Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Enhedslisten foreslår 90% beskatning af Danske Direktørlønninger

Side 2 ud af 11 (108 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

det er jo komplet vanvittigt!

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 15:03

Nu de er igang så kan de jo ligeså godt foreslå "flat-rate" løn til alle. Altså at alle får lige præcis mange kr. ind på kontoen hver måned.

Resten kan så passende gå til staten, som så kan dele rationer ud af mad, drikke, tøj, bolig og andre fornødenheder. MEN kun lige præcis det man skal bruge for at leve, for der er jo ikke brug for luksus eller jet-set lignende tilstande.

Spørgsmålet er så, når alle har fået en ligelig del, så de lige akkurat kan leve, hvad gør man så med de penge der er i overskud? Det ville jo ifølge denne tankegang være unødvendigt, så måske vi bare skulle give de resterende penge væk til et andet land?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:10

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 15:13

Puha, jeg er dybt rystet. Jeg stemmer selv til venstre, men godt nok ikke derude. Jeg håber så sandelig at Villy får sat denne galning på plads. Hun prøver helt klart at positionere sig selv som venstrefløjens Pia K. Ligeså vanvittig og uden forbindelse til virkeligheden.

Komisk at Kurt måtte forklare hende , hvordan vi alle er lige gode som mennesker.

Har hun virkelig SÅ lidt indsigt i hvordan vi så mennesker som fungerer ? Hun er jo selv parat til at fyre det værste lort af for at få magt. Bare det vækker stærke følelser, så får hun stemmer. Ligesom Pia. Glem fakta, glem analyser og overvejelser, bare tal det grimmeste i mennesker, så kommer alle de grimme mennesker ud af deres huler og stemmer.

Og så er hun også begyndt at flirte uhæmmet med alle mændene. Det så gennemskueligt og klamt.

Mit håb, og det tror det egentlig er et billede af, er at de mest rabiate bliver mere og mere desperate. Villy og SF er på vej fra gammelkommunisterne, og så skal Enhedslisten komme op med mere og mere rabiate forslag for at få medietid. K og V bryder sig mildest talt ikke om DF, og derfor kommer de med mere og mere rabiate udtalelser.

Jeg ser virkelig Villy, som en der kan være pionèr for nedbrydning af de gamle hardcore fløje, og som et middel på vej imod en fremtid med mere fornuft, og færre galninge.

Video fra Go`Morgen Danmark er lige her :

id 30605416.html

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 15:16
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Nej, det foreslår Enhedslisten ikke! De foreslår en skat på halvfems procent af det beløb, der ligger over 3,2 millioner.

Det gør altså sørens til forskel.Smile Skal vi så tage diskussionen derfra?

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 15:17
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

Det sjove er når en 19 tøs stiller sig op, og skal forklare hvordan vores samfund skal hænge sammen - når hun ingen erhvervserfaring har - overhovedet - og selv er studerende på SU.

Jeg er bange for at alt for mange af de politikere vi stemmer ind, ikke har den nødvendige erhvervserfaring og kvallifikation der faktisk skal til for at drive vores land.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 15:21

Hej Louise

Der har diskussionen været taget fra hele tiden.

Men jo lad klapjagten gå ind på de økonomisk og markedsføringmæssige kloge i DK. Så kan pædagogerne køre vores virksomheder. Farvel til SU, farvel til kontanhjælp, farvel til velfærdssamfundet.

Men til gengæld fik i hævn over dem der lokkede jer til at bruge al jeres friværdi, for det var jo deres skyld .. ik ?

Nå, men det er jo ikke værre end at hvis sådan et forslag nogensinde blev til virkelighed ville alle der kunne drive gode virksomheder, flytte til udlandet.

Og så måtte de finde nogle nye at hade. For det jo det handler om ikke ? Had

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:23

Louise L:

Nej, det foreslår Enhedslisten ikke! De foreslår en skat på halvfems procent af det beløb, der ligger over 3,2 millioner.

Det gør altså sørens til forskel.Smile Skal vi så tage diskussionen derfra?

Stupiditet kan ikke gradbøjes!

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 15:23

Hvad? Had? Nu må du lige lade være. Det er en politisk diskussion som alle de andre.Smile

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 15:37

Det handler om at finde fjendebilleder, der kan skabe stærke følelser. Klassisk demagogi

For at blive i pædagog snakken, så har pædagoger med større anciennitet ,en højere løn, da de har mere erfaring og derfor kan bidrage med mere til alles bedste. 

Det et helt klassisk belønnelsessystem som ligger dybt i vores psykologi. Ligesom når du belønner en hund for at lave tricks.

Hvis mennesker har noget at stræbe efter, bliver de bedre. Ligesom da du tog din uddannelse.

Der er mange der tjener 3.2 millioner og derover, men som stadig er sultne, og har flere ambitioner. Deres drive dræber du ved det her forslag. Og de må få opfyldt deres ambitioner andre steder. Og det vil de 100 % gøre.

Præcis som folk flygtede ud af Sovjet, for at få lov til at være frie mennesker

Det er SÅ simpelt, at selv Johanne jo godt ved det. Hun vil blot sidde på tronen i et kommunistisk emperie, og få arbejdernes hyldest. Hun kan desværre ikke få pædagogernes hyldest, for dem er der ikke råd til. Kun råd til arbejdslejre, og brødkøer.

Nå, igen det er så vanvittigt så den søde Johanne nok trækker det tilbage senere. Om ikke andet glæder jeg mig til at se hende blive latterliggjort af de andre partiledere ved næste valg. Og specielt af Villy som netop i disse dage flirter med toppen af dansk erhvervsliv. Hvilket er det rigtige at gøre, hvis man ønsker mærkesager som : støtte til kultur og mere økologi , som jeg ønsker.

Jeg har aldrig forstået hvordan man skal opnå diplomatiske løsninger ved at pisse min modpart i ansigtet ? Og det er det Johanne , og Pia, gør

Side 2 ud af 11 (108 indlæg)