Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dublicate content?

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Christopher Roelann:

Thomas synes ikke selv du skal råbe for højt op om Duplicate content.

Har eksempler på SEO arbejde lavet af dig, hvor du med din linkbuilding viser at du er skide ligeglad er med duplicate content.

Det var sgu da i sandhed en tåbelig kommentar!

1) Hvad har linkbuilding med DC at gøre?

2) Hvis en SEO'er laver en fejl, eller ikke altid gør alting perfekt, betyder det så at alting er ligegyldigt. Jeg har f.eks. engang lavet en webside uden TITLE-tag. Vil så dermed også konkludere at TITLE-tags er ligegyldigt? Jeg passwordbeskyttede også engang et site, som det var meningen Google skulle indeksere. Gør det så heller ikke noget?

Nej du, hvis du kun har idiotiske kommenyarer til et så vigtigt område som DC, så skulle du nok heller holde din kæft og lytte lidt efter i stedet for.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 17:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christopher Roelann:

Thomas synes ikke selv du skal råbe for højt op om Duplicate content.

Har eksempler på SEO arbejde lavet af dig, hvor du med din linkbuilding viser at du er skide ligeglad er med duplicate content.

Når argumenterne løber tør, så skal der straks kastes med mudder i den mest barnefornærmede og usaglige stil - men hvortil har det på nogen måde relevans til emnet der diskuteres.?

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 18:05
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jaja :) Har set klare beviser på det, vil dog ikke trække noget frem.

Jeg mener samme tekster man bruger sammen med sine links.

Lars Meyer:

Kan se at en som Thomas Rosenstand har lavet linkbuilding for et firma med samme tekster til det. Ikke at det er forkert og det ikke virker, har intet imod han gør det... Men det viser  at man skal ikke skal være for snævresynet, med hensyn til DC.

Er 100 % Enig med jer i at DC er skadeligt for ens side og man aldrig skal have det!

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 18:54

Christopher Roelann:
Du skal lige vide at duplicate content, også er blevet ret meget opreklameret. Google straffer sådan set ikke for duplicate content.

HVAD FOR NOGET SLUDDER?!?!?! Der er du vist lidt forkert på den...

Jeg har for nylig oplevet at blive ekskluderet med et website der havde ca 4.500 unikke besøg om måneden - nu har sitet 20 besøg. Årsag iflg Google Webmaster Tools: DC

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:00

Jeg venter spændt på at se hvor lang tid mine sider kan køre med DC :) so far har jeg ikke mærket noget til det.

En del side1 og top 3 søgeord stadigvæk :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:10
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Bautik:
Jeg venter spændt på at se hvor lang tid mine sider kan køre med DC :) so far har jeg ikke mærket noget til det.

- Og jeg er lige hopped ud fra 30. etage. Foreløbigt går det meget godt - og her er fin dækning på mobilen (og en fandens god udsigt) :)

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 19:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

..og her et bevis fra mit indlæg 3 trin ovenfor:

Som det fremgår kan da have ret så alvorlige konsekvenser.
At gå fra mellem 200-400 daglige besøg til under 20 er ikke fedt.

Sitet var et affiliate site, som havde en del DC. Men jeg var dum og naiv, og gik også og troede at "det er Google da ligeglade med, og det opdager deres dumme robotter aldrig". Jeg blev klogere...

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 20:15

Hej Alle Sammen,

Er enig med jer alle sammen i at DC ikke er godt, og at det er dumt at have...

Men det handler også om i hvilket perspektiv du ser DC i. Det jeg har skrevet med jeg ikke synes er en straf, er fordi jeg fortolker det som at blive smidt ud af Google.

Ved udmærket at du bliver smidt længere ned i googles indeks med DC.

Vores fortolkningen er bare forskellige. Men Nyhedssider lever jo godt i google, og de har de samme historier på mange forskellige steder på nettet.

Skal vi droppe diskussionen nu? Tror at i sidste ende, vi alle har den samme mening om DC.

Hav en forsat god dag! :)

Christopher Roelann

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:17

Mikkel deMib Svendsen:

Bautik:

- Og jeg er lige hopped ud fra 30. etage. Foreløbigt går det meget godt - og her er fin dækning på mobilen (og en fandens god udsigt) :)

Mikkel, jeg benægter ikke at DC er dårligt, dog finder jeg det interesant at jeg kan køre med så mange sider uden at blive smidt af helvedes til :) Som sagt tidligere, jeg tester videre, og høre fra dig på første sal? :p

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 20:44

Tobias Thaastrup-Leth:
Som det fremgår kan da have ret så alvorlige konsekvenser.
At gå fra mellem 200-400 daglige besøg til under 20 er ikke fedt.

Yes Thumbs up, for at du lige smider noget helt konkret fakta og statistik fra et virkeligt tilfælde af DC som eksempel Smile

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)