Der er nu også en del direktører der er blevet fyret, hvis man får det rart i maven over at tænke på det. Og flere vil blive fyret i fremtiden, og en del vil gå ned i løn. Bestyrelserne i firmaerne giver ikke deres direktører høje lønninger for at drille dig, men fordi de tjener dem hjem mange gange igen.
Medarbejdere findes også udenfor DK`s grænser. Og det gør de danske topchefer sikkert også snart. Så tillykke til DK. De mennesker der skulle have tjent penge til os, de får nu tæsk af pøblen, fordi de desværre har titlen " direktør" . Man kunne have gået efter de dårlige chefer, og sagt at de skulle fyres, eller sættes ned i løn, men nej det er ALLE !!, alle skal føle folkets smerte nu. Så får man det nemlig så rart inden i. Indtil man ser at hverdagen alligevel ikke blev bedre.. men så finder man nogle nye at smadre på |
Louise L:Forstår dig ikke. Det er en politisk diskussion, som handler om skattereguleringer, og jeg ville foretrække at holde den på det plan. Jeg har aldrig gået og drømt om at være direktør i et stort firma, der er andre drømme, der trækker mere i mig.
Jamen var det ik dig selv, som kørte den fuldstændig af sporet med en udtalelse, som er ren idioti?
Du misunder folk, som ofte det mest af deres liv for deres job, men er ik selv klar til at ofre det samme... Så min pointe er vel rimlig tydelig? Du modsiger dig selv!
Bliv gratis medlem