Det handler om at finde fjendebilleder, der kan skabe stærke følelser. Klassisk demagogi
For at blive i pædagog snakken, så har pædagoger med større anciennitet ,en højere løn, da de har mere erfaring og derfor kan bidrage med mere til alles bedste.
Det et helt klassisk belønnelsessystem som ligger dybt i vores psykologi. Ligesom når du belønner en hund for at lave tricks.
Hvis mennesker har noget at stræbe efter, bliver de bedre. Ligesom da du tog din uddannelse.
Der er mange der tjener 3.2 millioner og derover, men som stadig er sultne, og har flere ambitioner. Deres drive dræber du ved det her forslag. Og de må få opfyldt deres ambitioner andre steder. Og det vil de 100 % gøre.
Præcis som folk flygtede ud af Sovjet, for at få lov til at være frie mennesker
Det er SÅ simpelt, at selv Johanne jo godt ved det. Hun vil blot sidde på tronen i et kommunistisk emperie, og få arbejdernes hyldest. Hun kan desværre ikke få pædagogernes hyldest, for dem er der ikke råd til. Kun råd til arbejdslejre, og brødkøer.
Nå, igen det er så vanvittigt så den søde Johanne nok trækker det tilbage senere. Om ikke andet glæder jeg mig til at se hende blive latterliggjort af de andre partiledere ved næste valg. Og specielt af Villy som netop i disse dage flirter med toppen af dansk erhvervsliv. Hvilket er det rigtige at gøre, hvis man ønsker mærkesager som : støtte til kultur og mere økologi , som jeg ønsker.
Jeg har aldrig forstået hvordan man skal opnå diplomatiske løsninger ved at pisse min modpart i ansigtet ? Og det er det Johanne , og Pia, gør