Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gave til Amino'er på Iværk&Vækst! Besøg os på stand 513 og hør mere :-)

Side 5 ud af 6 (57 indlæg)
Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der ved at være fuldt hus på Aminostanden. Vi er superglade for jeres opbakning og virkelyst. Det varmer helt ind i hjertet Smile

Det er således med "pride and joy", at vi præsenterer DREAMTEAM Iværk&Vækst10:

Fredag: Thomas de Oliveira, Trine Lønfeldt, John Nielsen, Birgit Larsen, Claus Conrad, Anja Lysholm, Michael Grove, Simon Zeeberg, Rune Gjersvik + 2-3 stykker fra kontoret. 

Lørdag: Thomas de Oliveira, John Nielsen, Anja Lysholm, Michael Grove, Nicolai Mogensen, Simon Zeeberg, Rune Gjersvik + 2-3 stykker fra kontoret.

Mange af jer har været med på Amino-messestande tidligere. For nogle er det første (men næppe sidste!) gang. Jeg glæder mig til at hilse på jer allesammen og er HELT sikker på, at vi får et par fantastiske dage med netværk, sjov og spændende oplevelser.

Husk at melde jer på workshops hurtigst muligt. Mange er allerede overtegnede, og pladserne går som bekendt efter først til mølle-princippet, så GO*GO*GO!

De bedste hilsner

Lotte

Fra Vestbjerg
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 10:53

LotteA:

Tak, Hans Yes

Vedr. placeringen af Freelancerområdet (som det jo hedder): Du har helt ret - balkonplaceringen var ikke optimal. Nu ligger det supergodt - og Amino har booket stand lige ved siden af :-)

Vedr.. standstørrelse: Det er på mange måder lettere at håndtere messedeltagelse, når du kun skal have dig selv og lidt præsentationsmateriale med Smile Ikke mindst, når man - som du - sælger god kommunikation og "vareprøven" er din egen elevatortale

Vedr. hvordan borde og stole kommer til at se ud: Jeg spørger lige headquater, om der kan blive bevilliget et sneak-peak...

@ Anette Sand: Glæder mig til at se din stand! 

Er der andre, der har overvejet/købt udstillingsplads på Iværk&Vækst?

De bedste hilsner

Lotte

Jeg melder mig også under fanerne som udstiller på messen. Det er første gang jeg er med og jeg glæder mig MEGET! Big Smile

Ligesom Hans vil jeg også meget gerne vide hvordan "omgivelserne" ser ud, da det jo har stor betydning for hvordan man skal profilere sig.

Ud over det modtager jeg meget gerne erfaringer fra tidligere messedeltagere/udstillere om "do's & don'ts" (ser meget mærkeligt ud når skriver det Smile)

Med venlig hilsen

Maj-Britt Kjær Sørensen
Creation Nation ApS

Freelance grafisk assistance og online kataloger
www.flashmagasin.dk

Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 12:58

Anders Christensen:

Men dukker LotteA op eller brænder hun os af ligesom i Århus? Crying

Do - æh - Anders...? Kommer du på Iværk&Vækst? Eller brænder du mig af Wink

De bedste hilsner

Lotte

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:06

Jeg kommer lige ind forbi og kigger...

Er der Amino-krus på standen man kan købe? :D

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 14:15

Aminokrus er - ligesom Amino selv - en gratis fornøjelse.

Vi har endnu ½ palle af dette ikon, som foræres væk efter først-til-mølle-princippet Smile Jeg håber, der er rigeligt til alle!

De bedste hilsner

Lotte

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 21:42

Jeg kommer og tager det første krus Smile

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 15:35

Nikolaj Mogensen:

Præcis - oplevede det samme. Vi kan krydse fingre for at der kommer lidt flere man kan deltage i, da de fleste nu allerede er fyldte

Uh, nu meldte de lige ud at der er 20 pladser ekstra på hver workshop, så det er nu man skal melde sig til! :-)

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 15:41

Anja Lysholm:

Nikolaj Mogensen:

Præcis - oplevede det samme. Vi kan krydse fingre for at der kommer lidt flere man kan deltage i, da de fleste nu allerede er fyldte

Uh, nu meldte de lige ud at der er 20 pladser ekstra på hver workshop, så det er nu man skal melde sig til! :-)

Hvordan gør man det når man allerede har fået billet?

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 15:48

Nikolaj Mogensen:

Registrerer sig igen med en anden e-mail-adresse Embarrassed

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 15:50

Anja Lysholm:

Nikolaj Mogensen:

Registrerer sig igen med en anden e-mail-adresse Embarrassed

Haha nice Smile

tror jeg smider en mail til:

Iværk&Vækst sekretariatet, Eva Vedel, på e-mail eva@ivaerk.dk eller telefon +45 24 40 13 70.

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Side 5 ud af 6 (57 indlæg)