Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se hvad jeg tjener på nettet!

Side 4 ud af 10 (96 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Mikkel:

Jeg er nysgerrig og kan da lige se du har fået lidt ekstra i kassen ;-)

jeg kommer nok tit forbi nu

Mikkel nu skal du være ærlig!!! Du kommer jo ik tit forbi vel... DU ER DER 24/7 ;D

Ej, sidder ikke på Caspers side 24/7 ;-)

jeg er på amino 24/7.. Eller jeg skal faktisk snart i seng..Så kommer jeg nok på igen imorgen efter 10..

Skal sove længe ;-)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:46

Der sker hele tiden noget :-) forresten vises dagens omsætning kun i perioden: 09:00 - 23:59, pga. Google Adsense køre i en anden time zone.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:08

Hej Casper

Sjovt Big Smile gad vide om ikke det giver rigtig mange besøgende til din hjemmeside? Personligt kunne jeg i hvert tilfælde ikke lade være med lige at tjecke.

Jeg smider i hvert fald noget analytics på inden jeg hopper i seng, så må vi se hvad den siger :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 08:13
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Casper

Skide godt gået. Mere af det!
@BZR: Det er ikke noget problem som affiliate at offentliggøre sine tal, så længe man har mange indtægtskilder, og ikke fortæller, hvor de kommer fra. Så kan konkurrenterne jo bare sidde og gætte.

Da jeg - sammen med Simon - var i medierne, fortalte vi også vidt og bredt om vores omsætning. Men der stod ingen steder, hvordan vi helt præcist skabte denne omsætning, og på firmahjemmesiden stod der på det tidspunkt noget om alt andet end det, vi faktisk tjente pengene på.

At det efterfølgende har skabt utroligt mange problemer for os at blære os lidt med at det gik godt, det kan jeg kun takke jordens klammeste jantelov for, som jeg ikke har noget til overs for. Men alligevel lever jeg lidt mere efter den nu - af hensyn til min forretning. Det skal nok have kostet mig et højt 6-cifret beløb i mistet profit på de kunder og andre samarbejdspartnere vi mistede på den måde!

Men alligevel; thumbs up for at du gør det! Det er skide godt gået at skabe så meget omsætning, som du trods alt har, på sites som dine. Og til alle jer andre: Det er ikke noget man bare lige gør. Jeg tror, at det ville være meget nemmere at tjene pengene som kasseassistent i den lokale netto. 

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 08:23

Har du lagt siden ned igen/fyldt den med andet indhold? JEG VIL SE HVOR MEGET DU TJENER!

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 08:28

gweb:
Har du lagt siden ned igen/fyldt den med andet indhold? JEG VIL SE HVOR MEGET DU TJENER!

Nej, funktionen er bare lukket ned i perioden 23:59 - 09:00 pga. min Adsense konto køre i en anden tids zone, så var det lige en hurtig molbo løsning :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 08:50

Ps. Nu mangler vi bare statistik for hele måneder - vis os gerne per dag og også gerne hvilke sites omsætningen kommer fra Wink

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 08:51

Mattias Skovhøj:

Jeg tror, at det ville være meget nemmere at tjene pengene som kasseassistent i den lokale netto. 

Netop! Det startede med en interesse for søgemaskineoptimering, og det her synes jeg var den bedste måde at prøve det af på. Min timeløn er langt under en kasseassistent fra Aldi.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:00

Casper, IOOS Internet:

Netop! Det startede med en interesse for søgemaskineoptimering, og det her synes jeg var den bedste måde at prøve det af på. Min timeløn er langt under en kasseassistent fra Aldi.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Hvordan har du regnet din timeløn ud?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 09:02

Mattias Skovhøj:
Ps. Nu mangler vi bare statistik for hele måneder - vis os gerne per dag og også gerne hvilke sites omsætningen kommer fra Wink

Du kan købe et VIP abonnement, kan du :-)!

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Side 4 ud af 10 (96 indlæg)