ehm har han nogensinde lagt skjul på at han har en pakkeshop?
Det var måske en ide at indføre disse informationer i sin profil således at han slipper for at blive spurgt i hver eneste tråd han deltager i 
Hov, Jørgen Olsen er sgu vågen idag !! længe siden du har været herinde..
mvh
Hey Lanther - længe siden ! :-)
Har jeg fortalt at jeg fik et godt tilbud af GLS og at jeg besluttede mig for at prøve lykken igen?
Det er deres pakkeshopløsning denne gang, og de har ikke stjålet en eneste pakke - jeg har tilmed heller ingen klager over forsinkelser fået.
Jeg giver 40kr excl moms og dieseltillæg/olietillæg pr. pakke, og det er alligevel 15-20kr sparet pr. pakke for kunderne, så det er der mange der vælger.
Jeg synes dog 40kr er for dyrt stadigvæk, og det er også under halvdelen af kunderne der vælger det. Grunden til jeg mener det er for dyrt er fordi pakkerne "bare" skal indleveres i en pakkeshop og folk selv skal hente - det burde kunne gøres bedre så I kunne få større markedsandele !
Men jeg kan faktisk anbefale denne løsning til webshopejere - jeg vil dog anbefale at de ligesom mig lader kunderne vælge selv om de vil have med posten eller gls (posten er så dyrere for kunden selvfølgelig).
Men nu hvor tingene faktisk ser ud til at fungere, kan du så ikke gøre noget ordentlig reklame for GLS så I kan få nogle markedsandele og jeg måske kan få nogle bedre priser på sigt :)?
Men opråb til webshop ejere: få nu det her gls halløj ind i Jeres pakkeshop og lad Jeres kunder vælge - når Postdanmark stå stiger i pris betyder det ikke at I mister forretning, - det betyder udelukkende at Postdanmark mister markedsandele.