Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Network Marketing er ikke for tøser

Side 7 ud af 10 (100 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Lasse Burholt:
Hvilke "syndere" tænker du på?

https://distrib.foreverliving.com/cms/downloads/AloeLiquidSoapENG.pdf

Dette bland andre..har ikke gennemgået alle produkterne, men er sikker på det ikke er noget problem at finde varer med usunde og deciderede farlige ingredienser..

Som med sin mærkning kører fint på de uvidendes følelser omkring organisk Aloe Vera og at tingene ikke er testet på dyr. Sidste er iøvrigt ikke helt sandt, da en del af ingredienserne i sin form er test på dyr. Men klart sæben ikke er, bare et godt eksempel på maks vildledning, hvilket mange andre også gør, så de er ikke de eneste..

Køb ren argan olie her

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:24

Lagersalg123 - JEN:

Lagersalg123 - JEN:

Lasse Burholt:
Hvilke "syndere" tænker du på?

https://distrib.foreverliving.com/cms/downloads/AloeLiquidSoapENG.pdf

Dette bland andre..har ikke gennemgået alle produkterne, men er sikker på det ikke er noget problem at finde varer med usunde og deciderede farlige ingredienser..

Som med sin mærkning kører fint på de uvidendes følelser omkring organisk Aloe Vera og at tingene ikke er testet på dyr. Sidste er iøvrigt ikke helt sandt, da en del af ingredienserne i sin form er test på dyr. Men klart sæben ikke er, bare et godt eksempel på maks vildledning, hvilket mange andre også gør, så de er ikke de eneste..

Det blev jeg jo så ikke så meget klogere af - da jeg ikke har en doktorgrad i at tyde de mange ingredienser/oversætte dem til noget forståeligt... når jeg spørger til hvilke syndere, er en link til en PDF med indhold jeg ikke kan tyde, ikke rigtig svar nok... You get my point?

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 14:44

Lasse Burholt:
You get my point?

Yep

METHYLISOTHIAZOLINONE +

Methylchloroisothiazolinone

Gælder:

Known human immune system toxicant    National Library of Medicine HazMap

Human skin toxicant - strong evidence    Cosmetic Ingredient Review Assessments

Restricted in cosmetics (recommendations or requirements) - use, concentration, or manufacturing restrictions - Japan - concentration limit in some types of cosmetics when combined with certain other ingredient(s)

Restricted in cosmetics (recommendations or requirements) - use, concentration, or manufacturing restrictions - Use is restricted in Canadian cosmetics

Neurotoxicity

One or more in vitro tests on mammalian cells demonstrate neurotoxicity

----------------

•Skin Sensitizer - An agent that can induce an allergic reaction in the skin or lungs: Yes;

Og for DIAZOLIDINYL UREA gælder

CANCER  - One or more in vitro tests on mammalian cells show positive mutation results    RTECS®- Mutation Research 2002

One or more animal studies show brain and nervous system effects at high doses    RTECS®- Journal of Toxicology, Cutaneous and Ocular Toxicology 1995

One or more animal studies show endocrine system disruption at high doses    RTECS®- Journal of the American College of Toxicology 1990

Known human immune system toxicant    National Library of Medicine HazMap

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 14:47

Lasse Burholt:
You get my point?

Og som du kan se, så fremgår det at ingredienserne ER testet på dyr.

Men denne vildledende markedsføring er ikke enestående for Forever Living, de fleste gør det, men meget få råber op om det. Iøvrigt kan det være svært at lave produkter til hår og hudpleje af ingredienser der IKKE er testet på dyr, oanset hvilke produkter det er, da det er dyrene der testes på først, før tingene kan få certifikater der understreger det ikke er skadeligt at anvende.

Som sagt marketingsævl i de fleste tilfælde.

Køb ren argan olie her

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:01

For mig er det også fuldkommen irrelevant, hvorvidt alle eller "kun" nogle af produkterne er testet på dyr. Ingen produkter skal testes på levende dyr. Hvis det kan testes på væv, der er fjernet fra et dyr, så ok, men ellers ikke.

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 15:07

For mig er det også fuldkommen irrelevant, hvorvidt alle eller "kun" nogle af produkterne er testet på dyr. Ingen produkter skal testes på levende dyr. Hvis det kan testes på væv, der er fjernet fra et dyr, så ok, men ellers ikke.

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Jamen den verden er ikke eksisterende i de udviklede lande. Og i de fleste fødevarer du spiser er der ingredienser der også er testet på dyr, hvis ikke de var, så var mange mennesker døde.

Det jeg svarer Lasse, har intet med pro eller contra test af ingredienser eller kemikalier på dyr at gøre, det er alene en understregning af at firmaer lyver i deres markedsføring.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 15:14

Lagersalg123 - JEN:

TT Tekstforfatter:

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Jamen den verden er ikke eksisterende i de udviklede lande. Og i de fleste fødevarer du spiser er der ingredienser der også er testet på dyr, hvis ikke de var, så var mange mennesker døde.

Det jeg svarer Lasse, har intet med pro eller contra test af ingredienser eller kemikalier på dyr at gøre, det er alene en understregning af at firmaer lyver i deres markedsføring.

Der man kan yderligere kan anfægte tingene er, om disse ingredienser overhovedet er nødvendige og om de ikke kan erstattes af andre ingredienser med tilsvarende virkning og svaret er: Jo det kan de.

Store firmaer præsenteret for problemerne i indholdet svarer oftest at koncentrationerne er så små (uden at de angiver mængden, så det er egenvurdering) at de ikke er skadelige eller at de overholder gældende lovgivning og derved ikke ser sig nødsaget til at ændre på formularerne.

Det meste er en gang BS og i sidste ende drejer det sig om kroner og ører, da de fleste ting kan laves uden eller med erstatninger.

Men alt i alt drejer det sig om branding og markedsføring, og derfor irriterer det en som mig at mange i den så glimrende ingrediens Aloe Vera´s navn markedsfører dette vidunderprodukt med skadelige ingredienser.

Køb ren argan olie her

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:22

Og dér er jeg helt enig: man kan bestemt spørge sig selv om netop disse ingredienser rent faktisk er nødvendige så langt som, vi er kommet i dag. Meget kan efterhånden erstattes med noget andet uden, at det går på kompromis med smagen.

Ligeledes: Mange har igennem tiden forsvaret dyreforsøg med, at de var absolut nødvendige, selvom det kom frem, at mange af disse dyreforsøg kunne være undgået, hvis man i stedet havde valgt at teste på væv fremfor et dyr, der blev udsat for smerter.

Men nej, det var nu heller ikke for at lægge op til en længere debat. Jeg kunne bare ikke lige lade være med at "pippe" lidt med, da det er et emne, der ligger tæt på mit hjerte.

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 15:27

Lagersalg123 - JEN:

Lasse Burholt    :
You get my point?

Yep

METHYLISOTHIAZOLINONE +

Methylchloroisothiazolinone

Der findes en del producenter af Methylchloroisothiazolinone. Hvis jeg startede en fabrik i morgen, som producerede Methylchloroisothiazolinone,- vil mig produkt så blive kategoriseret som "testet på dyr"?

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 15:37

TT Tekstforfatter:

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Hej Thomas.

Hvad nu hvis man stod med et produkt, som kunne redde tusindvis af dyr fra en smertefuld død, men for at få det på markedet, var det absolut nødvendigt at teste det på et levende dyr!

Ville det så være okay?

Side 7 ud af 10 (100 indlæg)