Så er der ved at være fuldt hus på Aminostanden. Vi er superglade for jeres opbakning og virkelyst. Det varmer helt ind i hjertet Det er således med "pride and joy", at vi præsenterer DREAMTEAM Iværk&Vækst10: Fredag: Thomas de Oliveira, Trine Lønfeldt, John Nielsen, Birgit Larsen, Claus Conrad, Anja Lysholm, Michael Grove, Simon Zeeberg, Rune Gjersvik + 2-3 stykker fra kontoret. Lørdag: Thomas de Oliveira, John Nielsen, Anja Lysholm, Michael Grove, Nicolai Mogensen, Simon Zeeberg, Rune Gjersvik + 2-3 stykker fra kontoret. Mange af jer har været med på Amino-messestande tidligere. For nogle er det første (men næppe sidste!) gang. Jeg glæder mig til at hilse på jer allesammen og er HELT sikker på, at vi får et par fantastiske dage med netværk, sjov og spændende oplevelser. Husk at melde jer på workshops hurtigst muligt. Mange er allerede overtegnede, og pladserne går som bekendt efter først til mølle-princippet, så GO*GO*GO! De bedste hilsner Lotte |
LotteA:Tak, Hans
Vedr. placeringen af Freelancerområdet (som det jo hedder): Du har helt ret - balkonplaceringen var ikke optimal. Nu ligger det supergodt - og Amino har booket stand lige ved siden af :-)
Vedr.. standstørrelse: Det er på mange måder lettere at håndtere messedeltagelse, når du kun skal have dig selv og lidt præsentationsmateriale med
Ikke mindst, når man - som du - sælger god kommunikation og "vareprøven" er din egen elevatortale
Vedr. hvordan borde og stole kommer til at se ud: Jeg spørger lige headquater, om der kan blive bevilliget et sneak-peak...
@ Anette Sand: Glæder mig til at se din stand!
Er der andre, der har overvejet/købt udstillingsplads på Iværk&Vækst?
De bedste hilsner
Lotte
Jeg melder mig også under fanerne som udstiller på messen. Det er første gang jeg er med og jeg glæder mig MEGET!
Ligesom Hans vil jeg også meget gerne vide hvordan "omgivelserne" ser ud, da det jo har stor betydning for hvordan man skal profilere sig.
Ud over det modtager jeg meget gerne erfaringer fra tidligere messedeltagere/udstillere om "do's & don'ts" (ser meget mærkeligt ud når skriver det )
Med venlig hilsen
Maj-Britt Kjær Sørensen
Creation Nation ApS