Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mulighed for mail ved nye tråde

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Bingo......jeg melder mig straks ind i dansk blindesamfund Smile

Den var sgu tricky.....Hvad med også at lægge den feature ind under "Ret Profil"->"Debatindstillinger". Det var der, hvor jeg i første omgang kiggede efter den.

Tak for hjælpen, Jacob.

Mvh.

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 09:16

Hej Carsten

Du har ret i at det er rigtig godt gemt af vejen - jeg har noteret at det vil være smart også at smide linket ind under debatindstillinger.

Bh.

Jacob

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 09:55

Hej Jacob,

Så var jeg trods alt ikke helt blind Smile

Noget helt andet er, at det er samtlige posts i det emne, som bliver sendt via mail, når man hakker af. Det gav uhyggelig mange mails og var i praksis ubrueligt for migSmile

Jeg har brug for at få én mail, når der oprettes en ny tråd  Det giver få mails om dagen - meget mere spiseligt. Så kan jeg altid selv vælge at abonnere på de enkelte tråde, hvis de er interessante. Dette kan lade sig gøre via RSS-feeds, men personligt jeg ville foretrække feature'n via mail, så jeg har alt samlet i min inbox uden at skulle rode med opsætning af mails fra feeds osv.

Det var lige lidt input. Håber du kan bruge det og tak for hjælpen.

Med venlig hilsen

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)