Er det muligt at tilsendt en mail, når der bliver oprettet nye tråde i en katogori?
Lidt i stil med, at man kan få tilsendt mails, når der er nye indlæg i tråde, som man deltager i.
En stor del af mine besøg på Amino foregår via links i de tilsendte mails, så derfor misser jeg ofte interessante tråde. En mail om nye tråde i mine favoritkategorier ville hjælpe mig her.
Jeg må checke, om feeds kan klare opgaven - ellers er der hermed forslået e ny feature....
Hej Carsten,
Jeg kan varmt anbefale feeds'ene. Som Anders siger, så er der et feed på hver kategori, men udover det er der også mulighed for at få alle kategorier på een gang, ved at vælge feedet i kategorioversigten - så går du ikke glip af nye tråde :o)
I virkeligheden tror jeg at det er bedre end mails, da der alligevel kommer 50-100 nye tråde om dagen (det svinger lidt)
Ja, jeg checkede feeds'ne efter Anders's tip, og det var præcis, hvad jeg efterlyste - ingen request for nye features denne gang....
Selve knappen og feature'n i det hele taget er nu godt nok noget anonym, når man som mig ikke er vandt til at bruge feeds - så lærte jeg også noget nyt i dag