Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fuck my life! Hvad skal vi gøre?

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Som nævnt tidligere så ville jeg skifte designet, til noget mere farverigt.
Bare det at fmylife.com har en anden baggrundsfarve synes jeg gør den mere spændende.

Har ikke rigtig nogen idé med hensyn til indtjening. Jeg tror ikke jeres brugere vil betale penge for at få lov at skrive det korte indlæg som var tanken bag jeres VIP system?

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 15:35

gustav1994:

Som nævnt tidligere så ville jeg skifte designet, til noget mere farverigt.
Bare det at fmylife.com har en anden baggrundsfarve synes jeg gør den mere spændende.

Har ikke rigtig nogen idé med hensyn til indtjening. Jeg tror ikke jeres brugere vil betale penge for at få lov at skrive det korte indlæg som var tanken bag jeres VIP system?

Som sagt, så havde vi heller ikke planlagt at tage penge for at lade folk poste, men om man ikke kunne finde på noget unikt, som folk genre ville have oveni deres profil..

/Bomann

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:50

Dagens / Timens FML skal op øverst i en farvestrålende boks.Der er konkurrencegen i os alle, så selvfølgelig vil man derop !!

Som de andre hentyder til er hvid på sort ikke voldsomt inspirerende, vær lidt kreative. I kan muligvis se på nogle sjove karikaturtegninger og finde en rigtig "FML"-tegning.

Lad brugere uploade billeder/avatars til deres quotes.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Skrevet kl. 16:12

Mathias Bak:

Dagens / Timens FML skal op øverst i en farvestrålende boks.Der er konkurrencegen i os alle, så selvfølgelig vil man derop !!

Som de andre hentyder til er hvid på sort ikke voldsomt inspirerende, vær lidt kreative. I kan muligvis se på nogle sjove karikaturtegninger og finde en rigtig "FML"-tegning.

Lad brugere uploade billeder/avatars til deres quotes.

God idé - nogen idé til hvordan vi kan lave lidt penge på det, udover annoncer?

/Bomann

Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 16:30

Well, der er jo også muligheden for at sælge FML t-shirt, hvis det er noget? 

Jeg lavede på et tidspunkt et design til et tryk på en t-shirt, for en af mine veninder, og det blev super fedt. Du kan evt. skrive til mig, og så kan jeg give dig nogen foreslag? :)

n.millard91@gmail.com

/Nicklas Millard

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 16:40

Evt så moderer og fjern nogle af de posts der er. Jeg læste de første 10 og fandt ud af at jeg ikke rigtigt gad besøge igen. De var sjofle og lave på et helt nyt niveau, og det er tydeligt hvem der skriver dem - og det er ikke det folk gider at læse :)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 16:42

Millard:

Jeg lavede på et tidspunkt et design til et tryk på en t-shirt, for en af mine veninder, og det blev super fedt. Du kan evt. skrive til mig, og så kan jeg give dig nogen foreslag? :)

Ja det tror jeg er en rigtig god ide. Men websitet skal spille 100% først, også hvis i skaber et brand Fuck My Life, så kan det sagtens sælges på t-shirts. 

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 16:59

Jeg tror i på nuværende tidspunkt skal fokusere på at skabe mere trafik og popularitet til sitet. Det er på sigt det som skal sikre jeres eventuelle indtjening. Det vil være dumt at hive nogle håndører ud på addsense, og til gengæld genere brugerne.

Jeg vil gerne være med på at braine på konceptet, men kan i ikke lige give et 10 linjers pitch på hvad det egentlig er i "har gang i" med sitet? Jeg tror jeg forstår det nogenlunde efter et besøg, men tror jeres egne ord på det kunne virke inspirerende.

/Michael

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Skrevet kl. 20:06

MichaelValentin:

Jeg tror i på nuværende tidspunkt skal fokusere på at skabe mere trafik og popularitet til sitet. Det er på sigt det som skal sikre jeres eventuelle indtjening. Det vil være dumt at hive nogle håndører ud på addsense, og til gengæld genere brugerne.

Jeg vil gerne være med på at braine på konceptet, men kan i ikke lige give et 10 linjers pitch på hvad det egentlig er i "har gang i" med sitet? Jeg tror jeg forstår det nogenlunde efter et besøg, men tror jeres egne ord på det kunne virke inspirerende.

/Michael

Kort og godt går det ud på at vores elskede besøgende kan poste deres problemer fra hverdagen hvorefter at folk kan trykke på: "Haha, jeg er enig dit liv stinker" eller " Det er fuldt fortjent".

I bund og grund er det jo et spørgsmål om iscenesættelse. Vi er overbeviste om at vores besøgende er af det yngre segment.

Vores mål med siden er at øge antallet af besøgende med min. 50% inden udgangen af dette år og på den måde få flere til at poste deres "FML".

Håber at det giver mening :-)

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Skrevet kl. 20:10

Thomas De Oliveira:

Millard:

Ja det tror jeg er en rigtig god ide. Men websitet skal spille 100% først, også hvis i skaber et brand Fuck My Life, så kan det sagtens sælges på t-shirts. 

Kan du uddybe, Thomas?

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)