Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dublicate content?

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias må vi se hvor slemt Dc var? altså siderne de var på? Så har man en fornemmelse af hvor slemt du har gjort det :P

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 20:52

Christopher Roelann:

Lars Meyer:

Kan se at en som Thomas Rosenstand har lavet linkbuilding for et firma med samme tekster til det. Ikke at det er forkert og det ikke virker, har intet imod han gør det... Men det viser  at man skal ikke skal være for snævresynet, med hensyn til DC.

Men hvordan ved du at Thomas har noget at gøre med det faktum at der er DC på et evt. website? OG synes du ikke det er latterligt at bringe det op som argument når du så ikke vil/bør nævne præcis hvad det er for et stykke arbejde. Det er jo bare en udokumenteret påstand som aldrig ser dagens lys? - For at mig at se virker det som om det er pure opspind fra din side, når du nævner et eksempel på den måde uden at kunne støtte det op / dokumentere det.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Skrevet kl. 20:58

Selve sitet har jeg "nedlagt", da det efter godt 3 mdr stadig lå nede på stort set ingen besøgende.

Men jeg havde gjort det at jeg på nogle af artiklerne blot havde mere eller mindre kopieret teksten om et givent produkt/ydelse direkte fra affiliate udbyderen.
De har jo altid en lille beskrivende tekst, og denne omskrev jeg uden de store ændringer.
Det var slet ikke på alle artiklerne, men nok omkring 50%. Der var i alt knap 200 artikler.

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)