Der er ikke tale om en dom, men om en administrativ afgørelse. Og det er i grunden rigtig ærgeligt, for da Helle har sagt at hun ikke vil lægge detaljerne fre, så vil vi aldrig få detaljerne at vide - og det vil skabe fortsat grobund for spekulationer. Det gavner ikke Helle og S. Jeg er enig med dig i, at nogle her er gået komplet over gevind. Men det har reelt set ingen betydning, da jeg mistænker at de mest kritiske Aminoer alligevel aldrig kunne finde på at stemme S. Men jeg synes også vi er nogle her, som har - og fortsat, kritiserer Helles måde at håndtere hele denne sag. Faktum er, at hun HAR båret sig utroligt klodset ad, at hun med meget stor præcision og med stor personlig vinding til følge har jongleret rundt med to forskellige "historier" om sit privatliv, og det er et faktum at hun ikke vil fortælle om alle detaljerne i sagen. Hun kunne have undgået hele denne sag, hvis hun havde ofret lidt småpenge på en revisor FØR hendes mands nye jobs, og evt. brugt 300 kroner på en forhåndsgodkendelse. Jeg er simpelthen ikke tryg ved at skulle have en statsminister, som er så kludret. Men som tidligere nævnt, er jeg BESTEMT heller ikke tryg ved at have den flok krigsfordrydere og småløgnere siddende, som sidder der nu. |
Jeg har et par gode links til interessant konspirationsteorier.
Bare skriv en pm hvis du vil have links.