Du er godt klar over, at noget der ligner 70% af den danske befolkning er efterkommere ned til 5. generation af indvandre... Så et eksempel? Øhhh... Og hvor er forskellen på Enhedslisten og DF? 2 partier, som bare bruger penge uden nogen økonomisk sans, og de forventer at andre indbetaler nok i Skat, Afgifter mm., så det dækker deres forbrug... |
Hej
Når jeg efter hånden hører Johanne Schmidt, så drømmer jeg om at hun snart lærer at sutte p.. , for så længe hun har sådan en i munden, så kan hun ikke sige noget.
Om det er for at provokere eller om, det er seriøst ment, er jeg stadig i tvivl om. For tænker man på det bagland det parti har, så er de meget jante prægede, med at der skal være lige penge for alle.....dog uden at man arbejder for det. Og så gerne sidder på den lokale, med tuborg og grøn Cecil, liggende og ryge i askebæret.....Og så sidde og svine alle de rige mennesker til, som der arbejder over 74 timer om ugen....og konstant skulle kunne rækkes på en tlf. Og være parat til at tage fra ferien og hjem, for at tage sig af de problemstillinger der kunne dukke op. Og i samme sætning sige at kommunen heller ikke betaler nok til at ungerne kan få nyt tøj.....klart når de bliver på brugt på bodegaen, at de så ikke rækker så langt.
Og ja, jeg er missundelig på en lønning svarende til 15-20 mill.....men det er så også det jeg arbejder for at opnå, og har pt tjent de første 10 kr i år.....så er på vej.![]()
/Kenneth
Bliv gratis medlem