Hvem kender noget til nedenstående eller ejeren af den sms-gateway der benytter nummeret 1821?
"Kruse inviterer til FØR-UDSALG! Tirs. d. 15/6 fra 18-21 kan du slå dig løs i de lækre tilbud! Vi giver op til 50% rabat på alle nye sommervarer. Vi ses i Kruse ."
Jeg har ikke givet nogle som helst tilladelse til at kontakte mig per mobil og aner ikke hvem Kruse er. Det bliver sgu da lidt træls at have en mobil fremover, hvis ikke engang de bruger geo-targeting til deres spam (skulle ikke undre mig om virksomheden ligger +200km væk).
1821 var det nummer den prøvede at ringe op til da jeg valgte opkald, men det stammer hvis fra sms'ens brug af "18-21". Det er ikke muligt at se afsendernummeret, hvilket kun gør det mere suspekt.
CVR-registreret indeholder for mange firmaer med "Kruse", til at det hjælper mig tættere på. Og Google synes heller ikke at have svaret.
Hej,
Jeg ved ikke hvem kruse er, men jeg ved at det er helt normalt at jeg får omkring 2-5 beskeder hver eneste uge her i Thailand hvor jeg bor. Beskederne kommer fra alle mulige forskellige virksomeheder der bruger det til markedsføring.
Så mon ikke det er det samme som man begynder at se rundt omkring i det danske land nu? :(
Så mon ikke det er det samme som man begynder at se rundt omkring i det danske land nu? :(
Noget kunne tyde på det, men det håber jeg da ikke. Her i Danmark risikerer de 100kr i bøde per afsendt sms, mon ikke det får de fleste til at tænke sig om en ekstra gang.
Hvem kender noget til nedenstående eller ejeren af den sms-gateway der benytter nummeret 1821?
"Kruse inviterer til FØR-UDSALG! Tirs. d. 15/6 fra 18-21 kan du slå dig løs i de lækre tilbud! Vi giver op til 50% rabat på alle nye sommervarer. Vi ses i Kruse ."
Jeg har ikke givet nogle som helst tilladelse til at kontakte mig per mobil og aner ikke hvem Kruse er. Det bliver sgu da lidt træls at have en mobil fremover, hvis ikke engang de bruger geo-targeting til deres spam (skulle ikke undre mig om virksomheden ligger +200km væk).
Nu er det jo ikke sikkert der ligger nogen ond tanke bag fremsendelsen af den SMS du har fået. Det kan jo være en eller anden person med et telefonnummer tæt på dit har tastet forkert på en eller anden hjemmeside hvor man kunne tilmelde sig SMS nyheder.
Der plejer i de fleste SMSer at stå hvordan man stopper med at modtage SMS tilbud og nyheder - men bestemt ikke alle.
Jeg har selv overtaget et telefonnummer fra 3, hvor den tidligere ejere har tilmeldt sig alverdens SMSer fra Fields, Kødtorvet, H&M osv osv. - Jeg bor på Djursland og er mand, så de har ikke min store interesse...
Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.