Umiddelbart ser 1821 ud til at være ledigt hvis du kigger på http://www.rammeaftalen.dk/?page_id=179
Hvad tid har du modtaget beskeden og til hvilket nummer?
Jeg modtog den kl. 10:39 og der står bare "Kruse" som afsender. Det med "1821" var fordi jeg prøvede at trykke op, men så ringede mobilen til 1821 fordi der i teksten stod "18-21" som klokkeslet.
Nu er det jo ikke sikkert der ligger nogen ond tanke bag fremsendelsen af den SMS du har fået. Det kan jo være en eller anden person med et telefonnummer tæt på dit har tastet forkert på en eller anden hjemmeside hvor man kunne tilmelde sig SMS nyheder.
Von Vorre:
Jeg har selv overtaget et telefonnummer fra 3, hvor den tidligere ejere har tilmeldt sig alverdens SMSer fra Fields, Kødtorvet, H&M osv osv. - Jeg bor på Djursland og er mand, så de har ikke min store interes
Jeg har haft det samme mobilnummer i 8-10 år, så det er ikke fordi at det er den tidligere ejer der har tilmeldt sig noget, men det kan da godt være en der har tastet forkert. Hvis der var en afmeld-funktion, gad jeg da heller ikke bruge ret mange sekunder på den :)
En helt anden ting er, at der skal i følge rammeaftalen i branchen stå i SMS beskeden hvordan mobilbrugeren afmelder sig!
Det er virkelig dårlig stil at markedsføre sig via SMS uden at følge dette reglement...
Yes, for hvis jeg vidste hvordan jeg afmeldte mig var problemet jo ikke så stort. Det er heller ikke sikkert at jeg nogensinde får en sms fra dem igen, men ville alligevel foretrække at blive afmeldt.