Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er vi så heldige at Thorning bliver dømt ude pga. hendes mand?

Side 20 ud af 23 (228 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Der er ikke tale om en dom, men om en administrativ afgørelse. Og det er i grunden rigtig ærgeligt, for da Helle har sagt at hun ikke vil lægge detaljerne fre, så vil vi aldrig få detaljerne at vide - og det vil skabe fortsat grobund for spekulationer. Det gavner ikke Helle og S.

Jeg er enig med dig i, at nogle her er gået komplet over gevind. Men det har reelt set ingen betydning, da jeg mistænker at de mest kritiske Aminoer alligevel aldrig kunne finde på at stemme S.

Men jeg synes også vi er nogle her, som har - og fortsat, kritiserer Helles måde at håndtere hele denne sag. Faktum er, at hun HAR båret sig utroligt klodset ad, at hun med meget stor præcision og med stor personlig vinding til følge har jongleret rundt med to forskellige "historier" om sit privatliv, og det er et faktum at hun ikke vil fortælle om alle detaljerne i sagen.

Hun kunne have undgået hele denne sag, hvis hun havde ofret lidt småpenge på en revisor FØR hendes mands nye jobs, og evt. brugt 300 kroner på en forhåndsgodkendelse.

Jeg er simpelthen ikke tryg ved at skulle have en statsminister, som er så kludret. Men som tidligere nævnt, er jeg BESTEMT heller ikke tryg ved at have den flok krigsfordrydere og småløgnere siddende, som sidder der nu.

Tilmeldt 7. Dec 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:33

Jeg har et par gode links til interessant konspirationsteorier.

Bare skriv en pm hvis du vil have links.

Tilmeldt 7. Dec 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:35

Hov.. ovenstående var til ND-Import

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 17:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan godt lide disse diskussioner, for der er sgu da ren røv at trutte i.

Jeg er sådan set ligeglad med om Helle eller hendes mand betaler skat, - hvad rager det egentlig mig. Man er da utrolig naiv hvis man tror at det kun er hende/hendes mand der kunne finde på at tilpasse en given information til det offentlige, så det passer bedst i ens eget kram.

Det ville jeg gøre til enhver tid, - og jeg ikke medlem af noget parti.

Det skræmmende er egentligt, at politikerne lader sig drive rundt i manegen på den måde. At en avis på den måde kan sætte den politiske dagsorden, - for der må da vel være vigtigere ting man kunne beskæftige sig med som politiker, end at kommentere på noget så bagatelagtigt som et skatteforhold.

Det er principielt siger nogen så (nok), - men helt ærligt så er sgu mange år siden at principper har haft noget som helst at gøre i dansk politik. Hvis vi ser på det der bliver vedtaget politisk, så vil jeg gerne se den der kan argumentere for at dit eller dat  er særligt Venstre, eller SF eller Socialdemokratisk. Jeg ønsker mig tilbage til den tid, hvor indvandere skulle sendes hjem i faldskærm eller whatever det nu var, - der var man jo slet ikke i tvivl om afsenderen.

Jeg ville ønske færre akedemikere og flere forretningsfolk i politik, men det sker ikke foreløbig. Jeg kan ikke stille op, for jeg har kørt uden cykellygter og fået en P-bøde. På den måde har jeg vist uansvarlighed, og kunnet påføre en sagesløs trafikant traumer for livet skulle jeg nu være blevet kørt ned, og min P-bøde viser at jeg tror jeg at er mere end andre, og derfor bare parkerer hvor det falder mig ind, uden hensyn til landets love og almenvellet.

Så på en måde har vi de poltikere vi fortjener, og sålænge vi hopper på mediekarusellen kan vi ikke tjene noget på gyngerne.....

Michael

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:00

Mikkel deMib Svendsen:

Der er ikke tale om en dom, men om en administrativ afgørelse.

Var det nu ikke en ide man "bøjer" sig for en "dom" ?? afgørelse

Og det er i grunden rigtig ærgeligt, for da Helle har sagt at hun ikke vil lægge detaljerne fre, så vil vi aldrig få detaljerne at vide - og det vil skabe fortsat grobund for spekulationer. Det gavner ikke Helle og S.

Jeg er enig med dig i, at nogle her er gået komplet over gevind. Men det har reelt set ingen betydning, da jeg mistænker at de mest kritiske Aminoer alligevel aldrig kunne finde på at stemme S.

Men jeg synes også vi er nogle her, som har - og fortsat, kritiserer Helles måde at håndtere hele denne sag. Faktum er, at hun HAR båret sig utroligt klodset ad, at hun med meget stor præcision og med stor personlig vinding til følge har jongleret rundt med to forskellige "historier" om sit privatliv, og det er et faktum at hun ikke vil fortælle om alle detaljerne i sagen.

