Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg undres meget

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg undrer mig over den del af salg der forgår her på Amino, som sælges af totale anonyme personer og jeg syntes det er meget mærkeligt, at nogle af de mulige køber, slet ikke er kritiske og spørgende til sælger.

Det der er mærkeligt i min optik er, når sælger er helt ny og total anonym, det giver mig  et spørgsmål om, hvorfor vil sælger ikke står frem med navn for det han sælger?

Jeg er bange for alt ”snavs” fra DBA begynder at blive en begivenhed her på Amino, med salg af hælervare og andet. Husk på, at køber er lige så medskyldig som ”tyven”.

Bare lige en undren fra mig, om hvad der foregår nogle steder, idet jeg selv tilbage i 2008 havde den uheldige oplevelse, at have indbrud og værdier for over 70.000.- forsvandt.

Måske der skulle sættes betingelser, at ingen anonyme kan begynde at sælge her??

Mvh
Juul

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 19:24

Hej Juul

Forstår din frustration og du har helt korrekt i, at det er underligt at folk der gerne vil sælge noget, forholder sig anonym i stedet for at fortælle om sig selv, sin virksomhed og produkterne du gerne vil sælge.

Pointe!!!
På Amino.dk findes der - lige som på andre sider (QXL, DBA osv.) - også svindlere. Man slipper aldrig helt af med dem, de er alle steder - Desværre! 

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 19:24

har du noget som helst konkret du er blevet snydt af - eller hvad er begrundelsen for dit indlæg?

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:27

Hej Juul

Man er jo aldrig garanteret noget

Jeg kunne også hedde Kim Jensen og være her i 1 år med falsk navn og få folk til at stole på mig og så bare tage alles penge via falsk navn og udenlandsk IP adresse.

Det handler vel i bund og grund om at bruge sin sunde fornuft..

Der var også ham i Station2 der selv lavede faktura og solgte vare efter butikkernes lukketid

Så står vi samme steder, bare med falsk tryghed i en falsk faktura eller ham der kommer med falsk check

Man kan altid snyde, men det er sund fornuft og være på vagt, især i disse tider

Mikkel

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfra ved du at der foregår alt dette salg ?

mvh

Jesper

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 19:28

Juul:
Måske der skulle sættes betingelser, at ingen anonyme kan begynde at sælge her??

Tja.... Folk har jo hul i hovedet, hvis de handler med personer de intet ved om. Men for at holde tåberne i hånden kunne det måske være en god idé..... Jeg ved bare ikke hvor stort problemet reelt er?

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15066
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:34

Dem som er anonyme, er jo ofte personer, som har lukket en butik, og dermed har et varelager eller inventar, som de gerne vil have solgt... Eller nogle som ligger inde med rester...

Det er vel bare at spørge i en PB efter flere info... Svære er det vel ik?

Herinde foregår der jo intet i stil med den svindel, som f.eks DBA har været udsat for!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:38

Jeg vil give Fashion ret :-)

DBA er der flere svindelsager dagligt, det tvivler jeg på der er herinde..

Mange laver jo heller ikke handler offentlig men, trækker sig tilbage til PB eller på mail

Mikkel (dæknavn)

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 19:42

Det største problem på Amino, ud over søge mulighederne, er at folk kan være anonyme.

Der vil helt sikkert falde nogen fra hvis man ikke kunne være anonym - men fint med mig.

Og jeg vil ikke handle med en anonym person over aminos.

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 19:44

Nej jeg undrer mig over at en mulig køber slet ikke spørger ind til "sælger".

Jeg ved da godt man ikke er garanteret "ærlighed" med navn, men det kræver da lidt mere end bare at være ny og anonym.

Hvis man er "lukket firma" hvorfor så ikke oplyse hvor varerne er fra?

Jeg er da mistroisk når man bare sætter et opslag op, uden oprindelse af vareydelsen.

Det må da være logisk, at man tiltrækker de forkerte sælger, hvis man ikke er kritiske her og spørger ind til oprindelse af produktet som sælges.

Det er da logik at en "hæler" føler sig sikker hvis der ikke er nogen som spørger ind til det som nu sælges. Jeg siger jo ikke at alle er "bad behave", men at der vil kommer mere og mere snavs hvis vi ikke er lidt mere kritisk her.

Mvh
juul

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)