Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Network Marketing er ikke for tøser

Side 8 ud af 10 (100 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Petersen:
Der findes en del producenter af Methylchloroisothiazolinone. Hvis jeg startede en fabrik i morgen, som producerede Methylchloroisothiazolinone,- vil mig produkt så blive kategoriseret som "testet på dyr"?

Du skal nok lige læse mit indkæg igen Smile

Køb ren argan olie her

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 15:54

Anders Petersen:
Der findes en del producenter af Methylchloroisothiazolinone. Hvis jeg startede en fabrik i morgen, som producerede Methylchloroisothiazolinone,- vil mig produkt så blive kategoriseret som "testet på dyr"?

Hmm... tanke: Lad os lave et netværk der promoter Methylchlorisothazolinone... det skal nok blive et hit ;-)

NOT!

Igen er det interessant at se hvordan en tråd kan udvikle sig - har det sådan med indhold i nævnte produkter, at man skal feje uendeligt for egen dør inden man begiver sig ud i at spille bold op af en mastodont.

Fra at tale om hvem der laver penge og ikke - er vi nu ude i en diskussion om etikken i dyreforsøg ;-)

Interessant...

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:56

Anders Petersen:

For mig er det også fuldkommen irrelevant, hvorvidt alle eller "kun" nogle af produkterne er testet på dyr. Ingen produkter skal testes på levende dyr. Hvis det kan testes på væv, der er fjernet fra et dyr, så ok, men ellers ikke.

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Hej Thomas.

Hvad nu hvis man stod med et produkt, som kunne redde tusindvis af dyr fra en smertefuld død, men for at få det på markedet, var det absolut nødvendigt at teste det på et levende dyr!

Ville det så være okay?

Hej Anders,

Dét var præcis grunden til, at jeg skrev, at jeg ikke lagde op til en længere debat. Det er et ømtåleligt emne, og jeg er naturligvis godt klar over, at jeg sætter det meget forenklet op :-)

Uanset om det er mennesker eller dyr, der kan reddes, så forstår jeg godt nødvendigheden af visse forsøg. Det, jeg primært finder meget skræmmende, er, at der tilsyneladende ikke gøres noget -- eller i hvert fald alt for lidt -- for at lindre disse forsøgdyrs smerter. Jeg ved fra rapporter, jeg har læst, og tv-programmer, jeg har set, at der er konstante klage-og smertesskrig fra dyreforsøg-laboratorier, og det er simepelthen ikke forsvarligt.

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 16:01

Lagersalg123 - JEN:

Anders Petersen:

Du skal nok lige læse mit indkæg igen Smile

Mit latin er lidt rustent, og jeg fulgte ikke med i kemi, så jeg kan ikke finde svaretStick out tongue

Jeg kan huske tilbage til min tid som leverandør til Matas. Her var der en del af mine leverandører, som slog meget på, at jeg skulle købe råvarer hos dem, da de ikke var testet på dyr.

Har faktisk arbejdet en del sammen med DermaPharm, som i den grad er super bevidste omkring brug af ingredienser!

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 16:04

TT Tekstforfatter:

Uanset om det er mennesker eller dyr, der kan reddes, så forstår jeg godt nødvendigheden af visse forsøg. Det, jeg primært finder meget skræmmende, er, at der tilsyneladende ikke gøres noget -- eller i hvert fald alt for lidt -- for at lindre disse forsøgdyrs smerter. Jeg ved fra rapporter, jeg har læst, og tv-programmer, jeg har set, at der er konstante klage-og smertesskrig fra dyreforsøg-laboratorier, og det er simeplthen ikke forsvarligt. 

Heldigvis er vi helt enige!

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 16:14

Lasse Burholt:

Anders Petersen:

Hmm... tanke: Lad os lave et netværk der promoter Methylchlorisothazolinone... det skal nok blive et hit ;-)

NOT!

Igen er det interessant at se hvordan en tråd kan udvikle sig - har det sådan med indhold i nævnte produkter, at man skal feje uendeligt for egen dør inden man begiver sig ud i at spille bold op af en mastodont.

Fra at tale om hvem der laver penge og ikke - er vi nu ude i en diskussion om etikken i dyreforsøg ;-)

Interessant...

Lasse  

Helt enig! Måske skulle man kaste en kontroversiel kommentar ind i ringen! "Ahh, de dyr kan jo alligevel ikke mærke noget"!

