Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg den eneste der er træt af...

Side 4 ud af 7 (69 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Simona - Uniquebook:

Hvis man ikke har 1000 kr. til et plus-medlemsskab, så glem ALT om iværksætteri.

Og så kun på forsiden - det er sgu' da billigt sluppet. Ick!

Jeg har sgi ikke tusind kr. til et plus medlemsskab, netop fordi jeg spinker og sparer alt hvad kan, for at få min virksomhed stablet på benene og min drøm ført ud i livet. Du har helt ret, iværksætteri koster, og for én (og der er sikkert mange andre end bare lige mig), der i forvejen har meget begrænsede midler at starte op for, så kan tusind her og tusind der hurtigt gøre en stor forskel, hvis det er noget man smider om sig med konstant.

Men hvad blev der af at betragte tid, kreativitet, stædighed, opfindsomhed, udholdenhed, osv. som en valuta og ressource? Jeg ved godt at du sikkert ikke har ment det provokerende Simona, men jeg bliver så forbandet irriteret over de indlæg, hvor folk (hvor indirekte og ikke konkret møntet på mig det så end måtte være), beder mig stikke min drøm og min passion skråt op, blot fordi jeg ikke har tusind kroner at smide efter et givent produkt.

Og hvad reklamerne angår, så er de nu ikke kun at finde på forsiden. Jeg har dem på forsiden, når jeg læser indlæg, når jeg skriver indlæg osv., og de er meget dominerende og "in your face". Det være sagt, så har jeg intet imod dem personligt og kunne aldrig drømme om at brokke mig over dem. Amino skal selvfølgelig have tingene til at løbe rundt og det har jeg fuld forståelse for, især når man endda har muligheden for at fravælge dem.

Så indtil jeg bliver så rig og "iværksætterværdig" at jeg har råd til et plusmedlemsskab, så æder jeg gerne alle de reklamer Amino måtte have lyst til at smide i hovedet på mig i mellemtiden.

~ Amaris

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 00:04

Hejsa,

Nu kom martin selv ind, og svarede egentlig på mange af de samme ting, som jeg vil have svaret.

Jeg synes skam det er helt fair, at der er reklamer - Jeg vil ihvertfald personligt hellere se på de (trælse) reklamer, end at det begynder og gå tilbage for amino.

Så mon ikke vi overlever de reklamer. Hellere det end ingen amino!

Ovenstående kommer fra en, der selvfølgelig snart erhverve sig et amino-plus!

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:07
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan heller ikke fordrage baggrunds reklamer, men mit største problem er nok designet.

Det er et logo, med bevel/emboss og repeat ...
Det er også opskriften på en katastrofe ..

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 17:57

Nu lykkedes det så at gøre katastrofen endnu værre ved at smide EPN baggrunden på samtlige sider af amino.dk/forums , selvom det ellers blev sagt tidligere at det kun ville være på forsiden.

Martin, det er rigtigt nok at der skal drives en forretning, men måske I skulle overveje (som jeg så mange gange har sagt) at lave flere niveauer af plus-brugere, hvor det ikke er alle der koster lige meget. Det tror jeg ville gøre det meget mere attraktivt at blive plus medlem.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:05

Frederik - DirectHost:

Nu lykkedes det så at gøre katastrofen endnu værre ved at smide EPN baggrunden på samtlige sider af amino.dk/forums , selvom det ellers blev sagt tidligere at det kun ville være på forsiden.

Martin, det er rigtigt nok at der skal drives en forretning, men måske I skulle overveje (som jeg så mange gange har sagt) at lave flere niveauer af plus-brugere, hvor det ikke er alle der koster lige meget. Det tror jeg ville gøre det meget mere attraktivt at blive plus medlem.

Alting er en prioritering, når man er så få mennesker til så meget arbejde.
Den tid det vil tage at lave opdeling, forklare det og få det til at virke, kan bruges på at lave Amino endnu bedre.
Dertil vil en del af dem der nu betaler 995 kr. så vælge en biligere løsning og det ville måske ende med at vi fik færre kr. ind og det har vi ikke råd til.

