Som med sin mærkning kører fint på de uvidendes følelser omkring organisk Aloe Vera og at tingene ikke er testet på dyr. Sidste er iøvrigt ikke helt sandt, da en del af ingredienserne i sin form er test på dyr. Men klart sæben ikke er, bare et godt eksempel på maks vildledning, hvilket mange andre også gør, så de er ikke de eneste.. |
Lagersalg123 - JEN:Lagersalg123 - JEN:Lasse Burholt:Hvilke "syndere" tænker du på?https://distrib.foreverliving.com/cms/downloads/AloeLiquidSoapENG.pdf
Dette bland andre..har ikke gennemgået alle produkterne, men er sikker på det ikke er noget problem at finde varer med usunde og deciderede farlige ingredienser..
Som med sin mærkning kører fint på de uvidendes følelser omkring organisk Aloe Vera og at tingene ikke er testet på dyr. Sidste er iøvrigt ikke helt sandt, da en del af ingredienserne i sin form er test på dyr. Men klart sæben ikke er, bare et godt eksempel på maks vildledning, hvilket mange andre også gør, så de er ikke de eneste..
Det blev jeg jo så ikke så meget klogere af - da jeg ikke har en doktorgrad i at tyde de mange ingredienser/oversætte dem til noget forståeligt... når jeg spørger til hvilke syndere, er en link til en PDF med indhold jeg ikke kan tyde, ikke rigtig svar nok... You get my point?
Lasse