Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Enhedslisten foreslår 90% beskatning af Danske Direktørlønninger

Side 1 ud af 11 (108 indlæg)
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 13:20

Ja man kan jo kun smile lidt af dem Big Smile

Det tror jeg ikke de kommer langt med, der er jo en grund til at de ikke er de største der inde, men noget er de jo nød til at sige for at komme i TV Stick out tongue det er bare ikke altid lige heldigt.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 13:47
Gennemsnit 1,6 stjerner givet af 11 person

Jeg er absolut ikke fan af Enhedslisten, men jeg forstår faktisk godt, at der er nogle, der bliver forargede, når Carlbergs direktør får en årsløn på 22 millioner kr.

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 13:57

Gongra:

Jeg er absolut ikke fan af Enhedslisten, men jeg forstår faktisk godt, at der er nogle, der bliver forargede, når Carlbergs direktør får en årsløn på 22 millioner kr.

Hvordan kan du forstå folks forargelse over det? Så længe han bidrager med værdistigninger til Carlsberg, der er større end de 22 mio. kr. kan der vel ikke være stor forargelse over dette. Tvært imod kunne man vel argumentere for, at han burde få endnu mere i løn ;)

Det er vel de samme folk, der mener at aktieavancer skal brandbeskattes, for hvorfor skal aktionærerne, der blot stiller kapital til rådighed, tjene penge på de ansatte i virksomheden?....

Pest eller kolera, det ene er jo nærmest mere absurd end det andet forslag, der kommer fra den del af venstrefløjen...

Elbutik - Salg af Fuga Stikkontakter m.v.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg foreslår at alle, som lider af misundelse eller jantelov hopper i havnen... Det er mindst lige så konstruktivt, om end ik bedre set fra et samfundsmæssigt syn! ;D

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:05

Gongra:

Misundelse og Jantelov er en god ting OR NOT!

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 14:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gongra:

Jeg troede virkelig kun, at sådanne holdninger var påfund fra folk, der gerne ville have opmærksomhed. 

Hold da op... 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 14:18
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Jeg har forstået, at jeg er helt galt på den. Så jeg tør ikke argumentere for min småtskårne misundelse. Hvis der skulle være en enkelt eller to som tør vedgå, at de er bare lidt misunderlige og forargede, så vil jeg foreslå, at vi hopper i den samme havn. Vi kan senere aftale tid og sted. Det vil gøre det noget nemmere for Falck og politiet at fiske os op igen. Har Fashion-Seller et forslag til en god havn til formålet? Du vil jo garanteret godt være vidne til det. Jeg regner med, at du får fat i TV2 og Ekstrabladet!

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 14:19

Gongra:

Hvad er du forarget over? Hvorfor skulle han ikke have sin løn? Ville du ikke selv hæve en tilsvarende løn hvis du havde en tilsvarende milliard forretning? Eller ville du hæve en løn på små 300.000 eller hvordan mindstelønnen nu ligger og så forære resten til staten som "tak"?

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 14:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det jo en joke.... ??? Jeg tror seriøst ikke enheldslisten ved hvad erhvervsliv er... Det squ utroligt at der kan sidde så inkompetente politkere på Christiansborg...

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 1 ud af 11 (108 indlæg)