Mikkel det var ikke en nedhakning af din ekspertise, jeg skrev hvad jeg havde erfaret på den specifikke tid. Du må gerne rette mig og sige at jeg skal bruge 2år før jeg kan se effekten af mine lortesider falde sammen. Hvis du ikke kan acceptere at andre har nogen andre erfaringer så er det da beklageligt.
Igen, Jeg har aldrig tvivlet på din ekspertise eller hjælp du har givet mig eller andre, jeg havde bare betragtet noget andet.
|
KTJ-Media.dk:Der skal mere end et par måneder til at lave en sådan test, og samtidig skal dette også testes på flere sider, hvis man da skal have en nogenlunde ordentlig sample og resultat.Bautik:Mikkel jeg vil til dels give Christopher Ret. Jeg har selv testet det i et par måneder nu, og google har so far ikke straffet mig ved at slette en af mine sider. De giver organiske alle sammen og rangere efter hinanden på google.
Jeg ved så ikke om det kan blive ved, men efter et par måneder de blev indekseret køre det fint.
Det vare ikke længe før den bliver straffet, måske ikke slettet, men en noget lavere rangering/plads er det samme som at straffe.MVH Kim
Det ser jeg frem til at se hvad der sker.. Jeg sagde som sagt også det kun var 2 måneder og nævnte også at jeg ikke var sikker på det var lang nok tid til at teste det.
Heldigvis er det rent test sider så der er intet serious i at miste dem på google, de bliver bare slettet hvis de ikke kan bruges:)