Hun kunne have undgået hele denne sag, hvis hun havde ofret lidt småpenge på en revisor FØR hendes mands nye jobs, og evt. brugt 300 kroner på en forhåndsgodkendelse.

Jeg er simpelthen ikke tryg ved at skulle have en statsminister, som er så kludret. Men som tidligere nævnt, er jeg BESTEMT heller ikke tryg ved at have den flok krigsfordrydere og småløgnere siddende, som sidder der nu.

Ib Abildgaard

RÅD & MAL

P.S. Jeg kender godt forskellen på en dom og en afgørelse.

Derfor havde jeg netop i mit svar taget højde for dette

Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 11:12

Tonny Skov Pedersen:

Nu sidder vi så mange revisor, advokater og skatteeksperter, som afventer den officielle afgørelse fra SKAT, så det kan vurderes, hvilke konsekvenser denne afgørelse får for andre lignende tilfælde. Desværre tror jeg ikke, at afgørelsen bliver offentliggjort fra SKAT, idet SKAT nok skal finde en eller anden bestemmelse, hvorunder de kan undgå dette.

Det r ikke bare jer ,men hovedparten af Danmarks befolkning der venter på offntliggørlse af SKATs afgørelse.

Hvis Helle Thorning vil have ro om den side af hendes sager må SKATs afgørelse offentliggøres, ellers vil diskussionen fortsætte i det uendelige OM VI ALL ER LIGE FOR LOVEN  eller om det ikke gælder hvis man er højt på strå.

Har SKAT noget at skjule siden de formodentlig ikke ønsker at offentliggøre forløbet i afgørelsen . Må man ikke drage paralller fra Helles sag til lignende sager i fremtiden og Søren Hansens sag????????

Er Helle Thorning ikke efterhånden Danmarks svar på Mona Salin (der havde haft fingrene nede i klejnekassen for 145000Skr) der arrogant og nedladende næsten håner landets befolkning. Sådan kan det nemt opfattes hvis hun ikke lægger kortene på bordet.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:12

SKAT kan da ikke bare lægge det frem! Ville Du bryde dig om, hvis de offentliggjorde private informationer om dig?

Det er Helle og hendes mand der skal lægge det frem.

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 12:18

Den absolut mest geniale person i denne sag er Helle T´s Advokat. Han er absolut den mest "ligeglade" advokat jeg længe har set på tv.

Hans kontor lignende et bombe krater og når han blev spurgt om noget, var det bl.a. sådan han svarede : Så sagde jeg også til hende. "lille pige det er ikke korrekt, at.........."

At kalde Helle T. for lille pige, svarer vel til, at kalde statsministeren for lille purk, lille ven eller lignende. Men tror nu at advokaten er ret ligeglad :-)

Mvh

Kim

www.opretgratis.dk - Gratis annoncering på nettet

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:20

Ja, det duer ikke hvis de begynder at lægge oplysninger frem om os alle. Jeg ville da i hvert fald ikke bryde mig om det.

Mikkel deMib Svendsen:

Det er Helle og hendes mand der skal lægge det frem.

Det ville til gengæd også klæde dem at lægge det hele frem, for lige nu virker det hele lidt fordækt. Men uanset hvad de vælger at gøre, vil der være nogen i den "anden lejr", der vil kunne finde noget kritik. Så hun står i en situation, hvor der ikke er meget at vinde. Og jeg tror at hun har valgt den rette taktik. Hvis hun først begynder at lægge alt frem, kan du være sikker på at der først bliver noget at grave frem. Uanset hvor meget eller lidt sagligt det måtte være.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 14:20

igang:

Ja, det duer ikke hvis de begynder at lægge oplysninger frem om os alle. Jeg ville da i hvert fald ikke bryde mig om det.

De fleste landsskattesager offentliggøres på SKATS hjemmeside, hvor navnene er angivet med A. B. C.---etc, men hvor man i visse sager, der har verseret i pressen ,ikke er i tvivl om hvem det drejer sig om,  Jeg mener også at visse principelle afgørelser offentligøres, men det må en revisor eller skatte ekspert videnoget mere om.

Men hvis Helle Thorning ønsker at forbedre sin troværdighed må hun naturligvis selv lægge sagsforløbet frem ellers må man formode at hun har noget at skjule, Hun kan ikke bare sige at denne sag er privat. Den er vel ikke mere privat end når det offentliggøres at Lars Løkke på hotellet efter en lang dag med møder har bestilt en flaske rødvin og en videofilm?

For offentlige personer er privatområdet begrænset om det så er om privatskole for børnene eller om manden sover hjemme om natten eller Se og Hør er "med" på ferien.

Side 20 ud af 23 (228 indlæg)