I kan sikkert huske Simon Mørch, som tjente godt på sin viden om Facebook. Jeg tager en god snak med ham i næste uge. Har du et spørgsmål til ham, så sig frem.
Interviewet er nu online og du kan høre det - Klik her
Jeg vil gerne høre om hvordan han er på fremtidsudsigterne for Facebook.
Der er nu flere brugere der bruger Facebook hver dag , end der er folk der bruger Google hver dag, worldwide( ifølge en artikel på webpronews.com).
Det betyder dog også at der kommer flere og flere spammere, som spammer alle grupper med deres links og budskaber. Vil det dræbe Facebook ? For det tror jeg selv det vil. Facebook er jo en stor blog , som er baseret på kommentarer, derfor kan man jo ikke lukke ned for det.
Og bliver det i det hele taget døden for webcommunities generelt ? Alle laver jo online markedsføring efterhånden,og flere kommer til.
Hvad vil du fremtiden? vil være tag en Uddannelse eller bliver du så dum som Martin Thorborg og ikke få en uddannelse Har ikke noget imod dig Martin Thorborg, høre faktisk dine podcast hver gang de kommer, synes bare at man skal tag en uddannelse! Selvom hvor rige eller hvor meget man har tjent i løbet af livet
Spørg ham om det ikker mega fedt at slippe for at gå med morgen aviser som vi andre gjorde :-)
Det er selvfølgelig ment i sjov lidt ad vejen. Men spørg ind til om alle i hans omgangskreds og han familie er kreative og har nemt til at tjene penge. Eller er han "den grimme ælling"?
Ja han ender sikkert med at blive ligeså " dum " som Lars Larsen, Anthony Robbins(mange milliardær i dollars), Lars Seier Christensen (Saxo Bank), Kurt Larsen fra DSV og mange mange andre super succesfulde folk uden officielle papirer på deres uddannelse.
Hvad vil du fremtiden? vil være tag en Uddannelse eller bliver du så dum som Martin Thorborg og ikke få en uddannelse Har ikke noget imod dig Martin Thorborg, høre faktisk dine podcast hver gang de kommer, synes bare at man skal tag en uddannelse! Selvom hvor rige eller hvor meget man har tjent i løbet af livet
På trods af min mangel på uddannelse, så lærte jeg da at formulere mig fornuftigt ;-) Og nu skal jeg nok være sød resten af dagen.