Hej... Nu kører jeg affiliate fulltime, og det er sq et ganske dejligt job, med enormt meget frihed. MEN! det har godt nok været en kamp for at nå hertil. Mine råd til dig er at du skal lade være med at læse dig ihjel med en masse læsestof. Der bliver selvfølgelig skrevet noget ordenligt på nettet, men 90% af de indlæg jeg læser om affiliate er lort. Folk skriver for det meste kun om affiliate metoder hvis: 1: De selv kan tjene penge på det. 2: Eller hvis metoden er overbrugt og på vej ud. 3: Metoden er nem og begyndervenlig, som f.eks. Adsense. Nr 3 er selvfølgelig ganske fin, men det min erfaring at de gode penge ikke ligger i sådanne metoder. Den rigtige indtjening og stabile indkomst kommer fra metoder som der ikke bliver skrevet så meget om. Men de er lette nok at finde ud af, bare se på hvad andre gør, og se hvordan de gør det. Det ingen skam at lade sig inspirerer :-) Desuden så syntes jeg det er en god ide at mixe ens indtjening. Jeg kører organisk trafik, PPC og sælger diverse ydelser.. (lyder skummelt).. Det giver mere stabil indtjening, og hvis man er kørt træt i at f.eks. at lave hjemmesider, så kan man lege med Adwords en dag, og omvendt. Mit råd er bare at prøve en masse ting af. Man lære mere ved at gøre ting, end at læse om ting. Du vil helt sikkert dumme dig, og bruge tid på ting som er ubrugelige, men du vil lære af det :-) Mvh Jesper P.S. Adsense er lort.
|
Blogs o.l. om Affiliate (e-bog?)
Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.