Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fuck my life! Hvad skal vi gøre?

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle,

Nu har Curo Media drevet siden www.fuckmylife.dk i et par måneder og det begynder at blive lidt trivielt.

Er der nogle her inde som vil komme med lidt feedback på den og måske komme med nogle idéer til nogle indtjenings muligheder?

Vi går og tænker lidt på noget med VIP-profiler og sådan noget, men vi har endnu ikke fundet på noget som er helt genialt.

Nogen som har nogle gode idéer?

På forhånd tak!

Med venlig hilsen
Bomann & Nørbæk

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 14:51

I kunne sælge sitet....?

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 15:02

Ville helt klart pifte sitet op med et andet design hvor der indgår nogle flere farver.

Med hensyn til indtjening kunne man sætte en adsense reklame ind efter hver 5 indlæg eller noget i den stil

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 15:16
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:16

Jeg tror ikke Adsense er vejen frem. Bannere med Klik pris tror jeg vil give mere . Men i kan jo teste det. En uge med hver slags og se hvad der giver  bedst :)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 15:18

BruunMedia:

Jeg tror ikke Adsense er vejen frem. Bannere med Klik pris tror jeg vil give mere . Men i kan jo teste det. En uge med hver slags og se hvad der giver  bedst :)

Ja, min point er bare at de skal få smidt noget reklame op :-)

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Skrevet kl. 15:23

Tak for jeres indlæg drenge, men det vi tænkte på var mere hvordan vi, udover annoncer, kunne tjene nogle penge på siden, eller bare gøre den mere attraktiv.

/Bomann

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Skrevet kl. 15:25

BruunMedia:

Men jeg tror du har ret, det er også derfor vi ikke har noget Adsense på siden :)

/Bomann

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 15:27

Nikolaj Bomann:
Tak for jeres indlæg drenge, men det vi tænkte på var mere hvordan vi, udover annoncer, kunne tjene nogle penge på siden, eller bare gøre den mere attraktiv.

Måske nyhedsbrev med ugens ''Fuck My Life'' og deri reklame. Jeg kan ikke se særlig mange andre muligheder. 

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 15:27

Jeps, vi har prøvet annoncer på kryds og tværs - det er ganske enkelt ikke dér pengene ligger..

Som Bomann siger, er vi mere ude efter tilføjelser til siden eller omstrukturering :)

Juusu here and Juusu there..

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)