I kan jo spørge kunderne under overskriften : " Fuck this site . Hvad vil i ha `? " |
Jimi Hove:I kan jo spørge kunderne under overskriften : " Fuck this site . Hvad vil i ha `? "
Egentlig en ret god idé :) Godt input!
I kan jo spørge kunderne under overskriften : " Fuck this site . Hvad vil i ha `? " |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Egentlig en ret god idé :) Godt input!
|
Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.
Kunderne er kongerne :-) |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Hej Jeg mener bestemt AdSense er vejen frem på sådanne sites. Ligeledes har jeg erfaring med at bannere giver en meget lavere CTR end tekstads (med mindre de laves på den rigtige måde, men i dit tilfælde er du ikke herre over det). Så mit råd er, at bruge Googles reklamer, men vær meget opmærksom på deres TOS. Med hensyn til det overordnede tema på sites mener jeg også, at i burde pifte sitet op med enten et nyt theme eller nye farver og andre tiltag. Det er meget kedeligt og trivielt at kigge på, da det ikke indeholder meget mere end korte indlægsbeskrivelser. Så nogle billeder, andre farver og lift magic og jeres site har fået pustet nyt liv i sig Håber i kan bruge svaret. |
Helt korrekt, men kunne godt forstille mig at man ikke ville få noget ud af dem, som jeg kunne bruge til at tjene lidt håndører på.. /Bomann |
Så kan i lave leads til antidepressiv medicin og sprut til jeres deprimerede kunder :-) Eller leads til psykologer, coaches og bøger til selvhjælp. Jeg ser desværre ikke et produkt decideret til jeres segment :-) |
Hej John, Tak for rådene, men vi tvivler meget på at Adsense giver højere CTR, end banner (det er ihvertfald det resultat vi har fået). Grunden til at vi har valgt det meget monotone design, er fordi vores besøgende er i et meget trist humør, og derfor vil det være provokerende at smide et friskt og muntert design i hoved på dem. /Bomann |
Jeg ville nok tænke i disse baner "Provoker jeres brugere"! Lav noget reklame der er provokerende (her kommer lige et hurtigt og meget ringe eksempel), eksempelvis "Du trænger fandeme til nogle antiderpresiver, se denne sides udvalg, så behøver du ikke at begå selvmord". Jeg ville i hvert fald klikke, da jeg synes det ser sjovt ud ;D Jeg kan godt lide når man bliver en smule provokeret (på den gode måde), så vil man også provokere tilbage, og skriver måske et langt indlæg eller besøger denne hjemmeside for sjov. Smid nogle få reklamer ind mellem nogen af indlæggene, så du ser dem når du læser ned igennem siden. Derudover synes jeg at det kun skal være udvalgte indlæg der vises på forsiden. Gem de andre inde under kategorierne. Hvis det er gode indlæg på forsiden udstråler sitet større kvalitet og man får mere lyst til at blive en del af det. Det var måske også en ide at i selv skrev nogle "fake" indlæg som var noget længere end dem der bliver skrevet nu. Hvis brugerne så at det nu var "in" at skrive længere indlæg med lidt mere kød på begyndte de nok også at gøre det. Det synes jeg i hvert fald kunne hæve sitets kvalitet. Det var lige hvad jeg kunne finde på nu :-) Vender muligvis tilbage senere... |
Jimi er inde på det rigtige "Kunden er konge" Hold da op nogle fejl forslag du får her.
I glemmer jo helt, at før man kan tjene annonce penge, så kræver det at brugerne klikke på dem.
Man skal man kende brugernes behov og begrundelse for at bruge denne website.
Jeg siger ikke at dette kan lade sig gøre, men tænk på, hvor komme brugerne fra, hvilken tankegang har de netop inde på websiten og hvorfor er de lige netop på denne website og ikke en anden????
Branding!? Hvis I kender til branding-konceptet, så ved I også at dette kræver større økonomi og målrettethed.
Jeg tænker, hvad er jeres begrundelse og baggrund for at komme med jeres forslag?
|
Hej Glenn, Tak for din feedback - det er super godt! Jeg vil dog sige at det lyder lidt underligt med: I glemmer jo helt, at før man kan tjene annonce penge, så kræver det at brugerne klikke på dem. Man skal man kende brugernes behov og begrundelse for at bruge denne website.
Ovenstående har mere noget at gøre med at drive ny trafik til siden, men det er ikke det største problem.
En del af problemet er selvfølgelig at vores bruger ikke klikker på annoncerne, men altså det er nok meget svært at "tvinge" dem til det. Derfor vil vi prøve, som jeg tidligere skrev, at finde noget som vi kan tage betaling for, men det virker mere eller mindre umuligt. Mht. alt det med at tilbyde antidepressiv, så må jeg melde pas. Jeg synes på en måde det er at "udnytte" de besøgende. Synes det virker lidt moralsk forkert. /Bomann |