Skide godt gået. Mere af det! @BZR: Det er ikke noget problem som affiliate at offentliggøre sine tal, så længe man har mange indtægtskilder, og ikke fortæller, hvor de kommer fra. Så kan konkurrenterne jo bare sidde og gætte.
Da jeg - sammen med Simon - var i medierne, fortalte vi også vidt og bredt om vores omsætning. Men der stod ingen steder, hvordan vi helt præcist skabte denne omsætning, og på firmahjemmesiden stod der på det tidspunkt noget om alt andet end det, vi faktisk tjente pengene på.
At det efterfølgende har skabt utroligt mange problemer for os at blære os lidt med at det gik godt, det kan jeg kun takke jordens klammeste jantelov for, som jeg ikke har noget til overs for. Men alligevel lever jeg lidt mere efter den nu - af hensyn til min forretning. Det skal nok have kostet mig et højt 6-cifret beløb i mistet profit på de kunder og andre samarbejdspartnere vi mistede på den måde!
Men alligevel; thumbs up for at du gør det! Det er skide godt gået at skabe så meget omsætning, som du trods alt har, på sites som dine. Og til alle jer andre: Det er ikke noget man bare lige gør. Jeg tror, at det ville være meget nemmere at tjene pengene som kasseassistent i den lokale netto.
Har du lagt siden ned igen/fyldt den med andet indhold? JEG VIL SE HVOR MEGET DU TJENER!
Nej, funktionen er bare lukket ned i perioden 23:59 - 09:00 pga. min Adsense konto køre i en anden tids zone, så var det lige en hurtig molbo løsning :-).
Jeg tror, at det ville være meget nemmere at tjene pengene som kasseassistent i den lokale netto.
Netop! Det startede med en interesse for søgemaskineoptimering, og det her synes jeg var den bedste måde at prøve det af på. Min timeløn er langt under en kasseassistent fra Aldi.
Netop! Det startede med en interesse for søgemaskineoptimering, og det her synes jeg var den bedste måde at prøve det af på. Min timeløn er langt under en kasseassistent fra Aldi.