Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Duplicate Content - Juridisk bevis for økonomisk skadevirkning?

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel : jeg kommer lige med en lille side bemærkning så det er til at forstå ret mig hvis det er mig der misforstår. 

Når du har det plombet brev i hånden vinder du også selv om du har svinlet ved at sende et anbefalet U/plumbet brev til dig selv og der efter lagt dine tekster der i og plumbet den. 

Så kører der så en ny sag om svindle men det er en helt andet sag. Det er jo nogle gange folk bliver dømt for noget de ikke har gjort. Desværre.  

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 18:20

Hej

Nu ved jeg ikke  hvordan man er kommet afsted med en plomberet poststemplet kuvert som bevismateriale, (jeg er ikke bekendt med at det kære postvæsen kontrollerer om et brev er plomberet når det stemples) og den tid der er gået godt kommer ikke skidt tilbage, - så det er også ligegyldigt nu.

Men der har nu i mere end 100 år altid været en mere officiel juridisk måde at berigtigte slige ting på, og den eksister skam endnu ;-)

Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:26

Mikkel deMib Svendsen:
Plomberingen er kun den ene halvdel af sikkerheden - postvæsnets stempling af den er den anden. Det er de to dele tilsammen der giver sikkerheden.

Tak for uddybningen, men så langt var jeg nu med :)

For at der er nogen sikkerhed i de to ting kræver det jo at plomberingen sker før og ikke efter postvæsnets stempling. Det synes jeg jo ikke, at man kan bevise er tilfældet.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:29

Som sagt er der ikke rigtig nogen pointe i at stille spørgsmål ved om metoden virker. Den har bevist sig selv over mange årtier. Så det gør den. Like it or not :)

Fra København
Tilmeldt 31. Jan 10
Indlæg ialt: 535
Fra  Edison Law Advokater Skrevet kl. 00:09

Som Mikkel siger har domstolene accepteret post-metoden i mange år som solidt bevis. Nu må det være tid til at bringe en web-baseret løsning i spil.

Advokat & partner
Edison Law Advokater

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:15

Jeg var ikke med i Melita-sagen - men jeg var også SEO'er dengang den kørte og fulgte derfor med i den.

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 07:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tommy:

For at der er nogen sikkerhed i de to ting kræver det jo at plomberingen sker før og ikke efter postvæsnets stempling. Det synes jeg jo ikke, at man kan bevise er tilfældet.

Man sætter en lang række frimærker og et stykke klart tape på tværs over frimærkerne og lukningen på bagsiden sådan at en del at poststemplet bliver brudt.

Det vil derefter være synligt hvis konvelutten skulle være åbnet efter det er stemplet.

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)