Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg undres meget

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Hvor meget Co2 udslip sådan en gang vask forårsager ;D

Ikke meget hvis man nøjes med 20 grader, som vi vist aldrig når op på her i DK mere hehe

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:30

Juul:

Nu bliver du ved med at sige "påstand", hvor laver jeg en påstand?

Du bliver ved med at påstå, at folk hverken er kritiske eller ik undersøger sælger... Men er det noget du ved? Og hvis du ved det, hvor ved du det så fra?

Du påstår ligeledes, at folk bare køber varer uden at undersøge, om det er hælervarer... Men er det noget du ved? Og hvis du ved det, hvor ved du det så fra?

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 20:30

Fashion Big Smile

Så sent som i går fik jeg en opringning om at jeg gratis kkunne modtage rengøringsmidler, hvis bare lige jeg ville bekræfte over telefonen at jeg ville modtage den pakke osv.

Så jo, som du ser så er vaskepulver nu også en magnet Smile sorry kunne ikke lige lade være, da du ramte en oplevelse jeg havde i går.

Mvh
juul

Tilmeldt 30. Oct 08
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 20:32

Ja kritisk i offentligheden, den mangler her nogen gange ved salg fra anonyme.

Der er da forskel på at sige til sælger, kan du ikke lige identificerer dig lidt mere, frem for at sige i en PM, er der regning på produktet.

Den offentlige kritiske handling er jo forbyggende, det er den tavse handlige jo ikke.

Mvh
Juul

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:38

Juul:

Ja kritisk i offentligheden, den mangler her nogen gange ved salg fra anonyme.

Der er da forskel på at sige til sælger, kan du ikke lige identificerer dig lidt mere, frem for at sige i en PM, er der regning på produktet.

Den offentlige kritiske handling er jo forbyggende, det er den tavse handlige jo ikke.

Okay vi vender den om... Gider du ik lige lægge alle dine informationer op i denne debat inkl CVR nummer, mail, tlf nummer og CPR nummer...

Du kunne jo gå forrest i denne "forebyggende" "verden" herinde...

Tilmeldt 30. Oct 08
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 20:46

De data er der allerede. Fashion ….

navn, adresse, tlf. CVR, bank konto osv Smile

Jeg ville vende den om og spørge dig, hvorfor er du imod at være kritisk spørgende overfor anonyme sælger på amino ??

Mvh
juul

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 20:50

Ona9:

Ja, så må jeg jo være en af de tåber med hul i hoved der skal holdes i hånden..

...Men kan så sige, at den tid jeg har sparet på IKKE at rende rundt og være mistroisk, syntes jeg stadig er givet godt ud... For jeg er sgu aldrig blevet snydt! (Hvad jeg ved altså)

Men hjælp mig lige ved at forklare en lille ting - hvorfor sådan udtalelse hvis du, som skrevet, alligevel ikke ved hvor stort et problem det er?

Kunne det være at nogle af dem der er anonyme, bare ikke er lige så medieliderlige som MANGE ANDRE på div. forums?

Men hvad ved jeg, jeg har hul i hoved!!!

Der er ikke noget galt i at være anonym. Men hvis man er villig til at handle med en, man ikke har de mest grundlæggende oplysninger på beder man jo om problemer.

Det jeg siger er ikke at man er et fjols, hvis man handler med en herinde som ikke har lagt kontaktoplysninger osv. ud til offentligt skue. Jeg siger man er et fjols, hvis man ikke sørger for at få de relevante oplysninger - f.eks. via Aminos interne beskedssystem, tlf, mail eller whatever.

Og det tror jeg egentligt også du er enig med mig i....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 20:57

Lagersalg123 - JEN:

Ja isæt alle dem der tror de ved hvem de handler med, når de handler med selskaber der bevist undgår at betale skat i DK.

så 90% af danskerne har jo hul i hovedet, da de ikke vil boykotte de snyltere, som de iøvrigt tror de ved hvem er Smile

Jeg er ikke helt med på hvor du vil hen med det? Jo, jeg synes da også det er fesent, at "snyde" systemet for skatter og afgifter ved at lægge sine selskaber i udlandet. Men det er jo en helt anden diskussion.

Min pointe er bare at man skal være mere end almindelig naiv, hvis man ikke kan se nogle problemer i at handle med folk man ikke aner en klap om.....hvadenten det foregår på Amino eller DBA.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:57

Juul:

De data er der allerede. Fashion ….

navn, adresse, tlf. CVR, bank konto osv Smile

De er ik på Amino, og hvem siger dem på din side er ægte?

Tyv tror hver mand stjæler...!

Juul:

Jeg ville vende den om og spørge dig, hvorfor er du imod at være kritisk spørgende overfor anonyme sælger på amino ??

Gider du at finde stedet, hvor jeg siger, at jeg er imod at være kritisk?

Jeg forstår da godt, at folk ik gider lægge alle info ud på en annonce... Jeg forstår ligeledes, at folk der måske er pressede økonomisk eller tidsmæssigt, ik tænker så langt, men mere fokusere på at sælge deres varer...

Og så gør jeg jo opmærksom på, at herinde foregår der rigtig meget via PB eller Mail, så du aner ik en fløjtende fis omkring, hvor kritiskte folk egentlig er...

Tilmeldt 30. Oct 08
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 21:08

Med telefonkald og et spørgsmål, kan man jo lige undersøge om jeg evt. har smidt et opslag om salg op på Amino. Smile,

Nej, der hvor jeg vil hen, hvis vi som bruger ikke er kritiske her på Amino, ja så udviser vi en adfærd som tiltrækker dem som vi ikke ønsker at handle med.
Særligt hvis vi ikke er mere kritiske i offentligheden, overfor anonyme sælger.

Mvh
juul

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)