Ved at dividere min indtjening med det antal timer jeg ca har brugt - holder nogenlunde regnskab med min tid :-).
Med venlig hilsen Casper Schneidereit
Så bruger du enormt meget tid på dine sider. Min timeløn har de sidste 3 måneder været over 800 kr. Beregnet på månedsbasi og udreget efter indtjening divideret med brugt tid.
Jeg tror, at det ville være meget nemmere at tjene pengene som kasseassistent i den lokale netto.
Netop! Det startede med en interesse for søgemaskineoptimering, og det her synes jeg var den bedste måde at prøve det af på. Min timeløn er langt under en kasseassistent fra Aldi.
Med venlig hilsen Casper Schneidereit
Og det er lige præcis det argument kæresten bruger.. "Hvorfor bruge din fritid på alt det "nørd" når du kunne tage ekstra timer på jobbet og tjene 5 gange så meget i timen?"
Fordi det er en hobby, som fx fodbold, håndbold ol. - men det kan hun bare slet ikke sætte sig ind i. :O)
Du kan få 5%, men vi behøver vel ikke lave en officiel overdragelse, du får alligevel ikke noget ud af det, for du bliver jo alligevel super beskattet af det når du er under 10%........
Du kan få 5%, men vi behøver vel ikke lave en officiel overdragelse, du får alligevel ikke noget ud af det, for du bliver jo alligevel super beskattet af det når du er under 10%........
Det gør ikke noget, jeg har alligvel planer om at flytte til Malta om et par år :-).