Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad ville i kalde dette på engelsk?

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Swon:
Der er intet moralsk eller lovgivningsmæssigt forkert ved at bruge et .net domæne blot fordi .com domænet er taget.

Det er vi så uenige om.... Særligt hvis ens intention er at gå ind og konkurrere direkte med .com-registranten. Jeg finder det som sagt en ussel måde, at drive forretning på..... Jeg tror nu også du ville se anderledes på det, hvis du oplevede nogen gøre det mod dig - så mon ikke vi (under de rette omstændigheder) alligevel kan blive enige om det er en ret ufed måde, at drive forretning på? Hjemmesideshoppen.net er jo ledigt ;)

Swon:
Yderligere er det ganske almindelige ord der er sammensat, og derfor svært at tage varemærke beskyttelse på.

Tja... De er jo så sat sammen på en bestemt måde og konceptet er fuldstændigt det samme, som Simons.... Så jeg er altså ikke helt sikker på man ikke kunne risikere, at komme ud på tynd juridisk is der. Men det er jo sådan et spørgsmål, vi burde kaste efter Simply Law :)

Men hvorom alting er, så synes jeg sgu det er fesent, hvis der skal gå paragrafrytteri i det.... ham gutten, der har registreret freebetgame.com var bare hurtigere ude end Simon - og deres koncepter er i øvrigt fuldstændigt ens.... Så jeg synes ihvertfald i forhold til Simons projekt, at freebetgames.net burde tages af bordet.

Swon:
Men hvis mulighederne for trafik er 100.000 pga. det rigtige domæne navn.
Så gør det måske ikke så meget man mister 30.000 til konkurrenten, hvis et "dårligere" domæne navn kun havde potentiale til 10.000 besøgende.

Tja... Men så tænk på potentialet i at Simon fik en original idé Wink

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 13:28

Du argumentere godt for din sag, det må man give dig.

Men så lad os sige det ikke er en god ide når koncepterne på de to sider er ens.

Hvis det drejede sig om et andet koncept der fandtes eller en domænehaj der lå inde med det - så ville jeg dog stadig sige go for it. Smile

Men tager mit nuværende bud af hyllen.

Hvad med onlinebetgame.com istedet så ?

Fra Østbirk
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 13:42

freeoddszone.com FOZ

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)