Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du også jokket i spinaten?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Synes det kunne være sjovt, her op til weekenden, hvis vi delte nogle af de fejl vi har lavet. Så har du engang dummet dig og vil du gerne dele det med os andre, er det her det foregår.

Hvis du lærte noget af din fejl må du også meget gerne fortælle det....men har du bare en sjov historie er det også fint Geeked

Lad mig selv starte ballet med en historie fra min tid i detailhandelen.

Jeg stod engang for mejeriet og brødafdelingen i et større supermarked... Hvilket var fint fordi det et eller andet sted ikke kræver den helt store tankevirksomhed. Problemet er så også at det ikke kræver den store tankevirksomhed.... Så for at gøre en lang historie kort: Jeg fik engang bestilt 4 bure med 1 liters piskefløde istedet for 4 enkelte ½-liters fløde. Hvis man ikke helt forstår omfanget af den bommert kan man lige stikke snuden forbi sit lokale supermarked og se hvor mange 1-liters fløde de har på hylderne - de har med alt sandsynlighed ingen. Så det giver sig selv at et supermarked ikke har en jordisk chance for at komme af med 4 bure 1-liters piskefløde inden de er låbet på datoen.

Men som min chef tørt sagde, da jeg (med røde ører) forelagde ham sagen.... Så må bagerafdelingen til at sælge nogle billige flødekager...

Det jeg lærte af den fejl var at det er okay at fejle, hvis man ellers har styr på sine ting....og man kan altid løse eller formindske skaderne, hvis man holder hovedet koldt.

Næste uge kom jeg så til at køre en elektrisk palleløfter igennem en væg.... Det lærte mig at der altså også er en grænse for hvor ofte man kan tillade sig at klokke i det....

Med hvad har du lavet af tåbeligheder? Skyd løs... Lad os få renset samvittigheden! Angel

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 11:17

Er jeg virkeligt den eneste på Amino, der nogensinde har dummet sig? Geeked

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 11:29

Jeg har lavet en del da jeg kørte for en entreprenør/maskinstation.

Jeg har bl.a.

Tabt en wrapballe nedover fronten på en Claas.

Åbnet bagklappen på en snittervogn, i stedet for at låse boogien da jeg skulle bakke.

Bøjet beskyttelsesstængerne på en halm/hø spreder fordi jeg mente at der var længere ind til læhegnet en der egentlig var.

og en del flere... Men som mine chef sagde: Hvor der handles, der spildes...

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fama:

Vi havde netop købt en ny græsslåmaskine, jeg skulle hente benzin til den, da jeg kom op på tanken stod der en dejlig ung solbrun pige og kunne ikke finde ud af det med at betale i automaten, jeg hjalp hende på vej og tankede min 5 L dunk.

Da jeg kom hjem og skulle slå græs, fandt jeg frem til den sprit nye maskine jeg netop havde købt samme dag ikke virkede, jeg knoklede med det L*** i over en time da jeg mistede tålmodigheden og ringede til det lokale byggemarked. De sagde jeg måtte komme ned med den så ville de kikke på den.

Jeg skulle netop til at læsse den i bilen da det slog mig!!! I min stor forvirring havde jeg købt disel Big Smile

Smuk var hun sgu (hende fra tanken)

/allan

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 11:37

Hæ hæ... Hvis vi bliver inden for det tunge maskineri, så har min far også leveret en klassiker. Engang (for maaange år siden) var han lagerchef for en større speditør... En af deres kunder producerede kabler, som blev fragtet på de der store tromler.... Dem havde min far set truckførene løfte med gaflerne på trucken masser af gange.... Hvad han ikke lige havde set var at de altid samlede dem, så de løftede med begge gafler istedet for bare en af dem.... For at gøre en lang historie kort knækkede han en gaffel på en gaffeltruck helt inde i bunden af den tykke ende - hvilket eftersigende er lidt af en bedrift og ikke helt billigt at reparere :)

Vil du være med?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:48

Hej

Når vi snakker om biler, og andet. Så da jeg arbejde hos et energi selskab, med reperationer af gadelamper. Var der en gut i en VW transporter som skulle vende....Og han holdt så en stor afstand, nok nærmer de 10 m....Eller ihvertfald 1,5 m til alle omgivelser, og jeg stod så og kikke dumt på ham.....Han rullede så vinduet ned og sagde, ja der er ikke så meget plads....hvortil jeg svarede, det gør det jo heller ikke nemmere når man bakker som en kvinder!!!

