Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg undres meget

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej allesammen

Jeg må indrømme at jeg trækker lidt på smilebåndet, tak for det til jer alle, - jeg har haft en hård dag.

Trådstarter stiller sig kritisk til anonymt salgAmino, og mødes så straks med mistro og kritik. Verden udenfor kommer aldrig ind på Amino, det har vi det for godt til.

Dumsmarte bemærkninger om at dem der vil snydes bliver snydt, fyger straks i luften. Det får mig til at ønske en nedre grænse for et eller andet på Amino, jeg siger ikke hvad ;-)

Der er tyveknægte, skattesvindlere og pædofile på Amino, - hvorfor skulle der ikke være det. Hvad er det lige præcis der skulle forhindre det? Kritiske brugere?

Hver enste gang Martin Thorborg skriver er der nogen der giver ham plusstjerner, uanset det er en servicemeddelse om en eller anden opdatering.  Er det et udtryk for en særlig kritisk indstilling? Det er udtryk for umodenhed  - og sådanne brugere er lette ofre. (Jeg har ikke noget mod Martin, for lige at få det på plads.)

JEG er blevet snydt på Amino, af et absolut ikke anonymt firma, og jeg betragter mig ellers ikke som et let offer. Derfor ved jeg at det foregår. Det skulle også være mærkeligt hvis ikke det foregik på Amino, når det foregår alle andre steder i samfundet.

Jeg ville ikke være på Amino hvis jeg ikke kunne være anonym. Jeg ville hade at få stjerner hver gang jeg skrev noget, fordi jeg har en tegnebog. Jeg ville væmmes ved tanken om at en 14-15 årig skulle være fan af mig, for hvad fanden ved en 15 årig om alt det snavs der foregår i forretningsverdenen når der er millioner på spil. Det er benhårdt og ubarmhjertigt med knive i ryggen og skjulte dagsordener, - og jeg skal ikke foregøgle nogen at de kan gå gennem forretningslivet med mødommen i behold. Heldigvis (set i det lys) er der ikke så mange der når topppen, - der er lidt leverpostej over skandinavien, - så problemet er ikke så stort.

Jeg kender jeg ikke løsningen på problemet, men problemet er der selvfølgelig. Igen, hvorfor skulle det ikke?. Mit bud ville være at Amino er en del af verden, og at reglerne ude i samfundet også gælder her, - det samme gør risikoen for at blive snydt også.

Men indlæggene hvor trådstarter mistænkliggøres undrer mig såre. Jeg har valgt at se det fra den positive side og smiler lidt, - hvem er fjolserne egentlig? Dem der bliver snydt fordi de handler, eller dem der tror de ikke kan blive snydt hvis de handler? 

Michael

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 21:21

Hej Dyrebilen

Jamen du har meget ret i det du skriver.... Men det forhold at der er lige så mange svindlere herinde, som i den virkelige verden. Ja det gør det vel bare mere oplagt, at være kritisk herinde. Det handler jo ikke om at eliminere snyd - det "projekt" kuldsejlede den dag det første menneskelignende dyr rejste sig på to ben :)

Det handler bare om at minimere risikoen for at blive snydt....og der virker det ikke som en oplagt fremgangsmåde, at indgå forretninger med folk man ikke aner det fjerneste om.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 21:21

Hej Fashion

Nu er der stor forskel om den kritiske holdning er synlig eller ej, det er jo pointen

Jeg vender den mod dig, da jeg opfatter det som du er imod en offentlig kritisk holdning, hvad der foregår i PM og mail er jeg ligeglad med, da det er tavs information mod det offentlige rum.

Hvilken egenskab har / gør det, at man vælger at være anonym sælger ?

Som jeg ser det opnår man da mere salg ved at stå ved sit navn, er man  ” på røven” så får man da langt mere salg som ” Jeg er en sælger med navn på” . Hvis folk som er presset økonomisk, er det måske fordi de ikke gør salget godt nok, så mon ikke det for dem giver meget mere, at være her med et navn?

Igen er det den adfærd vi udviser, som afgør hvilken tiltrækning der er for andre grupper også. Hvis vi er kritisk offentlig overfor anonyme sælger, så vil en del nok ikke komme her da de ikke bliver  købt uden spørgsmål, er der noget en hæler ikke kan lide, så er det spørgsmål.

Mvh
juul

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)