Jeg ser 3 løsninger for dig:

1: Du fokuserer på at glæde dig over at du kan bruge Amino 100% gratis og lever med at der af og til er små ting der irriterer dig.

2: Du køber Amino Plus og hjælper os med at gøre Amino bedre, samtidig med at du får langt flere muligheder og dertil slipper for de reklamer der irriterer dig.

3: Finder på noget andet at lave end at bruge Amino.

Dbh Martin

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 18:14
Gennemsnit 4,6 stjerner givet af 8 person

Seriøst - hvad bilder folk sig ind at brokke sig over en service og en side, som Martin Thorborg og hans crew stiller til rådighed for os.

Jeg synes faktisk folk burde skamme sig. Jeg er rystet over den mangel på forståelse for og accept af, at Amino har regninger der skal betales og et personale som både skal aflønnes og belønnes, som visse folk giver udtryk for i denne tråd. Samme ignorance præger heldigvis kun en brøkdel af Aminos brugere.

Det er utroligt, at Martin Thorborg vedvarende, tålmodigt og venligt skal give svar på tiltale til nogle forkælede mennesker, der slet ikke har det fjerneste begreb om, hvad en side som Amino koster - og hvad folkene bag har investeret i siden så den kunne blive til det, den er idag. Det er simpelthen utroligt han gider blive ved, og det siger i mine øjne en del om hans brændende lidenskab for og stræben efter, at alle skal have det godt herinde.

Hvad hvis Amino var jeres forretning? Ville I så sidde her og være ligeså tålmodige, hvis en flok uforstående "iværksættere" brokkede sig over, at i med reklamer forsøgte at a) dække sidens omkostninger og b) skabe en sund forretning med overskud?

Nej, det tror jeg faktisk ikke I ville. 

Summa summarum: Put up or shut up. Start jeres eget forum og se hvordan det går. Om ikke andet blive i en oplevelse rigere.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:30

BZR:

Seriøst - hvad bilder folk sig ind at brokke sig over en service og en side, som Martin Thorborg og hans crew stiller til rådighed for os.

Jeg synes faktisk folk burde skamme sig. Jeg er rystet over den mangel på forståelse for og accept af, at Amino har regninger der skal betales og et personale som både skal aflønnes og belønnes, som visse folk giver udtryk for i denne tråd. Samme ignorance præger heldigvis kun en brøkdel af Aminos brugere.

Det er utroligt, at Martin Thorborg vedvarende, tålmodigt og venligt skal give svar på tiltale til nogle forkælede mennesker, der slet ikke har det fjerneste begreb om, hvad en side som Amino koster - og hvad folkene bag har investeret i siden så den kunne blive til det, den er idag. Det er simpelthen utroligt han gider blive ved, og det siger i mine øjne en del om hans brændende lidenskab for og stræben efter, at alle skal have det godt herinde.

Hvad hvis Amino var jeres forretning? Ville I så sidde her og være ligeså tålmodige, hvis en flok uforstående "iværksættere" brokkede sig over, at i med reklamer forsøgte at a) dække sidens omkostninger og b) skabe en sund forretning med overskud?

Nej, det tror jeg faktisk ikke I ville. 

Summa summarum: Put up or shut up. Start jeres eget forum og se hvordan det går. Om ikke andet blive i en oplevelse rigere.

Du har lige 5 x Star tilgode for det indlæg! 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 18:32

Fashion-Seller:

BZR:

...

Jeg overhalede dig!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:44

Jakob Søndergård:

Fashion-Seller:

BZR:

...

Jeg overhalede dig!

Jamen jeg har ingen at give af før efter 00.00 :(

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 18:56

Jamen vi kan nok være enig om det er irreterende med de reklamer. Men på den anden side, skal amino jo have noget ud af det. Man får jo intet Gratis i livet.

Måske skal vi heller giv Amino nogle forslag til hvordan de ellers kan tjene på..

Markedsføringsforum - kom og være med!

Side 4 ud af 7 (69 indlæg)