 38,- pr måned, men på hjemmesiden er den billigste VPS jeg kan finde 99,-

Er det mig der har misforstået noget ?

Måske :-)

Prisen i min signatur er inkl. 51% rabat ved brug af amino-kuponkoden og eksl. moms.
Prisen på siden er inkl. moms og eksl. kuponkoden.

Gav det mere mening? :-)

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 13:37

Ja det gav mening, men gælder det så hele den tid man er kunde, eller kun en måned eller hvordan ? og hvilken af de modeller er det man får til de 38,- ?

Kunne godt være intra.

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Skrevet kl. 13:48

Det er kun første køb det gælder på. Tilgengæld kan du så købe op til 24 måneder, hvis du har lyst til det. Den der står beskrevet i min signatur er VPS 256 på vores side. Men du kan selvfølgelig få 51% på alle de produkter vi har at byde på. :-)

Men skriv en mail til mig (pt@meebox.net), så vi ikke ødelægger Starhosts indlæg. :-)

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 13:51

@ Patrick - Tak for svar, venter dog lige og ser hvad trådstarter svarer mht. moms osv. Men har bookmarket din side :)

Fra Odense
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 14:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Her er svaret på det med moms. Jeg er ikke registeret som virksomhed endnu, det bliver jeg en gang senere på året da jeg er 17. Momsen bliver betalt da min onkel er revisor og står for regnskab osv. samt at indberette moms.

Den server vi havde til 69 kr er udgået og siden er ved at blive opdateret med om os side samt oversættelse til engelsk og tysk. Hvis i vil vide mere om hvad der sker i Starhost kan i følge med på vores blog som i finder her http://www.starhost.dk/blog/

Det er meget forskelligt hvor mange der deler en server, som i nok har lagt mærke til har jeg servere i stort set hele verden, og derfor mange forskellige server typer. Men jeg kan garantere at der ingen overbelastning er på nogen server overhovedet!

Rabat koden aminostar er ændret, de 20% gælder nu for altid, hvis man bestiller fra måned-måned.

Der vil komme en om os side senere i dag. Jeg har intet at gøre med ham Jonas Hansen i fandt.

Her er min adresse: Jonas Hansen, Njalsvej 61, 5210 Odense NV, Danmark.

Update: Der er nu kun 11 servere tilbage i Danmark, så hvis man stadig er interesseret skal der nok bestilles indenfor de næste par dage.

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Skrevet kl. 15:07

Jamen, hør nu... Det er jo ulovligt. Det burde din onkel da også virkelig vide!!!! Du bliver nød til at fjerne momsen fra dine produkter. Udover det, så må du maksimalt OMSÆTTE for 50.000 kr. om året, uden at være momsregistreret, det må du da snart ha' nået?

Får hurtigst muligt styr på de ting, så der ikke er nogle der kommer efter dig!

Fra Odense
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 15:24

Så længe man selv indberetter momsen er det da lovligt.

Jeg har ikke nået 50.000 kr endnu, ligger under de 30.000 kr stadig væk, og tror ikke på jeg når over de 50 inden jeg bliver registeret.

Jeg får lige snakket med min onkel omkring det, og fjerner momsen fra siden indtil det er 100% på plads, hvilke jeg mener det er, men hvis jeg kan komme i klemme med noget er jeg nød til at få det undersøgt. Er ny i erhvervs branchen så har ikke helt styr på det forskellige endnu, men det skulle gerne komme med tiden, har satset stort og investeret rigtig mange penge i Starhost, så den skulle nødig lukke på grund af noget moms noget der ikke er ordnet rigtigt :)

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Skrevet kl. 15:31
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jamen, hvordan vil du indberette momsen, når du ikke har et selskab? Du kan ikke få andre til at indberette/betale din moms.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:35

Patrick:

Jamen, hvordan vil du indberette momsen, når du ikke har et selskab? Du kan ikke få andre til at indberette/betale din moms.

Læs hvad han skriver? han vil fjerne momsen. :)

Bolden, ikke manden.

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Skrevet kl. 15:44

Nu svarede jeg primært på første linje :-)

Så længe man selv indberetter momsen er det da lovligt.

BruunMedia:

Bolden, ikke manden.

Hehe. God kommentar ellers. :-D - Men jeg synes da ikke jeg er ude efter ham? Jeg prøver bare at hjælpe ham jo (uden at være alt for farvet). :-)

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)