|
Hej Casper
FEDT du tør stå frem
Der er så mange der siger de tjener kassen, men hvad er kassen ? Dette er sku total iorden..
Ville gerne se samme trick fra dem der tjener "kassen" så man kan se hvordan det forholder sig :-)
Mikkel
|
Hej Casper FEDT du tør stå frem Der er så mange der siger de tjener kassen, men hvad er kassen ? Dette er sku total iorden..
Ville gerne se samme trick fra dem der tjener "kassen" så man kan se hvordan det forholder sig :-)
Mikkel |
Jeg tager sgu hatten af for din frækhed og dit mod <forestil dig en smiley der letter på hatten> Der er vist ikke mange der frivilligt offentliggør omsætningen som du har gjort her |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Jo tak :-)... det bliver spændende at se om jeg får nogle daglige fellows :-)... Med venlig hilsen |
Jeg har rigtig tit folk som spørger mig. Dem jeg kender meget personligt får også lidt facts engang i mellem, men kun ganske få ved hvilke sider jeg tjener hvad på. Jeg tror det er vigtigt at holde nogle informationer tæt ved kroppen. Just my 50 cent. |
Kan ikke se hvorfor?
da Noma Blev Verdens Bedste Resturant, så kom 3F straks og kritiserede dem fordi de havde kokke der arbejdede gratis. Tjener nogen penge bliver folk straks missundelig. jeg oplever det blandt mit dagjob hvor op til flere nærmest er fornærmet over jeg kan have ejendomme, virksomheder og fuldtidsarbejde, og jeg tjener flere penge end de gør, som indkøbere og chefer. Jeg skal leve med at jeg er begrænset i visse situationerne på mit arbejde, træls, men jeg føler jeg har fat i den lange ende.
Respekt for at være fræk nok til at gøre det Casper har gjort, og respekt til folk der ikke har lyst, det er fuld forståeligt :) |
Du er naturligvis ganske ret i at folk er efter dem der tjener penge og de hurtigt bliver missundelige. Jeg kan også godt lide når folk spørger ind til hvad jeg laver, men jeg kan også godt lide at lade nogle ting blive til fantasien, men alt respekt til Casper da. Jeg ville bare ikke gøre det |
Hej Casper Det er rigtig fedt. Fem stjerner og good vibes herfra. mvh Hans |
Først vil jeg lige sige jeg synes det pisse fedt at du gør det - hatten af for det. __ .. Og så vil jeg sige at min personlige erfaring er at det har kostet mig rigtig mange penge at stå frem med min omsætning sidste år. Men igen så vandt jeg på et andet plan og det gav godt af sig. Men der var mange der kopirede os - og mange der direkte prøvede at "smadre" forretningen. |
Jeg synes det er super fedt, og i virkeligheden meget udansk og lige til Jante-tæskeren :o) Og for mig personligt, er det meget sjovt at få en lille indikation om hvad man kan forvente i "ekstra lommepenge", hvis man kaster sig over affialte marketing. Det er jo en af de ting man tænker over, når man som jeg render rundt og leger med de forskellige muligheder. Så tak for det :o) Og alene pga. det her, kan du være sikker på at jeg kontakter dig, når jeg beslutter mig for at "nu er det nu". Det bliver dog først i løbet af et par måneder, når jeg har haft tid til at tænke det hele lidt mere igennem. Og Bautik's ide om et Affiliate katalog, ville jeg melde mig til med det samme. Alene det ikke at ligge nr. 1 på sådan en liste, ville være utroligt motiverende til at forsøge at gøre det endnu bedre. Så selv om det nok mest var for sjov, kan jeg rigtig godt lide ideen. Men stor respekt for dit tiltag, det er sgu i orden :o) |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk