Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes du om bannerne på Amino?

Side 3 ud af 5 (49 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Nu har jeg en plus profil og ser derfor ikke bannerne i forummet. Jeg er dog en smule skuffet over at der stadig er bannere alle mulige andre steder på Amino når man nu betaler 1000 bobs om året. Men dette skyldes nok at de forskellige services er mere eller mindre uafhængige og derfor ikke kender noget til min plus tilstand.

Jeg er også et plus-medlem.

Enig i dig med at det er for dårligt at der er reklamer de andre steder ( virksomhedsbørs , tryk , freelancer ), har lagt mærke til at når jeg skal ind og tjekke mine privatbeskeder så er der reklamer - og det at tjekke sine privatbeskeder er vel en del af forummet efter min mening, så derfor er det helt forkert at jeg får reklamer i det område.

Ikke for at gøre et stort nummer ud af det,  men da jeg var inde og tjekke mine privatbeskeder - da så jeg at der var en reklame for et bilmærke, og en anden gang ( samme dag ) en reklame for en automatisk eletronisk kørerbog til biler.

Det helt underlige ved det hele er at jeg i mine privatbeskeder har nævnt ord som relatere sig til biler ( kørekort ) - så derfor føler jeg lidt at mine privatbeskeder bliver overvåget af et program der så sender målrettet reklamer til mig.

Men det kan godt være at det bare er en tilfældighed, og at jeg er paranoid.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:33

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Jeg er også et plus-medlem.

Enig i dig med at det er for dårligt at der er reklamer de andre steder ( virksomhedsbørs , tryk , freelancer ), har lagt mærke til at når jeg skal ind og tjekke mine privatbeskeder så er der reklamer - og det at tjekke sine privatbeskeder er vel en del af forummet efter min mening, så derfor er det helt forkert at jeg får reklamer i det område.

Ikke for at gøre et stort nummer ud af det,  men da jeg var inde og tjekke mine privatbeskeder - da så jeg at der var en reklame for et bilmærke, og en anden gang ( samme dag ) en reklame for en automatisk eletronisk kørerbog til biler.

Det helt underlige ved det hele er at jeg i mine privatbeskeder har nævnt ord som relatere sig til biler ( kørekort ) - så derfor føler jeg lidt at mine privatbeskeder bliver overvåget af et program der så sender målrettet reklamer til mig.

Men det kan godt være at det bare er en tilfældighed, og at jeg er paranoid.

Hej Michael

En ting kan du være sikker på, vi har ikke noget reklamesystem der ved hva du skriver, men gid vi havde ;-)

Vi tænker lige over om der skal fjernes flere reklamer for Plussere, meget af det i ser er der ikke taget speciel stilling til, dertil har vi alt for få ansatte :-)

Dbh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:34

Jeg er glad for bannerne, de skal bare være af en vis kvalitet. Jeg mener at der tit er gode tilbud, som også er relevante til store dele af amino. Derudover skal amino tjene penge, og annoncering er en nem indtægtskilde. (Sammenlignet med andre som Virksomhedsbørsen, da reklamerne hovedsageligt er i forumet som er amino's hovedprodukt)

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 18:04

Jeg er helt enig... Det er godt for Amino med Plus brugere, de snakker om at de ikke tjener meget på reklamerne, så burde man give plus et helt reklamefrit site og ikke kun i forum, det er sikkert minimalt de tjener på de andre ting, men det giver brugerne rigtig meget.

Har tidligere nævnt det med at de blot omgik det reklamefri ved at reklame meget for deres andre services, men der var dengang inden interesse i at fjerne den del eller give brugeren mulighed for det.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 18:06

De genere ikke mit fokus...

Men vil tilføje at jeg er meget glad for at der ikke åbner alle (u)mulige nye små vinduer med "kina"ligende ting og blinkende reklamer hvis bare man klikker på det  mindste... Thank God for det!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:10

bacardil:

Jeg er helt enig... Det er godt for Amino med Plus brugere, de snakker om at de ikke tjener meget på reklamerne, så burde man give plus et helt reklamefrit site og ikke kun i forum, det er sikkert minimalt de tjener på de andre ting, men det giver brugerne rigtig meget.

Har tidligere nævnt det med at de blot omgik det reklamefri ved at reklame meget for deres andre services, men der var dengang inden interesse i at fjerne den del eller give brugeren mulighed for det.

Vi har langt den største omsætning på vores reklamer og vi har derfor ikke råd til at fjerne flere pt.
Men hvem ved hvad vi kan gøre på sigt.

Dbh Martin

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 18:24

Martin Thorborg:

bacardil:

Vi har langt den største omsætning på vores reklamer og vi har derfor ikke råd til at fjerne flere pt.

Dbh Martin

Er langt den største omsætning på den reklame plusbrugerne kan se?

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 18:34

Martin Thorborg:

bacardil:

Dbh Martin

Hvad med at lave noget mini/hobby halløj, af plus abonnement.
så kunne man har nogle små fordele,
og man viser man støtter amino økonomisk  
så der så gør der er flere penge til at gøre amino bedre, tag nogle reklamer af.
eller så du/thorborg kan få noget afkast at din investering af forumet her :)

Men det er ikke fordi jeg ikke vil give 1.000 kr for plus,
men det er bare fandens svært at betale af noget man ikke har.
hvor 100 - 200 kr nok er lidt nemmere for os fattigrøve

mvh
Romlund

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 18:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren Romlund:

Det har været foreslået før. Problemet er, at der går for lang tid før et sådant tilbud kan løbe rundt. Samtidig er der i forvejen en milliard ting på Aminos tegnebræt, som har højere prioritet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 18:45

BZR:

Søren Romlund:

Det har været foreslået før. Problemet er, at der går for lang tid før et sådant tilbud kan løbe rundt. Samtidig er der i forvejen en milliard ting på Aminos tegnebræt, som har højere prioritet.

Jeg kunne have min trivivl om at du evt. har læst min post rigtig.
Sådan som jeg læser dit.
altså jeg mener ikke at man skulle give plus "væk" for 100 - 200 kr. evt.
også håbe på at næste år, at brugeren giver normalt pris.
efter som du skriver det tag for lang tid før det kan løbe rundt?

altså systemet må jo være lavet til den slags. i og med. at man kan have forskel på brugerne (plus og ikke plus medlemmer) så det kan da ikke tag alverdens tid at lave det.
eller forstår jeg dig helt forkert?

mvh
Romlund

Side 3 ud af 5 (49 indlæg)