Hej Aminoer
Synes det kunne være sjovt, her op til weekenden, hvis vi delte nogle af de fejl vi har lavet. Så har du engang dummet dig og vil du gerne dele det med os andre, er det her det foregår. Hvis du lærte noget af din fejl må du også meget gerne fortælle det....men har du bare en sjov historie er det også fint
Lad mig selv starte ballet med en historie fra min tid i detailhandelen. Jeg stod engang for mejeriet og brødafdelingen i et større supermarked... Hvilket var fint fordi det et eller andet sted ikke kræver den helt store tankevirksomhed. Problemet er så også at det ikke kræver den store tankevirksomhed.... Så for at gøre en lang historie kort: Jeg fik engang bestilt 4 bure med 1 liters piskefløde istedet for 4 enkelte ½-liters fløde. Hvis man ikke helt forstår omfanget af den bommert kan man lige stikke snuden forbi sit lokale supermarked og se hvor mange 1-liters fløde de har på hylderne - de har med alt sandsynlighed ingen. Så det giver sig selv at et supermarked ikke har en jordisk chance for at komme af med 4 bure 1-liters piskefløde inden de er låbet på datoen. Men som min chef tørt sagde, da jeg (med røde ører) forelagde ham sagen.... Så må bagerafdelingen til at sælge nogle billige flødekager...
Det jeg lærte af den fejl var at det er okay at fejle, hvis man ellers har styr på sine ting....og man kan altid løse eller formindske skaderne, hvis man holder hovedet koldt.
Næste uge kom jeg så til at køre en elektrisk palleløfter igennem en væg.... Det lærte mig at der altså også er en grænse for hvor ofte man kan tillade sig at klokke i det....
Med hvad har du lavet af tåbeligheder? Skyd løs... Lad os få renset samvittigheden! |
Er jeg virkeligt den eneste på Amino, der nogensinde har dummet sig?