Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg den eneste der er træt af...

Side 7 ud af 7 (69 indlæg)
Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu har jeg ikke lige gidet at læse alle 6 sider, men kunne forestille mig at debatten går noget i retningen af;
"Amino har fået nye bannere, hyl hyl piv piv, jeg gider ikke betale for at læse herinde, piv piv piv - Få dem vææææk! Hyyyyyl"

Come on, grow up folks. Amino er en forretning, så det er da indlysende de gerne vil tjene penge. Så stop jeres tuderi, vi gider ikke hører på/læse om det.

At Amino har fået baggrundsreklamer betyder intet for mig, mit browser vindue er meget sjældent maksimeret, så havde faktisk ikke lagt mærke til det. :-)

Mads Madsen

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:02

Nu har jeg ikke læst alle indlæg, men som nævnt andetsteds forstår jeg udmærket behovet for at tjene penge. Jeg tænker bare, at det da må kunne realiseres i form af et meget pænere design. Kunne man ikke "nøjes" med nogle mere "diskrete" bannere i venstre og højre marv? Hele beggrunden er ligesom bare for meget!

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 22:05

Kan så glæder jer med at EPN-baggrunden stopper her til aften. I denne omgang.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 22:07

Kristian Øllegaard:
Reklamer er fint, men de skal ikke fylde for meget.

Nemlig.... Og det er også flot, at Thorborg har arbejdet med online-medier i over 15 år... Men prøv at forestil jer hvordan det ville have været gået Ford, hvis han havde haft samme indstilling - nu har jeg lavet hestevogne i masser af år...hvorfor ændre på noget som helst og lytte til nye forslag? ;)

Baggrundsreklamer er der intet som helst galt med....jeg synes bare Amino-folkene skulle prøve at klikke lidt rundt på nettet og se hvordan andre griber opgaven an... Jeg kan anbefale politiken.dk, berlingske.dk og gamereactor.dk som gode steder, at starte sin research.... De har alle baggrundsreklamer, men de har grebet opgaven an på en helt anden måde - og jeg vil æde min gamle hat, hvis ikke de tre sites alligevel tjener en god skilling på reklamer....selvom deres baggrundsreklamer ikke ligner noget fra 1995 og er mere påtrængende end en dørsælger med en gravid elskerinde ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror ikke vi kommer så meget videre i denne tråd, men i skal være velkommen til at fortsætte debatten.

Nu vil jeg pleje min feber og tænke på noget der gør mig i godt humør :-)

Dbh Martin

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 22:17

Det syns jeg du har fortjent. Og god bedring.

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 22:20
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Martin Thorborg:
Nu vil jeg pleje min feber og tænke på noget der gør mig i godt humør :-)

Du kunne jo tænke på hvor mange dejlige penge der ligger og venter, hvis I tog kritikken til jer og lyttede til de forslag I har fået ;)

God bedring!

Kyllingesuppe er en amerikansk institution i forhold til behandling af syge ægtemænd - så hvis du ikke allerede har fået lokket konen til kødgryderne kan du altid påstå det er hendes pligt, som ny borger i landet, at respektere de lokale traditioner Geeked

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 23:37
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Martin Thorborg:
Amino er et produkt af alle jer brugere og det viser nok med alt tydelighed at vi lytter til endog rigtigt meget.
Hver gang vi laver nye produkter, så spørger vi hvordan i gerne vil have dem og retter dem efterfølgende til efterhånden som der kommer nye forslag så jo, vi lytter!

Du misforstår min hensigt fuldstændigt.... Jeg synes Amino er et pissefedt site, og jeg ekstremt taknemmelig for den tid og energi du bl.a. har lagt i det. Så det er jo ikke fordi jeg synes I er nogle fjolser, der laver noget lort - tværtimod! :)

Det her handler udelukkende om epn.dk-reklamen.... og der synes jeg altså I i den grad har sovet i timen... én ting er at I tilsyneladende totalt ignorerer kritikken fra jeres brugere (i.e. de mennesker jeres omsætning afhænger af). Noget helt andet er at du nærmest håner folk for at rejse kritik...

Martin Thorborg:
At lave særskilt betaling for det ene og det andet mener jeg bare ikke er vejen at gå for os. Det vil kræve mere administration og det vil være sværere at kommunikere.

Ja undskyld mig mens jeg lige samler min kæbe op fra gulvet.... Det er klart det vil føre til mere administration og det er klart, at kommunikationen skal indrettes anderledes. Men come on Martin - det er sgu ikke raketvidenskab det her.... Jeg nægter simpelthen at tro på Amino ikke kan løfte opgaven, at tilbyde sådan noget som f.eks. tilkøb af mere plads i de enkelte profilers signatur...

Martin Thorborg:
Dertil vil jeg være bange for at nogle af dem der køber Plus for 995 kr. vil nøjes med et mindre produkt og det har vi ikke råd til pt.

Så lad være med at give dem et mindre produkt... Smid nogle ekstra ting over i "pluspakken" - det kunne være en e-bog, med indlæg fra nogle af ekspertbloggerne eller hvad ved jeg - og sæt priserne på de enkelte ydelser, så de eksisterende "plussere" ikke føler sig røvrendt...

Martin Thorborg:
Mht. at smide reklamer på beskedsiden, så tvivler jeg på at mange vil klikke på dem mens de skriver eller svarer på beskeder og de vil derfor have en meget lille værdi for vores annoncører. Dertil vil det være under 1.000 sidevisninger om dagen og derfor ikke betyde det store.

Som jeg tidligere har skrevet er min forventning heller ikke at du skal regne med at kunne trække dig tilbage, efter der er indført reklamer på de sider ;)

Jeg undrer mig bare over pladsen overhovedet ikke er udnyttet - selv hvis der "kun" er 1000 sidevisninger om dagen burde det altså være muligt at afsætte reklamepladsen.

Martin Thorborg:
Så nej, jeg er ikke pisse ligeglad med vores kunder, jeg tænker på dem 12 timer om dagen og prøver at navigere skibet på bedste vis.

Ja det er jeg slet ikke i tvivl om...og er som sagt også taknemmelig for indsatsen. Det er bare udtalelser som "jeg er kold i røven overfor dem der brokker sig over reklamerne" der pisser mig lidt af.... For der er faktisk en del af os der ikke brokker sig over reklamerne, vi brokker os sådan set slet ikke... Vi kritiserer bare epn.dk-reklamen fordi vi mener den skader et produkt vi ellers er superglade for....

Nå men... Du havde jo en feber at pleje.... Havde bare ikke lige set dit svar, så ville lige svare på det :)

Vil du være med?

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 23:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hmmm.... måske skulle man købe en sort baggrund for en periode - med en stribe lyserøde mus....? Wink

/Jesper

Side 7 ud af 7 (69 indlæg)