Jeg har sgi ikke tusind kr. til et plus medlemsskab, netop fordi jeg spinker og sparer alt hvad kan, for at få min virksomhed stablet på benene og min drøm ført ud i livet. Du har helt ret, iværksætteri koster, og for én (og der er sikkert mange andre end bare lige mig), der i forvejen har meget begrænsede midler at starte op for, så kan tusind her og tusind der hurtigt gøre en stor forskel, hvis det er noget man smider om sig med konstant. Men hvad blev der af at betragte tid, kreativitet, stædighed, opfindsomhed, udholdenhed, osv. som en valuta og ressource? Jeg ved godt at du sikkert ikke har ment det provokerende Simona, men jeg bliver så forbandet irriteret over de indlæg, hvor folk (hvor indirekte og ikke konkret møntet på mig det så end måtte være), beder mig stikke min drøm og min passion skråt op, blot fordi jeg ikke har tusind kroner at smide efter et givent produkt. Og hvad reklamerne angår, så er de nu ikke kun at finde på forsiden. Jeg har dem på forsiden, når jeg læser indlæg, når jeg skriver indlæg osv., og de er meget dominerende og "in your face". Det være sagt, så har jeg intet imod dem personligt og kunne aldrig drømme om at brokke mig over dem. Amino skal selvfølgelig have tingene til at løbe rundt og det har jeg fuld forståelse for, især når man endda har muligheden for at fravælge dem. Så indtil jeg bliver så rig og "iværksætterværdig" at jeg har råd til et plusmedlemsskab, så æder jeg gerne alle de reklamer Amino måtte have lyst til at smide i hovedet på mig i mellemtiden. ~ Amaris
|
Hejsa,
Nu kom martin selv ind, og svarede egentlig på mange af de samme ting, som jeg vil have svaret.
Jeg synes skam det er helt fair, at der er reklamer - Jeg vil ihvertfald personligt hellere se på de (trælse) reklamer, end at det begynder og gå tilbage for amino.
Så mon ikke vi overlever de reklamer. Hellere det end ingen amino!
Ovenstående kommer fra en, der selvfølgelig snart erhverve sig et amino-plus!