Jeg tror ikke mine pædagogiske evner rækker - eller også er du bare ikke så interesseret i at lære. Held og lykke med tingene :) |
Mikkel deMib Svendsen:Jeg tror ikke mine pædagogiske evner rækker - eller også er du bare ikke så interesseret i at lære. Held og lykke med tingene :)
Nu syntes jeg faktisk lige du skulle snakke pænt og undlade dine personlige spydigheder. Du er en voksen mand så lap lige af og opfør dig som en.
Jeg er meget interresseret i at lære, men hvordan er det man lige skal lære noget når du siger til folk de er uden for pædagogisk rækkevide når man stiller et spørgsmål.
Hvis du gerne vil lære mig noget så fortæl mig hvad det er forkert i dette citat:
Jeg er skam enig i at pagerank ingen værdi har for din placering, men vi kan vel godt blive enig om at din interne link struktur har betydning for din pagerank på de enkelte sider uanset hvor vigtig eller ligegyldig den så end er, og det var efter min mening det jesper sagde.
Jeg er også enig i at dit svar om domæne værdi har langt større betydning for mit spørgsmål, end jespers svar om pagerank havde. Det ændre dog ikke på at i efter min mening begge to har ret.