Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg undres meget

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ærligt hvor mange kender så hinanden herinde ? Ikke mange..

jeg har solgt ting til flere personer herinde og de ved da ikke hvem jeg rent faktisk er..

Jeg er aninym bag knapperne, men offentlig med et navn der kunne være dæknavn, man er aldrig sikker

Jeg har dog aldrig snydt nogen herinde

Mikkel

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:01

Ona9:

Bautik:

Ona9:
Men hvad ved jeg, jeg har hul i hoved!!!

Tja det passer meget godt til det indlæg du kommer med. Dit navn er også ganske seriøst når man tænker over det :)

Du skal være mere end velkommen til at finde på et andet, og bedre navn selvfølgelig, til en forretning der sælger sexlegetøj og andet af erotisk natur...

Set igang mester!!

Kan sagtens finde et andet navn. Men hvor meget fortæller du om dig selv og din forretning? At du ligepræcist sælger sexlegetøj. for mig er/var du bare endnu en anonym bruger med et navn der ikke giver mening.

Se bare det at du måske havde puttet dit firma link eller beskrivelse af hvad du laver havde gjort det 200% gange mere seriøs i mine øjne, og nok andres.

:)

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 20:04

Hej Fashion

Nu har en del af mit arbejdsområde de sidste 10 år være " at integrer kriminelle til samfundet" så jeg ved en del om opmærksomhed og salgskanaler på de områder.

Der hvor jeg undres er, hvis en "sælger" komme med tilbud på en serviceydelse, så skal der fremvises referencer i stor stil og det er helt okay, men når et tilbud på et fysisk produkt måske er for godt, så bliver der ikke i samme grad undersøgt om "produktet" renhed.

Hvis vi ikke stille spørgsmål ved et godt tilbud, så åbnes Amino for snavs, tro mig.

Mvh
Juul

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:08

En serviceydelse der skal laves ved man ikke fra start hvordan bliver.. Så rartog se hvad han/hun kan lave..

Køber man en havetraktor ved man hvad og hvordan den er :-) Den står færdig og klar..

Kvittering er jo heller ikke nok længere, falsk tryghed

Mikkel

Tilmeldt 30. Oct 08
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 20:11

Hej Casper

Hvis man følger nogle tråde, kan man da se folk ikke er kritiske.

Jeg er på en del andre private forum og hvis én sælger noget der, er det første man oplyser, at det er på regning, samt hvem sælger er.
Det giver da en mulighed for, lige at bruge de gule sider og se om der er lighed mellem data og sælger.

Jeg undres bare over anonyme sælger og de mulige køber som slet ikke er kritiske i et evt. køb. Det ville da være smask ærgerligt, at få sit navn blandet ind i en evt. hælersag, kun pga. et for godt tilbud.

Mvh
juul

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:11

Juul:

Nu har en del af mit arbejdsområde de sidste 10 år være " at integrer kriminelle til samfundet" så jeg ved en del om opmærksomhed og salgskanaler på de områder.

Okaj :) Så ved du vel os, at den type mennesker næppe vælger de højest rangerende site i Google til salg af deres varer... Det ville da være selvmål i stor stil!

Juul:

Der hvor jeg undres er, hvis en "sælger" komme med tilbud på en serviceydelse, så skal der fremvises referencer i stor stil og det er helt okay, men når et tilbud på et fysisk produkt måske er for godt, så bliver der ikke i samme grad undersøgt om "produktet" renhed.

Igen smider du om dig med en påstand, som du intet ved om... Kan du læse alle menneskers PB eller Mails, siden du kan påstå det der?
Ja jeg spørger bare?

Og hvornår er et tilbud for godt? Oftest handler det jo bare om, at have den rette kontakt eller købe det rigtige konkursbo... Ret simpelt, men utroligt svært at opstøve!

Tilmeldt 30. Oct 08
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 20:21

Hej Mikkel

Du skriver det jo selv, man vil gerne viden noget om det den "serviceydelse" om den nu ogsåer real, og det er en logisk handling, men forskellen er jo, at komme der et godt tilbud, så er fristen måske for stor.

Hvorfor så ikke være lige så skarp i forbindelse med et køb af fysisk produkt her inde, det ville jo på sigt holde en del fra at udøve "bad sale" og derved også et bedre sted for de lovlige sælger at slå sig op på amino.

Det er jo vores adfærd der styrer hvilken personer, der kommer som sælger her på Amino.

Mvh
juul

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:22

Juul:
Hvis vi ikke stille spørgsmål ved et godt tilbud, så åbnes Amino for snavs, tro mig.

Hvad ville dit spørgsmål så være hvis jeg tilbød dig 10kg svanemærket colour vaskepulver til kr. 13 + moms per kg. i professionel kvalitet svarende til 3-400 vaske?

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lagersalg123 - JEN:

Juul:

Hvad ville dit spørgsmål så være hvis jeg tilbød dig 10kg svanemærket colour vaskepulver til kr. 13 + moms per kg. i professionel kvalitet svarende til 3-400 vaske?

Hvor meget Co2 udslip sådan en gang vask forårsager ;D

Tilmeldt 30. Oct 08
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 20:26

Hej Fashion

Okaj :) Så ved du vel os, at den type mennesker næppe vælger de højest rangerende site i Google til salg af deres varer... Det ville da være selvmål i stor stil!

Det er vores adfærd som bestemmer hvilken typer der komme her som sælger, om det er ranger som nr. 1 har ikke betydning, hvis vi ukritisk køber, så tiltrækker vi også de forkerte sælger.

Nu bliver du ved med at sige "påstand", hvor laver jeg en påstand?

Jeg skriver da, at jeg undres (over man ikke er mere kritisk overfor anonyme sælger) er det en påstand for dig ?? ??  og jeg ved at hvis man ikke er kritisk i sit køb på forum som disse, ja så tiltrækker man andet adn kanel.

Mvh
juul

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)