Hvad ville i kalde dette på engelsk?
Tilmeldt 22. Apr 10
Fama
Skrevet
30-06-2010 kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
jeg er da glad for du holder dem for dig selv, så jeg ikke (måske) kan få glæde af en af dem :)
Jeg holder da bestemt ikke mine idéer for mig selv.... Jeg vil bare gerne se ét forslag fra dig selv - det kan sagtens være en idé du har haft tidligere, men droppet den igen.... Det synes jeg da er en fair deal :)
Svar
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal , som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Det er helt fair, men jeg skal nok skrive hvis jeg selv havde haft et af domæne navnene i hovedet ;-)
Svar
Tilmeldt 23. Oct 09
anloau
Skrevet
30-06-2010 kl. 17:11
Svar
Ok kom på en til så lidt inspiration er der vist endnu freebets4pros.com
Svar
Tilmeldt 22. Apr 10
Fama
Skrevet
30-06-2010 kl. 17:20
Svar
Det er helt fair, men jeg skal nok skrive hvis jeg selv havde haft et af domæne navnene i hovedet ;-)
Du er ikke engang kommet på bare ét eneste forslag til et domæne selv?
Nu begynder jeg næsten at få ondt af dig.... Så får du sgu da lige 5 idéer på klods
dontsweatthebet.com
cozybet.com/cozybetting.com/cozybets.com
leisurebets.com
nostakebets.com
just4funbets.com/justforfunbets.com
De skulle alle være ledige.... De er muligvis ikke geniale... Men nu har du da for pokker noget at få de kreative safter til at flyde over ;)
Svar
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal , som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Tak for hjælpen begge to, jeg går i tænke boks :)
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Dot net er meget undervurderet.
Du kan nå langt med et dot net navn.
Spørg evt. folkende bag beautifulpeople, de startede på et dot net domæne.
Svar
Fra Rødovre
Tilmeldt 2. Jun 10
Hej!!
Hva' med oddsnfun.com. Går udfra at folk der spiller odds-spil synes det er sjovt.
Vh.
Kristine
Svar
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
betsrfree
mybetsrfree
freeodds
Svar
Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
@Swon: Min side eksisterer allerede, men skal blot laves international nu her :)
Hej!!
Hva' med oddsnfun.com. Går udfra at folk der spiller odds-spil synes det er sjovt.
Vh.
Kristine
Faktisk et god bud på et domæne navn og kan se det er ledigt... Jeg skal lige høre mine partnere hvad de siger til det ;)
Mange tak!
Svar
Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
betsrfree
mybetsrfree
freeodds
Havde selv tænkt på freeodds også, men den er desværre optaget.
Er der nogle årsag til at du har sat r ind mellem bet og free, eller er det bare for at få et bogstav ind? ;)
Svar