Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dublicate content?

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikkel deMib Svendsen:

Bautik:
Mikkel jeg vil til dels give Christopher Ret.

Jeg gider ikke diskutere om jorden er rund, om tyngekraften eksiterer eller om duplicate content er et problem. Det er simpelt hen for idiotisk og fuldkomen spild af tid.

Men go ahead - lav du bare lorte sites, hvis det er det du vil. Men lad da for gud skyld være med at genere Aminoerne med dine helt igennem forkerte betragtninger.

Mikkel det var ikke en nedhakning af din ekspertise, jeg skrev hvad jeg havde erfaret på den specifikke tid. Du må gerne rette mig og sige at jeg skal bruge 2år før jeg kan se effekten af mine lortesider falde sammen.

Hvis du ikke kan acceptere at andre har nogen andre erfaringer så er det da beklageligt.

Igen, Jeg har aldrig tvivlet på din ekspertise eller hjælp du har givet mig eller andre, jeg havde bare betragtet noget andet.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:16

KTJ-Media.dk:

Bautik:

Mikkel jeg vil til dels give Christopher Ret. Jeg har selv testet det i et par måneder nu, og google har so far ikke straffet mig ved at slette en af mine sider. De giver organiske alle sammen og rangere efter hinanden på google.

Jeg ved så ikke om det kan blive ved, men efter et par måneder de blev indekseret køre det fint.

Der skal mere end et par måneder til at lave en sådan test, og samtidig skal dette også testes på flere sider, hvis man da skal have en nogenlunde ordentlig sample og resultat.

Det vare ikke længe før den bliver straffet, måske ikke slettet, men en noget lavere rangering/plads er det samme som at straffe.

MVH Kim

Det ser jeg frem til at se hvad der sker.. Jeg sagde som sagt også det kun var 2 måneder og nævnte også at jeg ikke var sikker på det var lang nok tid til at teste det.

Heldigvis er det rent test sider så der er intet serious i at miste dem på google, de bliver bare slettet hvis de ikke kan bruges:)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:26

Bautik:

Det ser jeg frem til at se hvad der sker.. Jeg sagde som sagt også det kun var 2 måneder og nævnte også at jeg ikke var sikker på det var lang nok tid til at teste det.

Heldigvis er det rent test sider så der er intet serious i at miste dem på google, de bliver bare slettet hvis de ikke kan bruges:)

Wink Det du skal tænke på er at du jo reelt ikke ved om de bliver rangeret lavere allerede, forstået på den måde at du ikke ved om de ville have fået en bedre placering hvis ikke der var DC.

Jeg selv kunne dog mærke effekten med det samme da jeg testede det i sin tid. Så snart Google have opfanget at der ar tale om DC, Så fik mine sider en lavere placering i søgeresultaterne. Og så snart jeg havde fjernet DC igen, så røg mine sider op igen. Og det har jeg testet på flere domæner over 1.5 år.

Så jeg må da sige at det ikke kan betale sig at have DC.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 21:53
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

KTJ-Media.dk:

Bautik:

Wink Det du skal tænke på er at du jo reelt ikke ved om de bliver rangeret lavere allerede, forstået på den måde at du ikke ved om de ville have fået en bedre placering hvis ikke der var DC.

Jeg selv kunne dog mærke effekten med det samme da jeg testede det i sin tid. Så snart Google have opfanget at der ar tale om DC, Så fik mine sider en lavere placering i søgeresultaterne. Og så snart jeg havde fjernet DC igen, så røg mine sider op igen. Og det har jeg testet på flere domæner over 1.5 år.

Så jeg må da sige at det ikke kan betale sig at have DC.

MVH Kim

Er 100% enig i dig med at det ikke kan betale sig at have DC, ville aldrig selv nogensinde have det.

Men jeg synes man opreklamere det mere farligt og strafbart end det egentlig er.

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Skrevet kl. 21:58
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel deMib Svendsen:

Christopher Roelann:

Har ikke noget direkte info, kun fået fortalt fra rigtig dygtig SEO-mand.

Google straffer ikke for det... Men de ranger bare en af sider højere end den anden...

Ps. alle SEO-eksperterne overdriver også, da de er trætte af folk der kopirer deres sider.

Magen til forbandet vrøvl skal man sgu lede længe efter. Jeg håber virkelig ikke der er nogle der lytter på den slags ammestuesnak!

Hold dog kammertonen! Godt være du bliver sur.

Mange nyhedssider og aviser tilføjer alle sammen den samme nyhed på flere sider... De bliver ikke fjernet fra google? Men bliver sorteret efter hvilken side, der har mest trust.

Godt være jeg tager fejl, men man kan i det mindste altid svare pænt.

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christopher Roelann:

Men jeg synes man opreklamere det mere farligt og strafbart end det egentlig er.

Du blander tingene sammen her. Der er øhensynligt noget du helt har misforstået...

Det er heller ikke "Guds straf" hvis du splatter ud på indersiden af forruden af din hvis du en dag knalder ind i et træ - det er blot fordi du ikke har taget din sele på. Det er ikke en straf - det er en konsekvens af en handling. Det er noget helt andet.

At køre uden sele er dumt.

Rygter om at DC ikke skulle være det store problem stammer hovedsageligt fra dovne programmører, der ikke gider, at lave deres arbejde ordentligt. Derfor prøver de at bilde deres kiunder ind, at det sjusk de laver er helt fint. Men det er det ikke.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:02

Christopher Roelann:

Er 100% enig i dig med at det ikke kan betale sig at have DC, ville aldrig selv nogensinde have det.

hvis du mener at det at blive smidt væk fra forsiden på Google og i nogen tilfælde helt til 3 side ikke er farligere og mere strafbart end du giver udtryk for, så skal du da være velkommen til at løbe den risiko Stick out tongue

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 04:00

Christopher Roelann:
Har ikke noget direkte info, kun fået fortalt fra rigtig dygtig SEO-mand.

Der er én ting galt i ovenstående sætning - gæt selv hvad...

Hvorfor tror du, at Google er ved at brække arme og ben for at løse duplicate content problemet? f.eks med canonical URL tag? Du er helt, helt galt på den.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 12:01

Jeg kan også kun støtte de andre i tråden, der holder fast i at DC kan være yderst skadeligt.

Jeg har oplevet flere gange hvordan DC kan skade et website - og mine tests har også underbygget dette. Jeg desuden oplevet at en underside skrevet på et website som var særdeles veloptimeret, blev trukket ufatteligt meget ned efter at hele teksten var snuppet af en nystartet blog, næsten uden inlinks eller onpageoptimering af nogen art. (undersiden var normalt i top 10 på et meget konkurrencepræget søgeord)

2. måneders test kan du ikke bruge til særlig meget. Der er også stor forskel om DC-problemerne opstår på en hjemmeside med høj trust, eller et site med lav trust.

Eksempel: Nogle snupper demibs tekst fra en blogpost > Demib mærker meget lidt til det

Demib snupper tekst fra en nystartet hjemmeside og sætter det ind på hans blog > Det går hårdt ud over den lille hjemmeside

/ Emil Blücher

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Skrevet kl. 16:39
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Thomas synes ikke selv du skal råbe for højt op om Duplicate content.

Har eksempler på SEO arbejde lavet af dig, hvor du med din linkbuilding viser at du er skide ligeglad er med duplicate content.

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)