Lad os se hvor det hele ender! Måske kommer vi omkring aktiv dødshjælp, børneopdragelse, abort eller andre kontroversielle emner Wink

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 19:13

Anders Petersen:
Mit latin er lidt rustent, og jeg fulgte ikke med i kemi, så jeg kan ikke finde svaretStick out tongue

Og for DIAZOLIDINYL UREA gælder

CANCER  - One or more in vitro tests on mammalian cells show positive mutation results    RTECS®- Mutation Research 2002

One or more animal studies show brain and nervous system effects at high doses    RTECS®- Journal of Toxicology, Cutaneous and Ocular Toxicology 1995

One or more animal studies show endocrine system disruption at high doses    RTECS®- Journal of the American College of Toxicology 1990

Og således ikke for de andre ingredienser, har ikke tjekket om de har været testet på dyr. Var heller udprøget meningen, da jeg vidste at blot en af ingredienserne er testet på dyr og derfor finder der latterligt at firmaer, uanset hvem det er, skriver disse "Not tested on Animals" logoer. For det er himmelråbende klart for fagfolk at man ikke gider ulejlige sig med test af shampoo eller cremer på dyr og det giver heller ingen mening. Årsagen til test for den type ingredienser er jo at finde grænseværdierne for hvornår de ikke mener at gøre skade, og dermed kan anvendes i en eller anden for i et eller andet sammenhæng.

Anders Petersen:
Jeg kan huske tilbage til min tid som leverandør til Matas. Her var der en del af mine leverandører, som slog meget på, at jeg skulle købe råvarer hos dem, da de ikke var testet på dyr.

Ja og det er den sædvanlige smøre. Det er meget muligt at deres konkrete ingrediens ikke er testet på dyr, men at dem der har opfundet den har og at de blot udnytter formularen efterfølgende, og ja så er det jo ikke testet på dyr af dem...

Anders Petersen:
Har faktisk arbejdet en del sammen med DermaPharm, som i den grad er super bevidste omkring brug af ingredienser!

Jamen det er da fint, men nu viser de jo ingen ingredienslister på deres produkter, så kan ikke kommentere det yderligere.

Her i denne liste finder man Forever Living og en lang række andre som f.eks. ikke vil fjerne parabenerne i produkterne, til trods for at der findes erstatninger eller ikke er nødvendige.

http://www.forbrugerraadet.dk/tema/hormonkemi/produkter-med-hormonforsyrrende-stoffer/

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 00:33

Lagersalg123 - JEN:
Har du evt. et link til det?

Nej... Men du kan læse om det i hans bog BRANDchild - den kan lånes på biblioteket men det kan varmt anbefales at investere i den (10-15£ på Amazon).

Lagersalg123 - JEN:
Jeg har nu set trenden, og derfor er mine produkter også sundheds- og miljømæssigt forsvarlige, men min udvikling tager ikke basis han profetier, da man har kunne se den trend i mange år,

Så nu giver du mig/Lindstrøm ret? Bare vi er enige om at det er noget sludder, at påstå miljø er ligegyldigt i forhold til markedsføring rettet mod unge ;)

Lagersalg123 - JEN:
Det jeg siger er, at salgstallene taler i mod det han siger, og det kan man så forholde sig til om man vil eller ej.

Jeg noterer mig bare at miljøet bliver rullet voldsomt ud i markedsføringssammenhænge i denne tid... Ikke mindst blandt brands med unge forbrugere.... Det kan man så forholde sig til eller lade være.... Og man kan mene Coca Cola osv. er nogle idioter fordi de vælger at brande sig på miljøhensyn eller man kan lade være ;)

Lagersalg123 - JEN:
derudover er det langt fra alle Lindstrøms kunder der følger hans anbefalinger, herunder P&G som via deres selskaber har produkter på markedet i gråzonen.

Det siger vel hverken noget om Lindstrøm eller hans påstande... Hvad P&G vælger at gøre siger kun noget om P&G ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 00:42

Fama:
Så nu giver du mig/Lindstrøm ret? Bare vi er enige om at det er noget sludder, at påstå miljø er ligegyldigt i forhold til markedsføring rettet mod unge ;)

Nej jeg giver jer ikke ret, for I har for nuværende ikke ret når vi snakker hårvoks, uanset hvad du og Lindstrøm måtte mene, da der ikke findes nogen tal eller trends der underbygger jeres påstand.

Jeg har sammen med min ingeniør udviklet produkterne i den retning jeg ville have dem, og her 8 måneder efter er der stadig ingen der har lavet tilsvarende. Så det jeg siger, at når og hvis det boomer indenfor den kategori, så er varene klar.

Du drømmer ikke om hvor lidt innovative folk i virkeligheden er i den kosmetiske branche, det er helt sygt at se på men giver også ekstremt mange muligheder for fremtiden. Forbrugerne fyldes med den ene gang ævl efter den anden og betaler kassen for det hehe..

Køb ren argan olie her

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 01:33

@ Fama: Mht. Lindstrøms forskning, så ville jeg ikke nødvendigvis tage den for gode varer. Han har taget fejl før. 

Hans forskning viste også, at anti-rygekampagner med skræmmebilleder ikke virker, selvom tal fra bl.a. Danmark og Australien viser, at de er uhyre effektive. Hans forskning pegede sågar på, at folk ligefrem fik lyst til at ryge, men igen, så viste virkeligheden noget andet.

Side 8 ud af 10 (100 indlæg)