Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blogs o.l. om Affiliate (e-bog?)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 10. Jun 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har på det seneste stærkt overvejet at kaste mig ud i noget Affiliate Marketing, hvor jeg i starten for at lære det, primært vil benytte det på Google via AdWords og på Facebook som relevante beskeder jeg sender til mine gruppers medlemmer - inden jeg dog kaster for mange penge efter det, vil jeg gerne suge så meget viden til mig som muligt!

Derfor vil jeg gerne høre Jer, om I kan anbefale nogle gode Blogs vedr. Affiliate, nogle Begyndertips, nogle E-bøger e.l. - har ikke noget i mod at smide 50 kroner eller mere efter noget ordentligt!! 

Den bedste viden får man dog af praktisk erfaring, MEN som en klog mand engang har fortalt mig, så bliver der lavet så mange fejl, at man ikke kan nå at lave dem alle sammen selv, så byd gerne ind med Jeres fejltagelser så Jeg ikke behøves at lave dem, for at lære af dem ;)

Alt er velkomment som I tror kan hjælpe mig til at blive en succesrig Affiliate Haj ;)

Tilmeldt 10. Jun 10
Skrevet kl. 21:04

Der må da være nogle med et bare gode tips :D

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 21:07

Tilmeld dig en masse netværk, brug de bedste kampagner og kom i gang ;-)

Nu skriver du at du vil bruge dem på facebook og google, husk at disse kampagner skal hedde noget med  SEM. Held og lykke 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:15

Du finder en masse generelle tips rundt omkring, men det vil være utrolig dumt at  være for konkret. F.eks nævne hvilke kampagner der performer godt på eksempelvis facebook. Så er man direkte med til at øge konkurrencen på kampagnen, og dermed sænke overskudet for en selv. Desuden er der flere til at æde af det samme budget.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 21:23

Hej Fodbolddreng

Jeg er selv i gang med et Affiliate og Adsense projekt på 4. måned, så jeg er ikke en Affiliate Haj, men jeg blogger om de erfaringer, som jeg gør mig her: Affiliate og Adsense Blog

Der findes mange gode og gratis blogs, så jeg vil anbefale dig at læse og lære på dem, i stedet for at spilde dine penge i den jungle, der findes med succesrige tilbud. 

Jeg vil ikke anbefale dig af kaste dig ud i Adwords til at starte med, da det kan blive dyrt, hvis du ikke mestre det. Start dine egne sider i stedet for at satse på facebook, så du ikke er afhængig af et andet site, men i stedet opbygger noget, der bliver bedre og bedre med tiden.

Hvis du skal bruge penge på noget, så smid 1$ efter dem her og prøv det af. Her lærer du præcis hvad du vide for at få tjene penge på Adsense. Det er den bedste dollar jeg har brugt, og en af de få ting, som jeg abonnere hver måned. Efter den første måned mener jeg det koster 33$, men du kan altid prøve det at den første måned, og selv vurdere værdien af det du lærer. Jeg er selv medlem på 3. måned og er fuldt ud tilfreds :)

Nu du er så vild med fodbold, så husk at fortælle din træner, hvor han skal købe sportspræmier ;)

Tilmeldt 10. Jun 10
Skrevet kl. 21:33

Casper, IOOS Internet:

Du finder en masse generelle tips rundt omkring, men det vil være utrolig dumt at  være for konkret. F.eks nævne hvilke kampagner der performer godt på eksempelvis facebook. Så er man direkte med til at øge konkurrencen på kampagnen, og dermed sænke overskudet for en selv. Desuden er der flere til at æde af det samme budget.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Jeg spørger selvfølgelig ikke indtil konkrete kampagner, det er Jeres hemmelighed, og når jeg har suget nok viden til mig, skulle jeg gerne selv kunne spotte de 'bedste' kampagner.

Men som du selv skriver 'Du finder en masse generelle tips rundt omkring', og ja - det har du fuldstændig ret i. Og jeg har været rundt på diverse danske og udenlandske sider for at suge viden til mig - har sågar læst dine Amino Blogs, som jeg synes har været meget lærerige - derudover har jeg også tjekket dine affiliate sider og andres ud, for at se hvordan du/de gør det ;) Og det har også været lærerigt for mig. 

Det jeg spørger ind til er om I kender et samlet sted, hvor disse informationer er tilgængelige.

Men mange tak for de hidtidige inputs! I må gerne komme med flere, hvis I kommer på noget - men allerede mange tak! :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:41

Så misforstod jeg det :-). Jeg arbejder ikke med annoncering via Adwords / Facebook / e.lign, og jeg har derfor igen udgift forbundet med de fejl jeg laver/lavede (det er ikke det samme som de ikke har kostet mig tabt indtjening). Jeg synes nu bare du skal kaste dig ud i det. Brug lidt tid på at lære dine netværk at kende, forkortelserne, og hvilke muligheder du egentlig har. Hvis du har en nogenlunde forståelse for begreberne: EPC, CPC, CTR, eCPC, LEAD, CPM, SEM, ADWORDS, iLEAD, COOKIE TID m.f. så er klædt fornuftigt på :-)...

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 20:51

Prøv dig frem...  Find et par begynderguides og spring ud i det :) 

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 12:45

Ikke for at trutte i min egen trumpet, men min blog er blandt andet for begynder affiliates. Den kan du jo starte med, og der ligger også masser af gratis ebøger om emnet

Du finder bloggen her

Lykke til

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Tilmeldt 10. Jun 10
Skrevet kl. 13:03

Morten Fabrin:

Ikke for at trutte i min egen trumpet, men min blog er blandt andet for begynder affiliates. Den kan du jo starte med, og der ligger også masser af gratis ebøger om emnet

Du finder bloggen her

Lykke til

Det er helt i orden! det var sådan nogle som dig jeg søgte.

En side som samler det mest relevante vedr. affiliate for nybegyndere.

Mange tak, vil helt læse din blog igennem.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)