Thats the Spirit! :)
Evt. Kunne et par grafikere komme med deres bud på EPN's Baggrund.. Det kunne jo være de ville tage imod en flot baggrund af en irrerteret amino med grafiske evner ;) |
Hej
Det tog mig lidt længere tid at komme til computeren idag, fordi jeg måtte lige lægge vejen forbi Esplanaden og takke Hr. Møller fordi han holder Nettobutikkerne åbne for mig.
Det gør ikke så meget meget at mælken er for gammel eller spegepølsen vender enderne opad, - det er jo alene tanken om at Hr. Møller virkelig gider at have ulejligheden med lave en butik jeg kan handle i der tæller, og så må man jo finde sig i lidt af hvert.
Er det virkelig niveauet vores uddannelsessystem kan svinge sig op til? Kan det virkelig passe, at nogen får lov til at bestå 8. klassetrin med en sådan eklatant mangel på forståelse for hvordan tingene hænger sammen.
Ja, Amino har udgifter! Surprise, surprise - men det har man faktisk som forretningsdrivende når man er færdig med at gnidre med sine fedtede adsense- og pointsider, - og tænk jer, Aminio har også indtægter. Jamen er det ikke fantastisk, - så kloge i bliver idag. Det burde i belønne med et plusabbonnement.
Jeg snakkede faktisk med Hr. Møller om at han burde kræve entre, for at komme i Netto. Der er jo en vis æstestisk skønhed over papkasserne måde at flyde på gulvet, og var det ikke Heiberg der sagde at forventningens glæde er den største, - så det at tilbuddene er udsolgt kl. 10.10 eller endda slet ikke er nået frem, er hvad man på Amino ville kalde et plusfeature.
Sjovt nok mente Hr. Møller at de besøgende i Netto var et aktiv han kunne profitere på, - faktisk havde han solgt den engelske version til en konkurrent der gerne ville have andel i de mennesker som var så venlige at besøge hans butikker, alene af den grund at når de var i hans butik så de ikke være i konkurrentens butik.
Hr. Thorborg kan gøre med Amino som han vil, og det gør han sikkert også, - og jeg er ikke det mindste forarget over Thorborgs bukken efter pengene, - jeg ville have gjort det samme.
Men der må sgu være en nedre grænse for naiv man må være, - og man skal den underhylemende ikke tale ned til dem der ikke gider plusabb. Det er deres beslutning, ligesom de naturligvis må give udtryk for deres holdning til øjebæ-reklamer, - jeg vil faktisk mene at de som forholder sig en smule kritisk til det de bliver præsenteret for, - er mere egnede til at drive virksomhed end så mange andre.
Michael