altså jeg mener ikke at man skulle give plus "væk" for 100 - 200 kr. evt. også håbe på at næste år, at brugeren giver normalt pris. efter som du skriver det tag for lang tid før det kan løbe rundt?
Man kan lave alt i denne verden hvis man har tid og penge. Men alt man laver, tager ressorcer fra noget andet.
Det vi nok kommer med på et tidspunkt, er mulighed for at betale pr. måned. Men det skal første sættes op og vi har bare ikke tiden pt.
Kan man egentlig købe én måneds prøvetid ? som plusser. Det synes jeg vil være rigtig fint, så kan man lige se lidt på det og det vil formentlig give flere kunder i biksen
altså jeg mener ikke at man skulle give plus "væk" for 100 - 200 kr. evt. også håbe på at næste år, at brugeren giver normalt pris. efter som du skriver det tag for lang tid før det kan løbe rundt?
Man kan lave alt i denne verden hvis man har tid og penge. Men alt man laver, tager ressorcer fra noget andet.
Det vi nok kommer med på et tidspunkt, er mulighed for at betale pr. måned. Men det skal første sættes op og vi har bare ikke tiden pt.
Dbh Martin
Jamen uhaa. det ved jeg alt om. :) men ja penge og tid.
men man kan ikke sådan bare lave en "hobby" bruger ligesom plus bruger?. vis man skulle se det i forhold til at lægge produkter op på en webshop. altså ydre mere. vis der var 500 der sagde ja til det, gange 200 kr. (for at have noget at regne med) 500*200=100.000 kr. så der jo flere penge til at hyre flere til at arbejde på Amino`s sites så alt evt. går hurtiger?
men skal ikke kunne sige det.. det er jo bare et forslag :)
Man fristes til at sige "IGEN IGEN IGEN OG IGEN"... Ja så kom den daglige/ugentlige banner/reklame diskussion, så mangler vi bare lige en STARWARS tråd, så er denne uge reddet, som de foregående 500...
Det er sjovt, at de banner/reklamer kan blive ved med at skabe tråde, selvom alle kender grunden, og ved at intet ændre sig... Og sjovt nok er det dagens mest besvarede tråd, hvilket blot er endnu mere skræmmende!
Hvem laver STARWARS tråden, så vi kan få den overstået? ;D