Som Gustav skriver, så lav noget Adsense på siden, se for eksempel mit politiske nyhedssite under artiklen. Det vil ikke give den store indtjening i starten, men jo flere unikke besøg der kommer jo bedre indtjening. Det ved du jo sikkert alt om :-)
Jeg tror ikke Adsense er vejen frem. Bannere med Klik pris tror jeg vil give mere . Men i kan jo teste det. En uge med hver slags og se hvad der giver bedst :)
Jeg tror ikke Adsense er vejen frem. Bannere med Klik pris tror jeg vil give mere . Men i kan jo teste det. En uge med hver slags og se hvad der giver bedst :)
Ja, min point er bare at de skal få smidt noget reklame op :-)
Tak for jeres indlæg drenge, men det vi tænkte på var mere hvordan vi, udover annoncer, kunne tjene nogle penge på siden, eller bare gøre den mere attraktiv.
/Bomann
Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.
Men jeg tror du har ret, det er også derfor vi ikke har noget Adsense på siden :)
/Bomann
Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.
Tak for jeres indlæg drenge, men det vi tænkte på var mere hvordan vi, udover annoncer, kunne tjene nogle penge på siden, eller bare gøre den mere attraktiv.
Måske nyhedsbrev med ugens ''Fuck My Life'' og deri reklame. Jeg kan ikke se særlig mange andre muligheder.