bet4fun.com
Jeg kan ikke lige gennemskue om det er tilgængeligt eller ej.... Men hvis det ikke er så er det da en kreativ vej, der er slået an, sammen med anlouas bet4free.com :) |
freebets4u måske?
bet4fun.com
Jeg kan ikke lige gennemskue om det er tilgængeligt eller ej.... Men hvis det ikke er så er det da en kreativ vej, der er slået an, sammen med anlouas bet4free.com :) |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Både freebets4u og bet4fun er optaget :(
|
Hmm.. så betyder det jo at jeg oddser og de får? :) Som om at jeg oddser for dem og så får de noget. |
Hvad så med
ihavenocreativeskillswhatsoeversoimhopingsomeoneonaminowilllayagoldeneggformeorperhapsitsjustbecauseimtoolazy.com
Det burde være ledigt ;)
Nej seriøst.... Du har fået en bunke rigtigt gode forslag.... Nu er det på tide du går i tænkeboks og ser om ikke du kan få et eller andet fornuftigt ud af de input du har fået.
Jeg kan, på stående fod, komme med 10 nye forslag til dig - men jeg må indrømme jeg mangler lidt "spunk" fra din side.... Så lad os lave en aftale - du kommer med ét forslag, så kommer jeg med 10 ;) |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
He he Fama - synes dit bud er godt. Præcist og let at huske! Her er mit sidste bud for nu bigbets4free. Mangler inspiration |
freebetgame.net ? :) |
Nu er det ikke sådan så jeg bare sidder på min flade og ikke kommer med nogle idéer til navne oppe i mit eget hoved... Men alle de ting jeg ville kalde det er optaget, derfor ville jeg høre andre folk her på Amino om de havde en ny vinkel på et domænenavn, men jeg er da glad for du holder dem for dig selv, så jeg ikke (måske) kan få glæde af en af dem :) Men jeg håber da, at der er andre som vil komme med deres input på et navn... |
@Swon: God navn, men foretrækker .com domæne. Havde og tænkt i den retning med enten bet eller betting som en del af navnet... |