Men nu hvor han var væk, kunne jeg så sætte mig ind i min transporter og bakke, rundt, med det reultat at jeg væltede en gadelampeEmbarrassed Så måtte mig og makkeren hurtigt få den på plads igen......Og forklare mester at nogle havde bakket ind i vores bilAngel

/Kenneth

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 12:18

Tja vi har vel alle lavet mere fejl i en større eller mindre grad - Det er trods alt menneskeligt at fejle Geeked.

Her er et par stykker fra min yngre dage:

- Da jeg  var 18 år havde haft kørekort i 14 dage, der kørte jeg min mors Nissan Sunny op af Hornbæk Posthus....

- Den første fejl som jeg decideret lærte noget af som jeg stadig gør brug af idag:
Jeg havde et job i en del år som bydreng hos den lokale Købmand Bent i Hornbæk.
En af de ting jeg ofte kørte rundt med (på en Long John) var gasflasker. Der er/var mange sommerhuse og ældre huse i Hornbæk som har gaskomfurer og derfor indimellem skal have ny flasker med gas.
En af kunderne var en gammel totalt senil dame som boede med sine 8 katte i et gammelt skævt hus i udkanten af byen. Hun skulle altid have leveret en stor 33 kg. gasflaske. Og jeg hadede den cykeltur ud til hende - det tog en evighed og hendes hjem var møgbeskidt og stank af en blanding af gammelt mennesketid og kattetis. Lige den dag var det så også voldsomt regnvejr og jeg var absolut kun fokuseret på at komme hurtigt tilbage igen så jeg kunne få varmen og noget tørt tøj på. Så jeg skiftede hurtigt flaskerne rundt og kørte derfra. Til alt held - for mig og hende - så havde jeg glemt at tage en flaske portvin med som hun også havde bestilt. Men min chef syntes ikke at jeg skulle afsted igen i det vejr, så han ville køre fordi hende når han havde lukket butikken.

Næste dag stod den på en mega skideballe. Da jeg havde skiftet flaskerne rundt, så havde jeg ikke, som vi ellers skulle gøre, checket trykket på manometeret og heller ikke efterset slangerne.... Den ene slange havde fået et knæk da jeg tog den af, så der var en flænge hvorfra der sivede gas ud. Da chefen var kommet ud til hende stank hele huset af gas. Gudskelov var der ikke sket noget, men hvis hun havde tændt sit komfur eller bare en tændstik, så var hele huset futtet af.

Så derfor lærte jeg ganske enkelt: Dobbeltcheck alt - ISÆR hvis du har travlt !

/Jesper

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 22:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fama:

Nej da - jeg troede engang at jeg havde begået en fejl. Det viste sig at være forkert.... Wink

mvh

Jan

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 23:31

Jeg arbejdede på en tankstation, og vi var to gutter på arbejde da en klovn der tankede bilen gav sig til at køre mens tank pistolen stadigvæk sad i bilen. Tank pistolen blev rykket af, hvilket gjorde at benzinen væltede ud, og ingen af os viste jo hvordan man skulle slå det fra. Så vi måtte ringe til ejeren for at få hjælp

Det viste sig at der bag en mur sad en nødstop som vi bare skulle trykke på, men det ser man jo ikke midt i panikken Embarrassed så på grund af vores lille bommert blev der spildt MEGET benzin, og alle tank standere måtte lukkes for resten af dagen.

En måneds tid senere var jeg på arbejde sammen med ejeren af tank stationen, og her var der en der gjorde det præcis samme. Så jeg skyndte mig bare ud til nødstop knappen (som lige  havde fået nyt glas efter sidste uheld), og stoppede dem. Det viste sig at ejeren ikke var helt glad for det da hun kunne stoppe det inde fra kontoret uden at vi blev nødt til at ødelægge glasset Geeked

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:36

Du kan kun komme fra Jylland Mark :-)

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)