Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg undres meget

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Ja isæt alle dem der tror de ved hvem de handler med, når de handler med selskaber der bevist undgår at betale skat i DK.

så 90% af danskerne har jo hul i hovedet, da de ikke vil boykotte de snyltere, som de iøvrigt tror de ved hvem er Smile

Jeg er ikke helt med på hvor du vil hen med det? Jo, jeg synes da også det er fesent, at "snyde" systemet for skatter og afgifter ved at lægge sine selskaber i udlandet. Men det er jo en helt anden diskussion.

Min pointe er bare at man skal være mere end almindelig naiv, hvis man ikke kan se nogle problemer i at handle med folk man ikke aner en klap om.....hvadenten det foregår på Amino eller DBA.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15010
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Juul:

De data er der allerede. Fashion ….

navn, adresse, tlf. CVR, bank konto osv Smile

De er ik på Amino, og hvem siger dem på din side er ægte?

Tyv tror hver mand stjæler...!

Juul:

Jeg ville vende den om og spørge dig, hvorfor er du imod at være kritisk spørgende overfor anonyme sælger på amino ??

Gider du at finde stedet, hvor jeg siger, at jeg er imod at være kritisk?

Jeg forstår da godt, at folk ik gider lægge alle info ud på en annonce... Jeg forstår ligeledes, at folk der måske er pressede økonomisk eller tidsmæssigt, ik tænker så langt, men mere fokusere på at sælge deres varer...

Og så gør jeg jo opmærksom på, at herinde foregår der rigtig meget via PB eller Mail, så du aner ik en fløjtende fis omkring, hvor kritiskte folk egentlig er...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)