Jeg undrer mig over den del af salg der forgår her på Amino, som sælges af totale anonyme personer og jeg syntes det er meget mærkeligt, at nogle af de mulige køber, slet ikke er kritiske og spørgende til sælger. Det der er mærkeligt i min optik er, når sælger er helt ny og total anonym, det giver mig et spørgsmål om, hvorfor vil sælger ikke står frem med navn for det han sælger?
Jeg er bange for alt ”snavs” fra DBA begynder at blive en begivenhed her på Amino, med salg af hælervare og andet. Husk på, at køber er lige så medskyldig som ”tyven”.
Bare lige en undren fra mig, om hvad der foregår nogle steder, idet jeg selv tilbage i 2008 havde den uheldige oplevelse, at have indbrud og værdier for over 70.000.- forsvandt.
Måske der skulle sættes betingelser, at ingen anonyme kan begynde at sælge her??
Mvh |
Hej Juul
Forstår din frustration og du har helt korrekt i, at det er underligt at folk der gerne vil sælge noget, forholder sig anonym i stedet for at fortælle om sig selv, sin virksomhed og produkterne du gerne vil sælge.
Pointe!!!
På Amino.dk findes der - lige som på andre sider (QXL, DBA osv.) - også svindlere. Man slipper aldrig helt af med dem, de er alle steder - Desværre!