Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

link sculpting med flere sprog ???

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke mine pædagogiske evner rækker - eller også er du bare ikke så interesseret i at lære. Held og lykke med tingene :)

Tilmeldt 3. Jun 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 21:08
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel deMib Svendsen:

Jeg tror ikke mine pædagogiske evner rækker - eller også er du bare ikke så interesseret i at lære. Held og lykke med tingene :)

Nu syntes jeg faktisk lige du skulle snakke pænt og undlade dine personlige spydigheder. Du er en voksen mand så lap lige af og opfør dig som en.

Jeg er meget interresseret i at lære, men hvordan er det man lige skal lære noget når du siger til folk de er uden for pædagogisk rækkevide når man stiller et spørgsmål.

Hvis du gerne vil lære mig noget så fortæl mig hvad det er forkert i dette citat:

Jeg er skam enig i at pagerank ingen værdi har for din placering, men vi kan vel godt blive enig om at din interne link struktur har betydning for din pagerank på de enkelte sider uanset hvor vigtig eller ligegyldig den så end er, og det var efter min mening det jesper sagde.

Jeg er også enig i at dit svar om domæne værdi har langt større betydning for mit spørgsmål, end jespers svar om pagerank havde. Det ændre dog ikke på at i efter min mening begge to har ret.

Hjælper gerne med seo hvor jeg kan.

Tilmeldt 3. Jun 10
Skrevet kl. 21:32

Tag det som en udfordring til at vise hvor dygtig du er...

Jeg tvivler dog på at du er i stand til at modbevise hvad jeg har skrevet, og måske det er grunden til din barnlige opførsel.

Jesper skrev at interne linkstruktur have en effekt på pagerank

Du skrev at domæneværdi i helhed havde værdi

De er begge rigtige. Vi behøver ikke starte en diskussion om hvor meget værdi pagerank har for der er vi enige.

Men hvis du har så travlt med at fortælle hvor forkert jeg er på den så må du da modbevise mig. Eller rettere modbevise at intern link struktur ingen effekt har på enkelte siders pagerank.

Eller du kan fortsætte med at opføre dig som et barn og gøre dig selv til grin.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 00:22
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Noob

Jeg vil blot gøre opmærksom på at jeg brugte udtrykket "fx PageRank". fx er en anerkendt forkortelse for "for eksempel", og angiver i dette tilfælde at PageRank er ET AF FLERE områder hvor Google ikke overfører værdi, hvis der ikke er links.

Enhver der har sat sig ind i TrustRank algoritmen vil vide at den på samme måde som PageRank algoritmen følger en linkgraf, og dermed heller ikke vil flyde frit mellem dine sprog hvis der ikke er links. Alle kan læse mere her om TrustRank her: http://www.vldb.org/conf/2004/RS15P3.PDF, I den henseende er det beklageligt at Mikkel skaber forvirring ved at sige at TrustRank er noget der tildeles domænet i sin helhed, hvilket IKKE er tilfældet. Og det burde han af alle herinde være klar over.

Som Mikkel er inde på kan selve domænet også få tildelt en domain-trust som påvirker alle sider der publiseres på det, men det ændrer ikke ved det faktum at de fleste af de linkanalyser Google laver, bygger på linkgrafer, og dermed potentielt er en udfordring for dig, hvis du ikke linker dine sprog sammen.

En af grundende til at Google kun i lille grad arbejder med begerebt "sektioner på et site" er fordi det giver voldsomme problemer på sites som tv2nord.dk med url'er som  http://www.tv2nord.dk/default.asp?PageID=779 . Dette site har højst een sektion, men linkgrafen derimod fortæller hvilke sider der linker mest til hinanden, og giver derfor et meget bedre billede. AF samme årsag er følgende udsagn et dårligt billede af hvordan Googles algoritmer fungerer, da begrebet "sektioner" ikke er veldefineret:

>> Dertil kommer så de links der er til de enkelte sektioner [og sider] på et site. De [sider og] sektioner der får flest links vil naturligvis hente mest linkværdi på dette.

Tilmeldt 3. Jun 10
Skrevet kl. 08:45

Hej Jesper tak for uddybning. Jeg var godt klar over pagerank blot var et eksempel, og at der er langt flere ting der spiller ind end dem både du og mikkel nævnte i første omgang. Jeg valgte blot at koge dit svar ned til et citat for at få mikkel til at se lidt logik i mit postulat og måske indgå i en dialog.  Jeg ville egenetlig bare have kastet noget lys over situationen som helhed, og det føler jeg at jeg har fået.

Jeg har nu valgt at linke mine sprog sammen da jeg kan se flere fordele.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)