Jeg har altid haft og vil altid have en stor respekt for dig hehe.
Dine kommentarer generelt på amino og din imødekommenhed er i top, flink og velformulerende og ikke mindst, som denne tråd meget vel viser: Gør tingene på en lidt anderledes måde.
Det er bare toppen.
Når det så er sagt så kan jeg så sige denne model nok ikke egner sig til alle sider. Forstil jer os web bureau'er som ofte går flere dage med indtægt på 0 og så kommer der 100.000 ind hehehehe.
Tror kunderne ville tænke "Noooobs" de dage den står i 0 og "dem skal jeg ikke handle med" når den står på 100.000 hehe.
Ville nok heller ikke egne sig til vores browserspil. Ville nok gøre så folk ikke ønskede at købe.
Nu skiller jeg mig lidt udfra resten af flokken, og det var sådan set også målet. Jeg laver ikke noget unikt, og derfor synes jeg risikoen ved at udgive talene er minimal i forhold til hvad jeg ellers kan få ud af det.
Tak for de pæne ord Jonas :-). Du har helt ret i at det ikke kan overføres til særlig meget andet, og det dækker også kun omsætningen for mine affiliate websites.
Spøg til side - jeg har heller aldrig forstået hvorfor det skal være hemmeligt. Men jeg offentliggør alligevel ikke min indtjening, fordi jeg tænker der må være en grund til, at ingen andre gør det.
Det er sjovt at følge med i for os som bare generelt er nysgerrige, men der er forskel på at offentliggøre hvad man tjener på sin hobby, i forhold til hvad man har i hovedindtægt, eller i det hele taget samlet indtægt.
Så hvad det angår, kan jeg ikke se det vilde, eller seje i at offentligøre det. Men det er da helt bestemt en sjov og spændende feature, og det giver muligvis ekstra trafik.
Jeg Håber du kommer til at tjene mere end dags beløb idag normalt 6 stjerner fra mig af fordi du er så modig at ligge disse informationer ud her på amino.dk
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows