Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post Danmark sætter prisen op.

Side 6 ud af 12 (119 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 27. Jun 07
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

flødebollen:
LANTHER; Arbejder du for gls?

haha, der går ikke lang tid før de nye finder ud af hvad du går og laver var? 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 14:33

ehm har han nogensinde lagt skjul på at han har en pakkeshop?

Det var måske en ide at indføre disse informationer i sin profil således at han slipper for at blive spurgt i hver eneste tråd han deltager i Idea

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:39

flødebollen:
LANTHER; Arbejder du for gls?

Hvad hare det med overskriften at gøre..

Hvad er dit arbejde ??

Jeg har ikke skjult hvad jeg arbejder med, men du kan da bare kigge på andre indlæg!!

Desuden skriver jeg ikke kun om GLS, men gerne om alle andre også, hvis du gider læse.

Din profil, skulle den ikke lige fyldes op, så vi andre også ved lidt om dit nye medlemskab.

mvh

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 14:40

Jørgen Olsen:

Det var måske en ide at indføre disse informationer i sin profil således at han slipper for at blive spurgt i hver eneste tråd han deltager i Idea

Hov, Jørgen Olsen er sgu vågen idag !! længe siden du har været herinde..

mvh

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 14:48

LANTHER:

Jørgen Olsen:

Hov, Jørgen Olsen er sgu vågen idag !! længe siden du har været herinde..

mvh

Hey Lanther - længe siden ! :-)

Har jeg fortalt at jeg fik et godt tilbud af GLS og at jeg besluttede mig for at prøve lykken igen?

Det er deres pakkeshopløsning denne gang, og de har ikke stjålet en eneste pakke - jeg har tilmed heller ingen klager over forsinkelser fået.

Jeg giver 40kr excl moms og dieseltillæg/olietillæg pr. pakke, og det er alligevel 15-20kr sparet pr. pakke for kunderne, så det er der mange der vælger.

Jeg synes dog 40kr er for dyrt stadigvæk, og det er også under halvdelen af kunderne der vælger det. Grunden til jeg mener det er for dyrt er fordi pakkerne "bare" skal indleveres i en pakkeshop og folk selv skal hente - det burde kunne gøres bedre så I kunne få større markedsandele !

Men jeg kan faktisk anbefale denne løsning til webshopejere - jeg vil dog anbefale at de ligesom mig lader kunderne vælge selv om de vil have med posten eller gls (posten er så dyrere for kunden selvfølgelig).

Men nu hvor tingene faktisk ser ud til at fungere, kan du så ikke gøre noget ordentlig reklame for GLS så I kan få nogle markedsandele og jeg måske kan få nogle bedre priser på sigt :)?

Men opråb til webshop ejere: få nu det her gls halløj ind i Jeres pakkeshop og lad Jeres kunder vælge - når Postdanmark stå stiger i pris betyder det ikke at I mister forretning, - det betyder udelukkende at Postdanmark mister markedsandele.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 15:00

Lagersalg123 - JEN:

Nej nej..så lejer vi da lagerhaller i Harrislee og sender derfra for alle shops - og bliver millionærer hver måned..det kunne være cool at se at 4 ud af 5 pakker stod der Dp/DHL på i DK..så blev der ballade..

Hehe vi sender allerede fra Holland med TNT, og det fungerer sku meget bedre end post danmark, og det er ikke meget længere tid det tager for pakkerne at komme frem :)

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 15:03
Hej mark.. Du siger du sender fra Holland.. Hvor meget skal i af med for at skippe en pakke afsted mod dk? og hvor mange dage går der før levering?
Mvh FLØDEBOLLEN.
Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 15:15

Fashion-Seller:

LANTHER:

Fashion-Seller:

PDs priser stiger ik 25%!!! Hvorfor tror du, at der er kommet så mange prisstigninger i de sidste 2-3 år?

Fordi så tager PD skraldet på forhånd, og når liberaliseringen kommer, så stiger deres priser ik, men kun konkurrenternes, som derved taber markedsandele fra start af... Det er da indlysende, at det har været strategien!

Det er vel bare lavmål at tro dette, hvorfor stiger porto så på breve fra 5.50 til 8.00 fra Nytår, når breve friholdes fra moms fremover!!

Lanther snakker vi ik pakker? Breve stiger fordi antallet falder voldsomt, og man derfor er nødtil at hæve priserne for at få det til at løbe rundt... Men det er et sidespor, som intet har med vores debat at gøre!

Post Danmark har skudt sig selv i foden noget så gevaldigt ved at indføre en så stor prisstigning på portoen. Fra 5.50 ,- til 8 ,- er da helt ved siden af, den samlede brevmængde falder med omkring 5% om året, så der er intet der berettiger Post Danmark til så stor en prisstigning.

Mon ikke de annoncerer pris-stigningen nu hvor deres eneste konkurrent (Citymail) er smuttet igen. Citymail havde desværre ikke evnerne eller viljen til at lægge de tab som der kræves for for at kunne etablere sig og opnå overskud på det danske marked, men mon ikke det snart rører på sig fra syd.

Det er kun helt fair at der nu er ens vilkår for aktørerne på pakkemarkedet, GLS har længe haft konkurrencedygtige og billigere løsninger og jeg tror at den generelle utilfredshed med Post Danmark der lige har fået et ordentlig nyk opad, vil rykke flere kunder over til GLS og lignende aktører

inkasso tilbydes inkasso

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 15:20

Jørgen Olsen:
Men opråb til webshop ejere: få nu det her gls halløj ind i Jeres pakkeshop og lad Jeres kunder vælge - når Postdanmark stå stiger i pris betyder det ikke at I mister forretning, - det betyder udelukkende at Postdanmark mister markedsandele

Ja, Jørgen...lad kunderne bestemme..

god weekend

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 15:22

Mark Jensen:

Lagersalg123 - JEN:

Nej nej..så lejer vi da lagerhaller i Harrislee og sender derfra for alle shops - og bliver millionærer hver måned..det kunne være cool at se at 4 ud af 5 pakker stod der Dp/DHL på i DK..så blev der ballade..

Hehe vi sender allerede fra Holland med TNT, og det fungerer sku meget bedre end post danmark, og det er ikke meget længere tid det tager for pakkerne at komme frem :)

Fint nok med den idé, bortset fra at man så ikke kan have leveringer fra dag til dag som Post Danmark og GLS tilbyder.

Det hedder vel bare B eller C forsendelser.

De fleste vil vel gerne have deres varer før de overhovedet har bestilt dem, så i har noget at leve op til.

mvh

Side 6 ud af 12 (119 indlæg)