Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du også jokket i spinaten?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper, IOOS Internet:

Du kan kun komme fra Jylland Mark :-)

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Haha hvad får dig til at tro det?? Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:44

Fama:

Lad mig selv starte ballet med en historie fra min tid i detailhandelen.

Jeg stod engang for mejeriet og brødafdelingen i et større supermarked... Hvilket var fint fordi det et eller andet sted ikke kræver den helt store tankevirksomhed. Problemet er så også at det ikke kræver den store tankevirksomhed.... Så for at gøre en lang historie kort: Jeg fik engang bestilt 4 bure med 1 liters piskefløde istedet for 4 enkelte ½-liters fløde. Hvis man ikke helt forstår omfanget af den bommert kan man lige stikke snuden forbi sit lokale supermarked og se hvor mange 1-liters fløde de har på hylderne - de har med alt sandsynlighed ingen. Så det giver sig selv at et supermarked ikke har en jordisk chance for at komme af med 4 bure 1-liters piskefløde inden de er låbet på datoen.

Har lavet en fejl, som ligner meget...

En Onsdag var jeg sent på den, og der var 5 min inden Arla skulle have ordren, ellers stod den på nødordre dagen efter.
Så i farten fik jeg bestilt 12 BURE Økologisk letmælk fremfor 12 kasser ;D
I en kasse er der 15 stk, mens der er 160 stk PR BUR!

Så der blev ik bestilt letmælk igen til om lørdagen hahaha

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 23:50

Jesper Norbøll:
Næste dag stod den på en mega skideballe. Da jeg havde skiftet flaskerne rundt, så havde jeg ikke, som vi ellers skulle gøre, checket trykket på manometeret og heller ikke efterset slangerne.... Den ene slange havde fået et knæk da jeg tog den af, så der var en flænge hvorfra der sivede gas ud. Da chefen var kommet ud til hende stank hele huset af gas. Gudskelov var der ikke sket noget, men hvis hun havde tændt sit komfur eller bare en tændstik, så var hele huset futtet af.

Nu du nævner gas komfur, lavede jeg faktisk en brøler for en 3  - 4 uger siden. Jeg var ved og rengøre gas komfuret, som er en af de lidt nyrer med elektronik indbygget til at starte det. 

Mens jeg rengjorde det, er der altså røget noget sæbevand ned til det her elektronik, hvilket jeg ikke lige lod mærke til. 5 minutter efter begyndte komfuret at poppe (Lød som popcorn) så vi skyndte os jo at få komfuret slået fra strømmen.

Da vi havde fået det tørret ud, og satte strøm på det igen for at teste, stod der en stor flamme op, og elektronikken i komfuret var en smule ristet Embarrassed heldigvis havde vi slået gassen fra inden 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Antallet af bilister som køre uden at fjerne tankpistolen :-)... Anyway jeg har arbejdet i en Netto, og hver gang jeg kom på arbejde stod der en kasse halv dårlige tomater i grønt afdelingen... De blev smidt i containeren med det samme, naturligvis! Dette gentog sig igen og igen, selvom jeg godt nok undrede mig over at der hele tiden var en ny kasse som var dårlige, og de andre medarbejdere i øvrigt ikke fjernede dem.

Det var ikke tomater, men nogle frugter som lignede dem lidt. Bare ikke så rød i farven, og bladene var visne oven på... Kan desværre ikke huske hvad de hedder :-). Sådan kan det gå, når man er kvalitetsbevist og uvidende :-)

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:59

Casper, IOOS Internet:

De er orange i farven ik? Hva er det de hedder...

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:00

Lige præcis, med lidt god vilje ligner det syge tomater :-), som har mistet farven

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:05

Casper, IOOS Internet:

Lige præcis, med lidt god vilje ligner det syge tomater :-), som har mistet farven

Sharon frugter ;D
Første gang jeg så dem, troede jeg de var rådne hahaha

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:06

Yes der var den!

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:11

Jeg var forresten i Netto i over et år, så der blev ikke solgt mange Sharon Frugter i den periode :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Casper, IOOS Internet:

Jeg var forresten i Netto i over et år, så der blev ikke solgt mange Sharon Frugter i den periode :-)

Når Hr. Møller ser denne tråd, så sender han helt sikkert en regning på mistet salg af Sharonfrugter ;D

MVH
Roberto Cavalli Solbriller

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)