Gremlins !!! I er i den forkerte serie...... |
Fashion-Seller:Im your FATHER
//Wader
Træk vejret ordenligt - og smæk så lige en bannerreklame på hjelmen :-D
Ok skal nok stoppe nu - nej seriøs jeg mener det.
/R2D2
Gremlins !!! I er i den forkerte serie...... |
Træk vejret ordenligt - og smæk så lige en bannerreklame på hjelmen :-D Ok skal nok stoppe nu - nej seriøs jeg mener det. /R2D2
|
Fuck hvor du snyder! Den der er jo umulig at svare sjovt tilbage på... hehe ;D |
Ups. Regne stykket gik så ud på det var 500 personer til en pris på 200 kr for et år. Men jeg er ikke sikker på jeg er enig med dig
Der er rigtig mange anonyme der kigger på. Kunne man forstille sig at de anonyme var anonyme fordi de ikke Dem er normal bruger. Har ikke købt plus fordi evt. 1. Pengene er ikke til det 2. De er ikke sikre på, at de fordele er 1.000 værd for dem 3. De er ikke sikre amino stadigvæk har deres interesse om en ”uge” 4. Eller evt. andre grunde? Så ved at man kan støtte amino med 200 kr. om året (antager igen bare et beløb) Det sender et signal til de anonyme som læser på en tråd de selv har gavn af, Mvh
|
haha Fashion-Seller :) du kan gå ind og forsætte min ringens herre tråd jeg oprettet tidliger i dag http://www.amino.dk/forums/t/93971.aspx mvh |
Så er jeg godt nok mere til Avatar II: My big fat pandora versus the deathly hollows striking back at muriel´s lethal weapon: RELOADED! ;D |
ja den er da også til en lår klasker :) mvh |
Sådan og husk "I am your father" ;D |
'I see blue people" - priceless sjovt jeg kan slet ikke stoppe med at grine. /Søren
|